quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...quote:
Geluid was gelijk weg daar door de telefoon. Wie zegt dat ze het niet gezegd heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
Laura moet nog wel fucking uitleggen waarom ze geld kreeg
Je hbt gelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, dat is een RLS, noodzakelijk kwaad voor COS-sen.
(Pssst...Even een spatie rond emoticons zetten, dan zie je ze ook.)
Tis gewoon een fokkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd, zou een sanctie voor moeten komenDe stem wil gewoon een rel zien
Van mij ook+ 10quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Egoistisch tering hert is het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Aafke is leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh ja, jij Laura ik Joanna. Deal.
Stem ook even voor Sharonquote:
Heb dr wel vaak over het thuisfront gehoord.. ze wilt onwijs graag weten hoe t met haar zieke hondje is toch? Alleen over haar vriend was ze vaak negatief..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Nou dan hoop ik dat ze een gesprek krijgt met haar hondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niks
Tjonge jonge, zo erg praten de Fokkers geeneensquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...Omdat je zo naar die kanker uitzending moet kijken.
Godverdomme wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.
Ik hoop echt dat degene die bedacht heeft om een streamlock te doen nu een ziekte krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |