Jezus lakte zijn nagels roze?quote:
Uhuquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent een eckte eckte man dus
Ja kut. Dus tóch het verkeerde overhemd gekocht vorige weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
KG heeft wel een punt hoor..
ECHTE mannen in roze![]()
Hier wel, een knalroze en strak shirtje met een enorme V-hals, draag niks andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
Maar roze past niet bij mijn kleurenkaart. Ik ben meer een wintertype, dus trek wel een kleur aan die daar beter bij past...
Dat had zo'n gast uit onze klas laatstquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier wel, een knalroze en strak shirtje met een enorme V-hals, draag niks anders
Dan zal het wel niet waar zijnquote:
ik dus ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Fha het volgende:
Mannen met V-halsdat vind ik dus echt verschrikkelijk
Eens! Alhoewel er uitzonderingen zijn, maar dat zijn er heeeel weinigquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Fha het volgende:
bij mij draagt zo'n dude dat iedere dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had zo'n gast uit onze klas laatst
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet waar zijn
Dank voor het bewijs dat roze dus niet iets is voor echte mannen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier wel, een knalroze en strak shirtje met een enorme V-hals, draag niks anders
zoiets:
[ afbeelding ]
Moet ook pas als je mega bossen borsthaar hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik dus ook
Kwam het een beetje geloofwaardig over? Want dat is echt het tegenovergestelde van wat ik draag
Zeer geyl hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij draagt zo'n dude dat iedere dag
Ik had zo'n jongen bij me in de klas, met wat plukjes borsthaar er bovenuitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Fha het volgende:
Doe dan op z'n minst een linkquote:
Dat wist iedereen allangquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor het bewijs dat roze dus niet iets is voor echte mannen.
Dat ligt er aan of het een trui is of een t shirt en indien trui, wat ze er onder hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Fha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |