quote:
hoezo zou je niet gewoon in je bed kunnen slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef iamafunnyguy het volgende:
Ik moet vannacht op de grond slapen omdat die slet mijn bed kapot geneukt heeft, dat zijn pas tegenslagen.
Ja zoiets. Ik was heel lief. Ze had me gister zelf gevraagd..quote:
wat een puberend gedragquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was heel lief. Ze had me gister zelf gevraagd..
Zegt ze vandaag via msn: 'Madridista, gisteren was de eerste en laatste keer dat ik je zag'
'Geen zin in jongens'
'doei.'
Offline.
Nou, wat een taalgebruik weer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef iamafunnyguy het volgende:
Ik moet vannacht op de grond slapen omdat die slet mijn bed kapot geneukt heeft, dat zijn pas tegenslagen.
die lul uit je strot halenquote:
Ze kan de pot op. Ze heeft me bedrogen. Ik ga het zo lekker uithuilen en morgen pak ik de draad weer opquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Misschien was er even iets.. ik zou gewoon morgen vragen wat er was ofzo
1# Je zuigt alles uit je duim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Madridista het volgende:
Ik wist gister al dat dit zou komen![]()
Ze vind me nu gay omdat ik haar niet zoende in de beetje tijd dat we hadden.
Ik bouw alles liever rustig op met iemand waar ik om geef. Maar blijkbaar was ze dus niet zo serieus als ik dat was
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1# Je zuigt alles uit je duim.
2# Je gaat om met dumb shits.
2#quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1# Je zuigt alles uit je duim.
2# Je gaat om met dumb shits.
Zou ik niet al te snel hopen op een serieuze relatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Madridista het volgende:
[..]
2#
Jammer dat ik op dumb shits val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |