Oh het heeft dus niks met je opleiding te makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Na het zien van the black swan![]()
En ik doe havo op het ROC.
Als iedereen 1 kledingstuk roze aandoet ben ik zeer tevredenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 trekt wel een roze shirtje aan. de rest mag wel een andere kleur ??
Jij snapt hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
KG heeft wel een punt hoor..
ECHTE mannen in roze![]()
Iedereen roze onderbroek aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als iedereen 1 kledingstuk roze aandoet ben ik zeer tevreden
Ik kom dus niet in het rozequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als iedereen 1 kledingstuk roze aandoet ben ik zeer tevreden
[..]
Jij snapt het
Bloemiesquote:
Jij lijkt me ook niet echt een 'roze'-typequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom dus niet in het roze
Want heb niks en ook geen tijd meer om te kopen
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom dus niet in het roze
Want heb niks en ook geen zin om te kopen
Ik heb niet eens een roze onderbroek!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel, soort van dan
Paars met roze
Of roze met paars
Dat heb je heel goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook niet echt een 'roze'-type
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BloemiesOf moet ik daar niet op letten?
jaquote:
Ja he?quote:
tof he?quote:
thanksquote:
Ja!quote:
quote:
ah biologie dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Economie, snap er niks van.
Morgen die kut toets
Ja, fijn, dit motiveert me om die flauwekul in te gaan vullen, zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sjongejonge, wat een falers bij de belastingdienst, dat Linux aangifte programma wordt elk jaar slechterAls ik het kon, had ik het gratis voor ze aangepast
och, doekie erover en klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]Niet te groot! Anders is wit zo snel zwart
![]()
maar je hebt het dus wel gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sjongejonge, wat een falers bij de belastingdienst, dat Linux aangifte programma wordt elk jaar slechterAls ik het kon, had ik het gratis voor ze aangepast
Vorig jaar werd ik op werk gebeld door een automatiseringsbedrijf dat software voor onze leden wilde gaan aanbieden, of wij daar interesse in hadden. Dat sowieso eigenlijk al niet, maar toen ze ook nog eens aangaven software voor de Belastingdienst te schrijven, was de interesse helemaal wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
oehhhh dan kom ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaa
dan krijg je ook dit:
[ afbeelding ]
Ecquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Economie, snap er niks van.
Morgen die kut toets
Je gebruikt toch geen Linux?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, fijn, dit motiveert me om die flauwekul in te gaan vullen, zeg!
Gemiddelde van proefwerkpunten las veel hoger dan anders toen we het kut hoofdstuk gehad haddenquote:
prutsers zijn hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eh.... Jawel...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaa
dan krijg je ook dit:
[ afbeelding ]
Ik zou bijna zeggen: doe het onder Windowsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, fijn, dit motiveert me om die flauwekul in te gaan vullen, zeg!
Het gaat ZO traag, ik ben nog bezigquote:
Eh, jawelquote:
Proud I amquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gaat ZO traag, ik ben nog bezigMaar had de vrijstelling voor de Gemeente ook geregeld, dus dacht, laat ik dapper zijn en dit ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |