Nu baal ik helemaal niet dat ik niet komquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is met decolleté? Mag het dan wel?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aan alle meet-deelnemers, het thema is "Pretty Pink". Allemaal in het roze dusik kom wel op een roze wolk, mag dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Whaoh! 3 standjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is echt GAAF! En hij heeft 3 standen; economisch, gewoon en sport![]()
Oh, je mag wel aan die van mijn pappie snuffelen?![]()
Jij bent een eckte eckte man dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Komt goed uit
Ik heb niks dat roze is
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is met decolleté? Mag het dan wel?
Dat dacht ik dus ook alquote:
Ja, kut, die heb ik ook al niet meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom wel op een roze wolk, mag dat ook
ik heb jaren automaat gereden, heerlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
een automaat is echt voor luie mensen. En een automaat met een "sport" stand, dat is dus gewoon om te gillen
Oh zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de automatische versnellingsbak
Kom dan alsnogquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu baal ik helemaal niet dat ik niet kom
Beetje laf, maar kan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom wel op een roze wolk, mag dat ook
Mijn punt is dat juist echte mannen roze kunnen dragen. Mannen die niet onzeker zijn, weetjewelquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent een eckte eckte man dus
* Barretje80 trekt wel een roze shirtje aan. de rest mag wel een andere kleur ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee.
Zwart is iets waar mensen zich achter verstoppen, zoek maar lekker iets met kleur op
Homo's dus!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn punt is dat juist echte mannen roze kunnen dragen. Mannen die niet onzeker zijn, weetjewel
Ik zou best willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom dan alsnog
[..]
Beetje laf, maar kan natuurlijk.
[..]
Mijn punt is dat juist echte mannen roze kunnen dragen. Mannen die niet onzeker zijn, weetjewel
De nieuwe auto van m'n pappiequote:
Ik maak een foto van m'n decolleté voor jequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu baal ik helemaal niet dat ik niet kom
Het is geen automaatquote:
M'n BH heeft wel kleurtjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee.
Zwart is iets waar mensen zich achter verstoppen, zoek maar lekker iets met kleur op
quote:
Zeker welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb jaren automaat gereden, heerlijk
Ja foto!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De nieuwe auto van m'n pappie
[..]
Ik maak een foto van m'n decolleté voor je
[..]
Het is geen automaatMaar heeft wel 3 standen, dat is hip
[..]
M'n BH heeft wel kleurtjesDus ik vind dat dat gewoon telt
Ik houd meer van schakelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker welLui zijn is ook heerlijk
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
mijn echte man laat zijn teennagels roze lakken door mij om me weer op te vrolijken![]()
en dat mocht ik niet vertellen![]()
jezusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
mijn echte man laat zijn teennagels roze lakken door mij om me weer op te vrolijken![]()
en dat mocht ik niet vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |