Boeeequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had zo'n jongen bij me in de klas, met wat plukjes borsthaar er bovenuit![]()

Ik ken een meisje met borsthaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had zo'n jongen bij me in de klas, met wat plukjes borsthaar er bovenuit![]()

Heftig topic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
OkeZou je in staat kunnen zijn om jezelf te verdrinken?

ik koester mijn borsthaar, ik tel ze iedere dag naquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
BoeeeIk eentje zonder borsthaar
Wat ik eigenlijk ook wel raar vind

Dat kan jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
OkeZou je in staat kunnen zijn om jezelf te verdrinken?

Ik liep een paar dagen met die vraag na het zien van The black swanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heftig topic.
Waarom maak je dat topic aan?

Had ie ook een gouden ketting? En matje? Een Manta?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Nou wat 'fresh'quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met borsthaar

Jij moet vrienden worden met Henry ZSquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koester mijn borsthaar, ik tel ze iedere dag na

Een normaal persoon zou het nooit kunnen, hoe graag je het ook wilt, je overlevingsdrang wint het volgens mij uiteindelijk.quote:

Hmmz dat kan ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou het nooit kunnen, hoe graag je het ook wilt, je overlevingsdrang wint het volgens mij uiteindelijk.

Dat deed hij ruim een jaar geleden toen ik voor het eerst weer bleef slapenquote:

OMGquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat deed hij ruim een jaar geleden toen ik voor het eerst weer bleef slapenToen deed hij zijn shirt heel trots uit: "Kijk!!! tegenwoordig heb ik borsthaar!!
![]()
![]()
"
wehehehehehhehehehesukkel

Nee, het gaat niet om dat jij het wilt, je bent schizofreen en gelooft dat "iemand" het op je gemunt heeft. Dus door diegene wordt je onder water gehouden, eigenlijk door jezelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou het nooit kunnen, hoe graag je het ook wilt, je overlevingsdrang wint het volgens mij uiteindelijk.

Chop Sueyquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog een mieters, denderend, jolig, olijk ofwel enthousiast nummer voor me?

Heel verstandig dan jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Ik ben al lang gestopt met haren tellen, het worden er toch steeds minder

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog een mieters, denderend, jolig, olijk ofwel enthousiast nummer voor me?

Uhh op wat voor school zit je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om dat jij het wilt, je bent schizofreen en gelooft dat "iemand" het op je gemunt heeft. Dus door diegene wordt je onder water gehouden, eigenlijk door jezelf.
Toen vroeg ik mij af wie er dan het sterkst was, je lichaam of je waanidee dat iemand je onder water houd.
Als je lichaam het sterkst is, overleef je jezelf, zo niet verdrink je.

Preciesquote:

Wattan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh op wat voor school zit je?

Je gaat je borsthaar tellen?quote:

Omdat ik niet snap waarom iemand over zoiets (dat verdrinken) nadenktquote:

Na het zien van the black swanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap waarom iemand over zoiets (dat verdrinken) nadenkt

Scherpquote:

Och, zo vreemd is het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap waarom iemand over zoiets (dat verdrinken) nadenkt

Whahahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon even weten of ze er meer heeft dan jij.

Lijkt me niet dat TFM het heeft, dus evenveelquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]

TMIquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |