Weet ik, maar je mag ook niet mee, dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE! Gewoon NEE!![]()
Tis dat of niets! Klaar!![]()
Er zitten al genoeg labiele mongols in dat huis!
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hihi, die van mij heb ik net in de bedden gejaagd (en als jullie braaf zijn mogen jullie boven nog eventjes TV kijken........)
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn haar strelen en zijn gezicht vervormen als hij eet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij kan raar lachen
hu hu huh, zo ongeveer
quote:
Niks bijzonders dus... dankjulliewelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niks, het is waarschijnlijk de bedoeling dat hij mooi loopt te wezen.
In het verleden kon hij ook borsten laten groeien, voornamelijk bij zichzelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Maik nou eigenlijk kan?
niemand toevallig een link van live stream net5??quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamer![]()
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik, maar je mag ook niet mee, dus dat komt goed uit!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
niemand toevallig een link van live stream net5??
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Maik kan heel veel. Hij kan 4 dagen in een geheime kamer zitten, en daar leert die hele zinnen praten........en heel snel batsen kan die ook, zo snel dat ze beide de volgende dag ontkennen dat het gebeurt is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
yep, TV, laptop, bank, koelkast, alles!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamer![]()
Kriebelen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me in godesnaam vertellen wat Laura nu eigenlijk kan?
die kan toch een aardig partijtje...... kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hihi, die van mij heb ik net in de bedden gejaagd (en als jullie braaf zijn mogen jullie boven nog eventjes TV kijken........)
Gezocht maar gefaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
In het verleden kon hij ook borsten laten groeien, voornamelijk bij zichzelf
en een sjaggerijnig bakkes trekken ook trouwensquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Sjaggo kijken en op bed hangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Zelfs dat gaat wel ergens naar binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Stemmen winnen bij kijkers die met hun hormonen stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en een sjaggerijnig bakkes trekken ook trouwens
Die zijn allemaal dood!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.
Als ik er een had had ik hem gegeven maar kijk via upcquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
begin het me serieus af te vragen. Ze kijkt altijd alsof ze iets heel vies ruikt, ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
97% van de tijd ja, damn kan dat mens wel eens lol hebben
Da's wat we allemaal tevergeefs hopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whut?! Dit is heul niet onvrolijk of ongenuanceerd.
Dat lijkt me idd ook wel leuke televisiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!
Zo dood als Good old usenet zelf..quote:
Yup allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, TV, laptop, bank, koelkast, alles!
Ik ook. Ik ben snel ontroerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ga denk ik huilen als Laura terugkomt
Neuh, je hebt een mannetje naast je ava, dat je ava vrouwelijk is zegt mij niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
datquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
Zekersss!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Yes, tpch nog een laura buddy hier!
Ergeren is leuk joh !!! Daarom mag Sofie opkrassen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
Ok triest 65% voor Plaura....daar gaat ze weer 2 weken mee lopen zeiken...butwijf...
Tja.... what else is new, ik kan niet kijken dus caps filmpjes en verslag zou heel fijn zijn.quote:
Dat zou de mooiste mindfuck tot nu toe zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Chuckster het volgende:
Heuj SL, niemand een site waar je online Net5 kan bekijken? heb even geen TV tot mn beschikking nu
Ja, in het cafe toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef wilwel84 het volgende:
Zag Alex net in GTST of was dat al bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |