Welkom in de Koffie- & Theeslowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je übersterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.
28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
quote:
In memoriam: Sebasser Op zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer: [*]Bericht van de GC-mods (Symphonic, kanovinnie en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes(spoilers) plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien. Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC. [*]overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! • OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.En plaats daarna deze OP in de openingspost en zet een link naar je nieuwe topic in de Wiki.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: presentielijst meet
[ Bericht 0% gewijzigd door MPG op 10-03-2011 18:48:06 ]
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen, Maar hoe je ermee omgaat ! Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Pien85 het volgende: Iemand interesse in een chocoladetaart? Vanmiddag gebakken, maar komt echt never nooit op
Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Pien85 het volgende: Iemand interesse in een chocoladetaart? Vanmiddag gebakken, maar komt echt never nooit op
Ja lekker
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Ik lust wel een stuk .
KSC JUBILEUM topic "Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine" #TeamHumbug Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Geen idee We kwamen er per toeval achter toen er bloed werd geprikt weer Ik had niks gemerkt omdat ik door de depressie toch wel al de halve dag sliep enzo
Ik was vooral moe en had écht nergens zin in, geen zin in uit bed gaan, geen zin in in bed liggen, geen zin in eten of drinken, nja, gewoon nergens zin in dus
Marijk.. het moe zijn kan van allerlei dingen komen he??
ik wordt altijd moe als ik teveel suiker heb gegeten
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan... A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik was vooral moe en had écht nergens zin in, geen zin in uit bed gaan, geen zin in in bed liggen, geen zin in eten of drinken, nja, gewoon nergens zin in dus
[..]
Had dan ook gewoon gedaan
k heb een goede neus maar de taartlucht is niet helemaal tot Haarlem gekomen
Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende: Marijk.. het moe zijn kan van allerlei dingen komen he??
ik wordt altijd moe als ik teveel suiker heb gegeten
Ja klopt hoor, maar omdat ST en ik allebei zo moe zijn is het een beetje verdacht En ik heb ook al een tijdje last van een hardnekkige verkoudheid enzo Maar morgen even de ha bellen, even afspraakje maken Het kan ook door de vermindering van meds komen natuurlijk, ben een soort van aan het afkicken dan
Ja klopt hoor, maar omdat ST en ik allebei zo moe zijn is het een beetje verdacht En ik heb ook al een tijdje last van een hardnekkige verkoudheid enzo Maar morgen even de ha bellen, even afspraakje maken Het kan ook door de vermindering van meds komen natuurlijk, ben een soort van aan het afkicken dan
[..]
Hai
Wilde nacht met ST?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende: een automaat is echt voor luie mensen. En een automaat met een "sport" stand, dat is dus gewoon om te gillen
ik heb jaren automaat gereden, heerlijk
Zwart is iets waar mensen zich achter verstoppen, zoek maar lekker iets met kleur op
* Barretje80 trekt wel een roze shirtje aan. de rest mag wel een andere kleur ??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan... A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mijn punt is dat juist echte mannen roze kunnen dragen. Mannen die niet onzeker zijn, weetjewel
Ik zou best willen Maar is denk ik niet zo'n goed plan, bovendien ben ik niet op de hoogte van de details en zat er een deadline aan de inschrijving en die heb ik gemist
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Fha het volgende: mijn echte man laat zijn teennagels roze lakken door mij om me weer op te vrolijken en dat mocht ik niet vertellen
WHAHAHAHAHA
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Fha het volgende: mijn echte man laat zijn teennagels roze lakken door mij om me weer op te vrolijken en dat mocht ik niet vertellen
Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef DaMart het volgende: Maar roze past niet bij mijn kleurenkaart. Ik ben meer een wintertype, dus trek wel een kleur aan die daar beter bij past...
Hier wel, een knalroze en strak shirtje met een enorme V-hals, draag niks anders
zoiets:
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing: Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_ Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela: Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Kwam het een beetje geloofwaardig over? Want dat is echt het tegenovergestelde van wat ik draag
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing: Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_ Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela: Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Het eerste topique dat ik las op FOK! gaf me gelijk al een vrolijke indruk:
Hoe zou je liever willen sterven, levend begraven worden, of levend gecremeerd?
Een normaal persoon zou het nooit kunnen, hoe graag je het ook wilt, je overlevingsdrang wint het volgens mij uiteindelijk.
Dat deed hij ruim een jaar geleden toen ik voor het eerst weer bleef slapen Toen deed hij zijn shirt heel trots uit: "Kijk!!! tegenwoordig heb ik borsthaar!! " wehehehehehhehehehe sukkel
Iemand nog een mieters, denderend, jolig, olijk ofwel enthousiast nummer voor me?
Dat deed hij ruim een jaar geleden toen ik voor het eerst weer bleef slapen Toen deed hij zijn shirt heel trots uit: "Kijk!!! tegenwoordig heb ik borsthaar!! " wehehehehehhehehehe sukkel
OMG Ik ben al lang gestopt met haren tellen, het worden er toch steeds minder
Een normaal persoon zou het nooit kunnen, hoe graag je het ook wilt, je overlevingsdrang wint het volgens mij uiteindelijk.
Nee, het gaat niet om dat jij het wilt, je bent schizofreen en gelooft dat "iemand" het op je gemunt heeft. Dus door diegene wordt je onder water gehouden, eigenlijk door jezelf.
Toen vroeg ik mij af wie er dan het sterkst was, je lichaam of je waanidee dat iemand je onder water houd.
Als je lichaam het sterkst is, overleef je jezelf, zo niet verdrink je.
Nee, het gaat niet om dat jij het wilt, je bent schizofreen en gelooft dat "iemand" het op je gemunt heeft. Dus door diegene wordt je onder water gehouden, eigenlijk door jezelf.
Toen vroeg ik mij af wie er dan het sterkst was, je lichaam of je waanidee dat iemand je onder water houd.
Als je lichaam het sterkst is, overleef je jezelf, zo niet verdrink je.
Uhh op wat voor school zit je?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Omdat ik niet snap waarom iemand over zoiets (dat verdrinken) nadenkt
Och, zo vreemd is het niet.
Sjongejonge, wat een falers bij de belastingdienst, dat Linux aangifte programma wordt elk jaar slechter Als ik het kon, had ik het gratis voor ze aangepast
Come on now, you knew you were lost But you carried on anyway Oh come on now, you knew you had no time But you let the day drift away
Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende: Sjongejonge, wat een falers bij de belastingdienst, dat Linux aangifte programma wordt elk jaar slechter Als ik het kon, had ik het gratis voor ze aangepast
Ja, fijn, dit motiveert me om die flauwekul in te gaan vullen, zeg!
KSC JUBILEUM topic "Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine" #TeamHumbug Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende: Sjongejonge, wat een falers bij de belastingdienst, dat Linux aangifte programma wordt elk jaar slechter Als ik het kon, had ik het gratis voor ze aangepast
Vorig jaar werd ik op werk gebeld door een automatiseringsbedrijf dat software voor onze leden wilde gaan aanbieden, of wij daar interesse in hadden. Dat sowieso eigenlijk al niet, maar toen ze ook nog eens aangaven software voor de Belastingdienst te schrijven, was de interesse helemaal weg ,.
prutsers zijn het
Ja, fijn, dit motiveert me om die flauwekul in te gaan vullen, zeg!
Ik zou bijna zeggen: doe het onder Windows Maar dat doe ik toch maar niet Oh en je hoeft dat vooringevulde spul niet te downloaden, dat doet het toch niet onder Tux
Vorig jaar werd ik op werk gebeld door een automatiseringsbedrijf dat software voor onze leden wilde gaan aanbieden, of wij daar interesse in hadden. Dat sowieso eigenlijk al niet, maar toen ze ook nog eens aangaven software voor de Belastingdienst te schrijven, was de interesse helemaal weg ,.