dat is toch leuk ? er is maar 1 waaraan ik me heul erg erger ...........quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat rottige geimmiteer.... echt begint goed strontvervelend te worden.
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meerquote:
Nostalgie !quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!
geeft bollo een kus op zijn.... je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik ooit in zon soap kom.... jullie gaan mij zoooooooooooooooooooooooooooo vervelend vinden![]()
HAHAHAHA make my dayquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meer
Komop man.. DGK-groupies zijn nog hardnekkiger dan schaamluis met een tube secondelijm!quote:
en toevallig ben ik een stierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
een stel op hol geslagen stieren is geen probleem dus kan jullie ook wel hebben
Gerard had er nooit mee moeten beginnen met dat wedden buiten het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een enorme bedelaar / troggelaar. Gerard wilde vriendschappelijk een weddenschap doen voor 300 euro ( wat al belachelijk veel is) maar daar komt de geldraggende schandknaak om de hoek.. die persé 1000 euro wil.. pleur op met je hanglip centebak en ga jezelf hoereren!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt LalaLaura Guido weer te kriebelen? Stond dat in het script? LalaLaura de slet van SST.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geeft bollo een kus op zijn.... je zoekt het maar uit.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Darklight het volgende:
Belachelijk dat er geen streams zijn tijdens de liveshow
ik verstond het ook slecht, en waarom zaten ze op de slaapkamers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
wat zei stemmetje? hij klonk zoooo zacht
ze mogen de kamer uit, als ze iets nieuws zien, mogen ze er niet aan komen tot de stem zegt dat het mag. Er hangen ballonnen in de tuin ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
wat zei stemmetje? hij klonk zoooo zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |