Ja wel goed eigenlijkquote:
Jijquote:
Uhu uhuquote:
Ja, weet ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik dat programma downloaden en moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was met vijf minuten al klaar johZo is het bijna nog leuk ook
Gaat en geslooptquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijkOndanks de moe
Hoe is het daar?
[..]
Jij![]()
![]()
![]()
Ik zie jou dinsdag!
![]()
![]()
Hai Liebchenquote:
Maaaar zelfs ik kon het! In 1x goed ook nog!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik dat programma downloaden en moeilijk moeilijk(in mijn hoofd dan he?
).
Nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, heeft iemand hier wel een pfeifer gehad?
Hmhmquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is ook niet dat ik het niet kan, vooral nu is het easy peasy, met de webshop was het vaak een hoop geneuzelquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Maaaar zelfs ik kon het! In 1x goed ook nog!Dus
![]()
Nu heb je geen excuus meer hoor
Ik gelukkig niet, ken wel iemand die dat heeft gehad, wieso?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar heb je dan last van behalve godse moe?quote:
Dan issie niet lekker meer denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zaterdag kom ik daar wel in de buurt
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan issie niet lekker meer denk ik
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van behalve godse moe?
Geen ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van behalve godse moe?
Ik was vooral moe en had écht nergens zin in, geen zin in uit bed gaan, geen zin in in bed liggen, geen zin in eten of drinken, nja, gewoon nergens zin in dusquote:
Had dan ook gewoon gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verdorie als ik dat had geweten was ik even omgereden
k heb een goede neus maar de taartlucht is niet helemaal tot Haarlem gekomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was vooral moe en had écht nergens zin in, geen zin in uit bed gaan, geen zin in in bed liggen, geen zin in eten of drinken, nja, gewoon nergens zin in dus
[..]
Had dan ook gewoon gedaan
Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb een goede neus maar de taartlucht is niet helemaal tot Haarlem gekomen
Daagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens lekker genieten van een warme douche![]()
![]()
Ja klopt hoor, maar omdat ST en ik allebei zo moe zijn is het een beetje verdachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
Marijk..
het moe zijn kan van allerlei dingen komen he??
ik wordt altijd moe als ik teveel suiker heb gegeten
Haiquote:
Wilde nacht met ST?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, maar omdat ST en ik allebei zo moe zijn is het een beetje verdachtEn ik heb ook al een tijdje last van een hardnekkige verkoudheid enzo
Maar morgen even de ha bellen, even afspraakje maken
Het kan ook door de vermindering van meds komen natuurlijk, ben een soort van aan het afkicken dan
[..]
Hai![]()
Nee, we kussen elkaar op de mond en we delen glazenquote:
Andere opties zijn er nietquote:
Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we kussen elkaar op de mond en we delen glazen![]()
Hey, Ik mag toch hopen?quote:
We zijn al meer dan 16 jaar beste vriendinnetjes, dus wilde nachten op een niet platonische manier zouden een beetje gek zijnquote:
Ik niet. Tenminste, niet dat ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar....!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn al meer dan 16 jaar beste vriendinnetjes, dus wilde nachten op een niet platonische manier zouden een beetje gek zijn
Als je het had gehad wist je dat nog wel hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Tenminste, niet dat ik weet...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn al meer dan 16 jaar beste vriendinnetjes, dus wilde nachten op een niet platonische manier zouden een beetje gek zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat hoeft dus nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het had gehad wist je dat nog wel hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aan alle meet-deelnemers, het thema is "Pretty Pink". Allemaal in het roze dusShit, had ik toch moeten komen én 't paard mee moeten nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Met jou wil ik wel hoorquote:
Echte vriendschap kan dat makkelijk hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan alle meet-deelnemers, het thema is "Pretty Pink". Allemaal in het roze dusKomt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks dat roze is![]()
Aan alle meet-deelnemers, het thema is "Pretty Pink". Allemaal in het roze dusIk heb geen roze en wilde vrolijk zwart aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag dat ook?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Whaoh! Tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai LiebchenDe auto is gaaf van dichtbij!
![]()
En snufjes en knopjes en nieuwe autogeur
En als toevoeging: Zwart is Verboten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen roze en wilde vrolijk zwart aantrekkenMag dat ook?
Ja, hij is echt GAAF! En hij heeft 3 standen; economisch, gewoon en sportquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaoh! Tof....
De mijne ruikt nog maar een heel klein beetje naar nieuw...
Het is met decolleté? Mag het dan wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als toevoeging: Zwart is Verboten!
Wat heeft 3 standen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is echt GAAF! En hij heeft 3 standen; economisch, gewoon en sport![]()
Oh, je mag wel aan die van mijn pappie snuffelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |