bro-fist voor deze homie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Gridlok het volgende:
idd, gewoon dieren eten je bent godverdomme top van de voedselketen.
Hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haal toch geen oude koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan tenmiste met andere mensen communiceren als er harde muziek is.
23A10879.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally je ping?DM
![]()
![]()
voor als ik x dronken genoeg ben om je aan te spreken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Lekker zeg, die mensen hebben hun hele leven gewerkt, gaan met pensioen en komen nog buiten de deur. Tonen nog interesse in jongere generaties en knopen eens een babbeltje aan.
Misschien is hun partner al wel overleden na een fijn 40 jarig huwelijk, en zijn de meeste van hun vrienden overleden door de "tand des tijds en kijken ze graag even naar wat ze altijd zelf gedaan hebben terwijl ze zelfredzaam als ze zijn nog even de boodschappen doen en van het het zonnetje genieten.
En dan komt er ineens een rotjong aan die nog nat achter de oren is waarschijnlijk nog maagd, die zelfs zo volwassen is dat hij op fok klaagt omdat hij van zijn papa een ei met spek moet eten.
TS ik kan alleen maar hopen dat als jij de volgende keer langsrijdt dat een van die oude mensen je spontaan ineens van je fiets afmept. En je daarna een schop in je zak geeft.
Bleef je maar eens voor altijd weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef Salatrel het volgende:
wel een beetje walgelijke insinuatie want ik ben amper in de SC geweest vandaag
En kwam jij maar voor altijd terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Doe eens lief tegen Sal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Ewan McGregor vind ik wel knap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Gefeli hequote:
Chuck Norris ja.quote:
Dankjewel Tli.quote:
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.quote:
pffquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.
omfg. wat een kuddedierenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
quote:Op de foto's wordt pijnlijk duidelijk welke mensen in Nederland tijd hebben om zo'n uitverkoop te bezoeken!!! Ik had ook graag even willen kijken,.... maar moest werken!!! Het is ook in dit geval de doelgroep van Geert Wilders die ook hier, optimaal weet te profiteren van de Nederlandse (consumptie) maatschappij!!!!
Ben je al uit de kast?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Sal.
[..]
Ewan McGregor vind ik wel knap.
Jezus..quote:
Die reacties bij Telegraaf zijn zowaar nog kanslozer dan op de FP van fokquote:
Met mien eig'n oog'nquote:
Nee grapjequote:
Lolquote:
Eh, wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
Live vanuit het ziekenhuis! Zal eens kijken of de webcam het doet.
Ik zou em doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat, ik ben al om.
Ben je goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben scheel van piano spelen, alles door elkaar. Hand links is ook rechts, AAAAAAAAH
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.quote:
word je wel vingervlug van, pianospelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Accordeonquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen thoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat hij doet wat het beste voor hem is?
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma hahaquote:
Hoeft niet per se ligt maar aan je ritmequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef secondewijzer het volgende:
Vroeg slapen het beste voor je?
Uitslapen ja!
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen tho.
En vingervlug ben ik dus al, denk ik![]()
.
[..]
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma haha
Nee man, ik deed ook altijd mee aan accordeon dag. Kwamen kei veel mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?
Tetris!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 inbox vol gespammed.
En ga Nintendo Medleys spelen <3
Tis dat ik brabants benquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Crack_ het volgende:
OP HET LEEVEEEN, LAAT HET LEVEEEN JE OMARMEEEN
Ik wil mn g niet kwijtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eens Brabants altijd Brabants, waar zit je nu dan
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn g niet kwijt![]()
. In den haag, studeren enzo
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelligggquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?
En hoe is het met de pijn, valt wel mee he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Strandrove het volgende:
Kanker, een neus als een neger en 2 blauwe ogen.
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelliggg.
Voeding & dietetiek nom
Boeler programma op net5? Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha jullie kijken geen secret story zeker?
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met airquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom word ik niet terug gesmst.
Wat zijn dit voor Allure praktijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
Nee zo is ze niet. Daarom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
blijkbaar wel anders was het niet op de buisquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
Ik weet niet echt wat ik er mee wilquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3
Het valt me nog mee dat het nog op de tv is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
Nou ja zeg, ik kijk het wel. En ik vind het nog best leuk ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders was het niet op de buis
Zelfs een speciaal subforum.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het nog op de tv is...
Niemand is perfect..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik kijk het wel. En ik vind het nog best leuk ook. Weeeeet nie waarom!
nou de kijkcijfers schijnen wel echt helemaal kut te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders was het niet op de buis
Wansmaak :3quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zelfs een speciaal subforum.
Ohhhhhh meiske toch ik zal altijd van je houden wat je ook doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als dit het enige is wat ik te kort kom
En het is niet eens woensdag.quote:
Wouldnt say that boyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ohhhhhh meiske toch ik zal altijd van je houden wat je ook doet.
Net5 heeft sowieso wehnnnig goeie programma'squote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nou de kijkcijfers schijnen wel echt helemaal kut te zijn.
Ik heb wel eens met Guido gegamedquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik kijk het wel. En ik vind het nog best leuk ook. Weeeeet nie waarom!
Onderwerp ik ga naar buiten want ik heb net de meest symmetrische knetter ooit gevouwen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wouldnt say that boy
Ander onderwerp
Ook gesekst?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met Guido gegamedOnline dat wel.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onderwerp ik ga naar buiten want ik heb net de meest symmetrische knetter ooit gevouwen.
Uiteraard. Ook online.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook gesekst?
[..]! Das geen onderwerp
Bi is interessanter dan hetero, anyways heduuuquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Verbaas me wel dat redelijk veel mannen in secret story bi zijn..
Nu al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef secondewijzer het volgende:
Nja poging doen tot slapen.
Houdoe.
Das geen goede redenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bi is interessanter dan hetero, anyways heduuu
oh..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Madridista het volgende:
Ik ben kk hard gedumpt vandaag. Via msn.
tja, kalverliefde hequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Madridista het volgende:
Ik ben kk hard gedumpt vandaag. Via msn.
quote:
hoezo zou je niet gewoon in je bed kunnen slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef iamafunnyguy het volgende:
Ik moet vannacht op de grond slapen omdat die slet mijn bed kapot geneukt heeft, dat zijn pas tegenslagen.
Ja zoiets. Ik was heel lief. Ze had me gister zelf gevraagd..quote:
wat een puberend gedragquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was heel lief. Ze had me gister zelf gevraagd..
Zegt ze vandaag via msn: 'Madridista, gisteren was de eerste en laatste keer dat ik je zag'
'Geen zin in jongens'
'doei.'
Offline.
Nou, wat een taalgebruik weer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef iamafunnyguy het volgende:
Ik moet vannacht op de grond slapen omdat die slet mijn bed kapot geneukt heeft, dat zijn pas tegenslagen.
die lul uit je strot halenquote:
Ze kan de pot op. Ze heeft me bedrogen. Ik ga het zo lekker uithuilen en morgen pak ik de draad weer opquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Misschien was er even iets.. ik zou gewoon morgen vragen wat er was ofzo
1# Je zuigt alles uit je duim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Madridista het volgende:
Ik wist gister al dat dit zou komen![]()
Ze vind me nu gay omdat ik haar niet zoende in de beetje tijd dat we hadden.
Ik bouw alles liever rustig op met iemand waar ik om geef. Maar blijkbaar was ze dus niet zo serieus als ik dat was
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1# Je zuigt alles uit je duim.
2# Je gaat om met dumb shits.
2#quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1# Je zuigt alles uit je duim.
2# Je gaat om met dumb shits.
Zou ik niet al te snel hopen op een serieuze relatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Madridista het volgende:
[..]
2#
Jammer dat ik op dumb shits val
Gebroken hart na 1 date?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Madridista het volgende:
Morgenochtend ga ik the aftermaths van een gebroken hart pas echt goed voelen.. Brrr..!
Woow dat interesseert echt helemaal niemand hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Madridista het volgende:
[..]
Verliefd sinds november. Gisteren eindelijk date. Verknald. Weg.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow dat interesseert echt helemaal niemand hier.![]()
En nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dat doe je na zo'n zware relatie, helemaal toegepast.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef Madridista het volgende:
Is het een goed idee om aan de drank te gaan?
Ik betaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef Madridista het volgende:
en dan per ongeluk smsjes sturen ectquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dat doe je na zo'n zware relatie, helemaal toegepast.
Je bent gewoon dik, papzak.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef iamafunnyguy het volgende:
Doe het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef Madridista het volgende:
Toe toch eens niet zo hatelijk tegen die jongen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Skylark. het volgende:
Gaaf topic:
Iemand toegevoegd op MSN. Wat nu?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha stoerdoenquote:
Hmm, op m'n billen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha stoerdoendadelijk klappen vangen
ja ik nietquote:
hard gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Madridista het volgende:
Overdag gaat het wel.
In mijn bed komt het gevoel van falen terug.
KOUD
Nee, ik heb al m'n aandacht voor die andere chick nodig. Ik dacht aardig te zijn en in 2 uur te sms'en, daar word ik hard voor gestraft nu. VIER UUR EN COUNTING.quote:
Déjà-vugevoel.quote:
Met mien eig'n oog'nquote:
Ja die naar boven gaan enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met mien eig'n oog'n
Oh.. wacht..![]()
Hallo
voetbal jongquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Salatrel het volgende:
wat een anticlimax tussen roos en snipâh
Is het alweer saai? Ik kijk deze keer niet eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Salatrel het volgende:
wat een anticlimax tussen roos en snipâh
ja, zo vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die naar boven gaan enzo.
Oh hai
maakt niet uit, tis voor europaquote:
homoquote:
Ja prima..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja, zo van [ afbeelding ]
Alles goed?
Goed heurquote:
Met een man?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed heur
Nja, behalve dan die laatste post van me.. Zulks een zonde
Cupido heeft geen pijltjes voor mij
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Dqod het volgende:
Ik wil trouwen met die mooie vrouw die ik vandaag zag.. Helaas was ze al getrouwd
ze bedoelt of zij getrouwd is met een man. denk ik.quote:
Joahquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ze bedoelt of zij getrouwd is met een man. denk ik.
Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ze bedoelt of zij getrouwd is met een man. denk ik.
DAT BEDOEL IK MAAR!!! En haar eventuele man is haar toch niet waar met haar Sharon den Adel-uitstralingquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoop het maar. Vrouwen die met een man trouwen... dat is zo mainstream en 2010.
pardonquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Madridista het volgende:
Het lijkt tegewoordig de mode om zo onverzorgd mogelijk te zijn.
Anders ben je gay
Daarom heb ik een snorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Madridista het volgende:
Het lijkt tegewoordig de mode om zo onverzorgd mogelijk te zijn.
Anders ben je gay
Ik ook.. Anders ben ik gayquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom heb ik een snor [ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk dat er nog vrouwen als jij bestaanquote:
Post dan eens foto mooiboyquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Leuk dat er nog vrouwen als jij bestaan
Mijn ex zegt dat ik te knap ben, en dat is gay. Dit geloof je toch niet!
Morgen okequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Post dan eens foto mooiboy [ afbeelding ]
quote:
En jij bent gay. Kun je nagaan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Dqod het volgende:
Ik denk eerder dat gedrag wat sky beschrijft ja.. Ik ben ongesteld nu en jank nog minder
Ik bedoel maar vrindquote:
Ga wat te drinken pakken dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar vrind
EN KIJK HOE LANG IK AL DROOGSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dude!! JIJ lacht hier om? Dit was een steek onder water richting jou.. Just sayin'quote:
Coooooooooooooooooooooolaquote:
Kom danquote:
Ik ben het toch nie schappiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooola
[..]
Kom dan
Was ik maar bi, mijn vrienden zijn kankerlekkerquote:
watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was ik maar bi, mijn vrienden zijn kankerlekker.
Ik maak het je welquote:
quote:
Soms moet je het lot een handje helpen...quote:
Gekkiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was ik maar bi, mijn vrienden zijn kankerlekker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms moet je lot een handje helpen...
quote:
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms moet je het lot een handje helpen...
Kan 't nu ergens anders overgaan dan..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Madridista het volgende:
Ik kap met Marokkaanse meisjes.
Veel te hoerig en ik schijn alleen goed te zijn vanwege mijn bankpasje.
Ik ben niet lelijk genoeg, draag geen petje en ook geen bontkraag.
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan 't nu ergens anders overgaan dan..
Ik heb de Kleine Zeemeermin. Ik snap je punt niet.quote:
Leuke woordgarp.quote:
Ik ga het proberen.quote:
Puntige tarzans?quote:
Ajax staat 1-0 achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan 't nu ergens anders overgaan dan..
quote:
quote:
Believe me, zo was ie niet bedoeld. Viespeuk.quote:
Je weet niet wat een tarzan is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de Kleine Zeemeermin. Ik snap je punt niet.
quote:
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Believe me, zo was ie niet bedoeld. Viespeuk.
Neenquote:
Jawel, zo'n gozer die aan lianen door de jungle swingt.quote:
Nee, voor vieze woordgarpjes moet je bij mij zijnquote:
Jwoww, Snooki, Pauly D?quote:
Ik heb het nog liever over stinkende abcessen waar groene pus uit komt.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, zo'n gozer die aan lianen door de jungle swingt.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog liever over stinkende abcessen waar groene pus uit komt.
Oh ik wou het zelfde doen als 4ebebebabyquote:
En wederom werd er geen neuk gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Madridista het volgende:
Ik kap met Marokkaanse meisjes.
Veel te hoerig en ik schijn alleen goed te zijn vanwege mijn bankpasje.
Ik ben niet lelijk genoeg, draag geen petje en ook geen bontkraag.
Geeft niet hoor. Ik heb deze.quote:
Bij schapen? Of op/in het hoofd van katjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog liever over stinkende abcessen waar groene pus uit komt.
Lijkt eerder op een moordwapen gek!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij schapen? Of op/in het hoofd van katjes?
Als je hem ernaast steekt en de schoepen eraan had gelaten wel ja...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een moordwapen gek!
Ja op Ebony's hoofd toen.. En jij had toch een keer zoiets met schapen meegemaakt?:@quote:
L0t, ben je die vent van je onderhand niet zat?quote:
Ga jij maar fijn verder met fokken op je zolderkamertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En wederom werd er geen neuk gegeven.
Ja, bij dat oog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja op Ebony's hoofd toen.. En jij had toch een keer zoiets met schapen meegemaakt?:@
HBquote:
Oh ja.. Ja dat was nastyquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij dat oog.
Niet echt voor herhaling vatbaar.
Hallonquote:
Ik heb ook een zolderkamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn verder met fokken op je zolderkamertje
Bier is op, dus kut.quote:
Je zolderkamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook een zolderkamer.
WHAT UP.
Ja, ik ben muesli aan het eten.quote:
Heb je nog zin in rollade?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben muesli aan het eten.
Mijn eetpatroon gaat altijd achterstevoren.
BIJ DE C1000 IS DE ROLLADE IN DE AANBIEDING.quote:
Wij ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BIJ DE C1000 IS DE ROLLADE IN DE AANBIEDING.
We hebben alleen geen C1000 in de buurt.
Het is een samenzwering zeg ik je u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik snap niet waarom ze die foldertjes door de brievenbus duwen.
Dan fiets je die rollade eraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik snap niet waarom ze die foldertjes door de brievenbus duwen.
Ongehoord, deze opmerkingquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
Dan fiets je die rollade eraf.
Huff Puff Pass por favorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef Gridlok het volgende:
Orgigami jonko tijd, mooie zwaan vouwen.
Ik heb ook al geen fiets (althans niet hier thuis).quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
Dan fiets je die rollade eraf.
Ik vond hem wel grappig.quote:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook al geen fiets (althans niet hier thuis).
Armoe troef hier.
Nee juist nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t, ben je die vent van je onderhand niet zat?
Crack?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |