Ik kap gelijk met kijken, kutspelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieve mensen van FoK! Het is nu zeker, Laura gaat niet voor Guido maar voor Alex! Is dat gelijk uit de wereld!!!
maar dat weten alleen wij, de kijkersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieve mensen van FoK! Het is nu zeker, Laura gaat niet voor Guido maar voor Alex! Is dat gelijk uit de wereld!!!
Lauraquote:
ja dat kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Laura niet waarom ze meer gevoelens heeft voor Alex? Dat moest toch?
Omdat het een saaie kut is zonder meningquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Laura niet waarom ze meer gevoelens heeft voor Alex? Dat moest toch?
sanctie!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
ze zegt niet waarom ze beide 1000 hebben gekregenlaffe kut
Zo is dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden, de laffe trutquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Oke dan:) Trouwens, is SS geen troep?;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb zijn topic bekeken, daar stond het in.
dat moest ze er toch bij zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
Jaja, en jij gelooft het zelf..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ik kap gelijk met kijken, kutspel
Precies!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden
ja idd! ben benieuwd of t nu weer wordt ingetrokkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef ikke79 het volgende:
[..]
dat moest ze er toch bij zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja, en jij gelooft het zelf..?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Omdat het een saaie kut is zonder mening
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat was al vanaf week 1 bekent, maar zegt nog niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal wel niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef exify het volgende:
[..]
ja idd! ben benieuwd of t nu weer wordt ingetrokken
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Warkont het volgende:
Hoop dat Laura een dikke sanctie krijgt voor die lafheid
Idd, zou een sanctie voor moeten komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
Gatverdamme.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?
dat was ook t eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
ze loooooog omwille van gaydo's vriendin damnit !!
Nope, dat is een RLS, noodzakelijk kwaad voor COS-sen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef wilwel84 het volgende:
[..]
Oke danTrouwens, is SS geen troep?
Kan ze altijd nog bij P. uithuilen en gesopt worden,quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden, de laffe trut
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...quote:
Geluid was gelijk weg daar door de telefoon. Wie zegt dat ze het niet gezegd heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
Laura moet nog wel fucking uitleggen waarom ze geld kreeg
Je hbt gelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, dat is een RLS, noodzakelijk kwaad voor COS-sen.
(Pssst...Even een spatie rond emoticons zetten, dan zie je ze ook.)
Tis gewoon een fokkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd, zou een sanctie voor moeten komenDe stem wil gewoon een rel zien
Van mij ook+ 10quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Egoistisch tering hert is het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Aafke is leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh ja, jij Laura ik Joanna. Deal.
Stem ook even voor Sharonquote:
Heb dr wel vaak over het thuisfront gehoord.. ze wilt onwijs graag weten hoe t met haar zieke hondje is toch? Alleen over haar vriend was ze vaak negatief..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Nou dan hoop ik dat ze een gesprek krijgt met haar hondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niks
Tjonge jonge, zo erg praten de Fokkers geeneensquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...Omdat je zo naar die kanker uitzending moet kijken.
Godverdomme wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.
Ik hoop echt dat degene die bedacht heeft om een streamlock te doen nu een ziekte krijgt
Zelfde gedachte hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ze een gesprek krijgt met haar hond
Nee, ik ALLEBEI!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh ja, jij Laura ik Joanna. Deal.
Idd, haar vent is op vakantie toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zien hoe ze nu reageren....
Ze heeft het niet gezegd, alleen dat hij 1000e kreeg. Punt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
Geluid was gelijk weg daar door de telefoon. Wie zegt dat ze het niet gezegd heeft
ik had het al doorgekregen... echt helemaal topquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
hey Bollokus, er is hoop voor je! http://spixtv.nl/live.php
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Flashbox het volgende:
Kijk hier naar de live uitzending op Net5 en wees er blij mee. Ze moeten een grote bom op Net5/SBS gooien met die KUT StreamLocks Graftakkezender.
Hij had hem al. Die is nu helemaal blijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
hey Bollokus, er is hoop voor je! http://spixtv.nl/live.php
Jawel hoor. Haar hondje was toch ziek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
dat klopt helemaal!! gelukkighebben we fok! en kwalliquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!
ja toch. "ohh dit en dat is zo nep als mijn tieten!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier
Jo is egoïstisch...
What is in a namequote:
Heeft ze een Lassie hond ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Haar hondje was toch ziek?
Ja, maar er zijn nog altijd van die romantische kleuters die denken dat ze voor Guido gaat!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |