Wat heb ik gemist dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel!
[ afbeelding ]
Sharon spreekt over de reactie van haar op de bank, ze zegt nu zelf ook dat ze te voorzichtig is geweest en dat daar haar uitbarsting vandaan kwam.
ja maar omdat die andere opeens al meer reacties hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het was de enige toen ik reageerde.
Sharonquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eh, zou je de vraag willen specificeren?
welke uitbarsting?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel!
[ afbeelding ]
Sharon spreekt over de reactie van haar op de bank, ze zegt nu zelf ook dat ze te voorzichtig is geweest en dat daar haar uitbarsting vandaan kwam.
Dat was tijdens de rode bank van zaterdag, toen het geheim van Laura was geraden: Vraag het een streamer.quote:
Ok thxquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was tijdens de rode bank van zaterdag, toen het geheim van Laura was geraden: Vraag het een streamer.
Die vraag is hier beantwoord.![]()
In het kort, Sharon was een beetje pissed omdat ze meer info wilde om te drukken op Laura, ze had het goede antwoord maar durfde niet goed, toen ging iemand anders haar voor en is ze op de bank een beetje uit haar stekker gegaan. Was te volgen op de YB stream, alleen met geluid.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef djian het volgende:
AUB Sofia naar huis omdat zij dat erg graag wil, dit doe je simpel door op Sharon LAURA te stemmen...!!
ooooooooow datquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het kort, Sharon was een beetje pissed omdat ze meer info wilde om te drukken op Laura, ze had het goede antwoord maar durfde niet goed, toen ging iemand anders haar voor en is ze op de bank een beetje uit haar stekker gegaan. Was te volgen op de YB stream, alleen met geluid.
Nessie liet haar tanden zien...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooow dat
Hahaha LOLHaar ware aard kwam naar boven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Mylene het volgende:
Aafke komt graag in de Powerzone en de Lexion in A'dam.
Even voor de goede orde, dat zijn echte de foute tenten. Daar komen de zongebruinde opgepompte Sjonnies en Anita's met gouden naam kettingen.
Uitgaan in Amsterdam is zooooo twintigste eeuw..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Mylene het volgende:
Aafke komt graag in de Powerzone en de Lexion in A'dam.
Even voor de goede orde, dat zijn echte de foute tenten. Daar komen de zongebruinde opgepompte Sjonnies en Anita's met gouden naam kettingen.
Dankuquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
Maar of het waar is.. ik vertrouw die net5 mensen niet met hun stemmingenquote:
Alleen de cijfers zijn ze er even bij vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
wast hij dat broekje wel eens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die gozer toch een nichterige outfit aan
Precies. Flink stemmen op Laura dus de komende paar uur !!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maar of het waar is.. ik vertrouw die net5 mensen niet met hun stemmingen
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Flink stemmen op Laura dus de komende paar uur !!!
[ afbeelding ]
Wat jij zegt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daar
In het zwembad toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wast hij dat broekje wel eens?
Hey leuk! Veel plezier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
Vanavond naar de liveshow. Gaan er nog meer mensen?
Ik moet sportenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey leuk! Veel plezier.Ga je nog vertellen wat je aan doet? Misschien spotten we je.
Van wie?quote:
Nou zeg, als iemand dat wel leuk vindt dan kun je toch ook veel plezier wensen of zo...?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ook niet naar live-shows. Geef mijn geld liever uit aan betere programma's
zeiden ze vorige week ook tussen Servio en Maik, zodat iedereen nog even voor Maik moest stemmen om Servio eruit te krijgen. Wat helaas ook niet is gelukt. Zou wel een bak zijn als Sharon eruit moet. Dat gaat Sofia down.quote:De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Het kost me ook geen geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey leuk! Veel plezier.Ga je nog vertellen wat je aan doet? Misschien spotten we je.
Ik ook niet, mij tever rijden, woon in een gronings gehuchtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
ik denk het wel het zullen toch niet allemaal figuranten zijn?!?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
Veel plezier voor de mensen die wel gaan,quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou zeg, als iemand dat wel leuk vindt dan kun je toch ook veel plezier wensen of zo...?Wie weet krijgen we zo meer inside info.
Lol, ik in de stad, ga er ook niet voor reizen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet, mij tever rijden, woon in een gronings gehucht
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daar
ken je stadskanaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik in de stad, ga er ook niet voor reizen.![]()
Ik bedoel natuurlijk of er meer mensen gaan van hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk het wel het zullen toch niet allemaal figuranten zijn?!?
dat is toch naar het noorden en dan bij de derde 3 rechts??quote:
lees net op Twittert dat DGK Erik ook gaat naar de liveshow vanavondquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk of er meer mensen gaan van hier
kzou best willen, maar ik wil niet alleenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
ja daar jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is toch naar het noorden en dan bij de derde 3 rechts??
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ow coolquote:
dan ben ik er wel eens geweest ja...quote:
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.
en zwaaien met een bordje FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.
Lol, dat zijn er wel een paar bij een lintdorp.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow coolhet dorpje wat ernaast ligt, daar woon ik
Welke richting op?? Woon ook vlak bij Stadskanaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow coolhet dorpje wat ernaast ligt, daar woon ik
Alteveerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Bootjuuh het volgende:
[..]
Welke richting op?? Woon ook vlak bij Stadskanaal
ik zou gaan, maar Benny wilde niet mee... dus ik ga een keer als Benny wilt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
DGKEric is er ook lees ik net.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef ssnl het volgende:
[..]
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
ik hoor de vuilniswagen op de stream achteruitzetten
ze zetten alles klaar voor sofie
Heb eerder al gezegd dat ze er alleen handvatten aan hoefde te zettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
ik hoor de vuilniswagen op de stream achteruitzetten
ze zetten alles klaar voor sofie
of de vriendin van Guido echt isquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef ssnl het volgende:
[..]
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?
Het is vast een echt meisje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of de vriendin van Guido echt is
Knijpen en dan zeker weten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha nee het is een opblaaspupkequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef kopkaas8008 het volgende:
ik hoorde dat Servio had zitten schijten in de hoek van het huis klopt dit????????
nee aan de ouders en aanhang van Guido vragen of de vriendin van Guido wel echt zijn vriendin isquote:
Oh voor het broodje poep voor Joanna als ze pannekoeken eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef kopkaas8008 het volgende:
ik hoorde dat Servio had zitten schijten in de hoek van het huis klopt dit????????
quote:
Nouhouuuuuu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha nee het is een opblaaspupke
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oh voor het broodje poep voor Joanna als ze pannekoeken eten.
sowwie te makkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nouhouuuuuu!![]()
Jullie weten wel wat ik bedoel
Lol!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Nouhouuuuuu!![]()
Jullie weten wel wat ik bedoel
yo, hier in FF doet ie het hiermee! (alleen onder elkaar)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
even een vraagje, ben nu met iframes aan het rommelen...
zodat spixtv ook in chrome etc gaat werken..
loopt dit een beetje soepel, zo 4 tegelijk?
http://spixtv.nl/new/home.php
(ja ik weet dat alles nog niet goed staat)
bij mij werkt het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
okquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol!
Laten we het maar hebben over de make-up tips van Ser, hij weet beter om te gaan met make-up dan sommige dames:
[ afbeelding ]
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef Niki.P het volgende:
Goeiemiddag iedereeen!!
Trouwens wel raar trouwens dat we van MoMa allemaal "seks" filmpjes krijgen maar niks van wat er vanacht tussen Alex en Laura is gebeurt
Loopt als een trein hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik wil gewoon even zeggen dat je een held bent en dat het fantastisch is dat je hier de tijd en moeite voor neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze reageert op de site van SSTNL nu zo af en toe op de nieuwsberichten over Guido en heeft daar dus ook bevestigd dat ze de vriendin is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
karin heeft helemaal gelijk, HULDEquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even zeggen dat je een held bent en dat het fantastisch is dat je hier de tijd en moeite voor neemt.![]()
![]()
ik kan ook een account aanmaken en zeggen dat ik de vriendin van Guido benquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ze reageert op de site van SSTNL nu zo af en toe op de nieuwsberichten over Guido en heeft daar dus ook bevestigd dat ze de vriendin is.
Niet altijd , maar dan doe ik vernieuwen en dan gaat het een hele tijd primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
burp ja, die heeft het nooit over haar. sofia wel over der man en gerard over z'n vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan ook een account aanmaken en zeggen dat ik de vriendin van Guido ben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
karin heeft helemaal gelijk, HULDE![]()
![]()
in firefox draait iequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die is niet in 1981 geboren
"undercover"quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
En niet al zo lang actief op FOK! denk ik:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn postcode!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Belegen kaas? Overjarige kaas? Leidse Kaas? Boerenkaas? Schapenkaas? Geitenkaas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Wilskracht het volgende:
Die Alex die heeft een hele reclamecampagne ingehuurd..
Zelf beleggen met Alex
Zo veel mogelijk kaas.
in elk geval gemaakt van zuren melkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Belegen kaas? Overjarige kaas? Leidse Kaas? Boerenkaas? Schapenkaas? Geitenkaas?
Uit Laura na haar zwangerschap van Alex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
in elk geval gemaakt van zuren melk
Werkt hier OK in Chromequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
ik zou best wel is door een drag-queen opgemaakt willen wordenquote:
ik hoop het ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ff klieren,... kom op Pechstein, vandaag een goede scheve schaats!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ff klieren,... kom op Pechstein, vandaag een goede scheve schaats!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ben wel echt jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zou best wel is door een drag-queen opgemaakt willen worden
die hebben zich er blijkbaar meer in verdiept ...
hoezo datquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef suzi1 het volgende:
zo, joanna heeft ook weer 2 (irl) vrienden minder
Nee :0quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vraagje, ben jij altijd zo een nerveuze ja-knikker?
Volgens mij niet, maar dat moet je aan Guido vragen.quote:
ow dus Guido kent jou wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dat moet je aan Guido vragen.
Is dat een strikvraag?quote:
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.quote:
dat is toch ook idiootquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.
neem aan dat je dan ook denktjoann
Hmm, Jo is zo heerlijk genuanceerd af en toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.
neem aan dat je dan ook denktjoann
nee werkt perfect hierquote:
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... ik lees alleen mee
Waar Guidson bij stond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
Philip noemde Alex en Laura tortelduifjes
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doen
Ojee, wat een zware verantwoordelijkheid ineensquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
nuh, spix heeft een nieuwe gemaakt, doet ie het ook mee in chrome en FF, effe stukkie teruglezen in dit topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doen
das pas ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor jou welquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat een zware verantwoordelijkheid ineens
ziet er toch niet uit? en dan dat rare gebijt op haar lip altijdquote:
Ze zitten weer naast elkaar:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
de exit van vanavond is niet echt spannend gezien de polls
ze hangen toch al de hele dag rondelkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zitten weer naast elkaar:
[ afbeelding ]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nuh, spix heeft een nieuwe gemaakt, doet ie het ook mee in chrome en FF, effe stukkie teruglezen in dit topic
nee, ligt er idd ineens helegaar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshen
Ja da's waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hangen toch al de hele dag rondelkaar
Ik kijk wel in IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ligt er idd ineens helegaar uit
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spixquote:
en die krijgt de kluis van degene die het huis uit moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Dark het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannend
Ik wilde net vragen hoequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spix
Dan heb je een link in je taakbalk, kun je die delen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF
kwaliis bezig om de indeling netjes te krijgen denk ik, vanaaf zal alles in orde zijn!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ligt er idd ineens helegaar uit
Doet het weer ! Toppertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl voor een deel aangepast, probeer nu + FOK pagina's erbij te maken
Dan zijn we de volgende keer weer meedogenloos zodat ze ons niet meerkunnen peilen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef D. het volgende:
Het ergste is nog dat als Sofia straks moet gaan iedereen daar zal denken dat dat is omdat ze graag naar huis wou en 'wij' medelevend zijn
dat zal snel vergaan als ze vertrokken zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef D. het volgende:
Het ergste is nog dat als Sofia straks moet gaan iedereen daar zal denken dat dat is omdat ze graag naar huis wou en 'wij' medelevend zijn
Is er ook een pagina met streams 1+2 ? datje dus twee afzonderlijke streams hebt? Meestel zijn 1+3 en 2+4 hetzelfde maar dan andere hoek maar vreet cpu tijd. 2 streams vreet wat minderquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat werkt dan niet met die link, De HTML pagina lokaal op je pc openen werkt het bij de één wel en de ander weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heb je een link in je taakbalk, kun je die delen?Misschien kan dan iedereen meeprofiteren.
Laura *IS* boeiend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef suzi1 het volgende:
laura: hallo ik ben laura, maar heb niets boeiends nu.
nu??
WK Afstanden 2011 in Inzellquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse Ireen Baanrecord
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse Ireen Baanrecord
dat is ook net een ventquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse Ireen Baanrecord
ja leuk! laten we allemaal wat posten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse Ireen Baanrecord
je bent een held thanxquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef capuchon het volgende:
Ze doen ook elke keer hetzelfde deuntje op die kankergitaar.
Sorry...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja leuk! laten we allemaal wat posten!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft ontopic Hebben ervaringsdeskundigen in the housequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die streep van de navel tot tussen de tieten ????quote:
dat zie ik nu ook op twitter voorbij komen!quote:
Daar zit ook kutpubliek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat zie ik nu ook op twitter voorbij komen!
oeoeoeoequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_SST__.html?sn=prive
Ja daaaaaaaaaaaag! Nu geloof ik er geen reet meer van. Elke nacht is er al "een missie"quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
verdomd, dan slaap k helemaal niet meer!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
Met dank aan fokquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - De Stem heeft komende nacht weer een behoorlijk pittige én vermoeiende missie voor de bewoners van Het Huis der Geheimen in petto.
Foto: ANP Kippa De beruchte Rode Telefoon zal vanavond na de liveshow om de twee uur rinkelen en dat de komende 48uur, ook 's nachts.
Aan de kandidaten om ervoor te zorgen dat de telefoon ten alle tijde, binnen 30 seconden, wordt opgenomen. Bovendien zullen de opdrachten en missies die De Stem ze opdraagt moeten worden uitgevoerd.
Lukt het niet om de telefoon binnen 30 seconden op te nemen, dan wordt er 500 euro uit één van de kluizen gehaald.
Het worden korte nachten voor de bewoners van Het Huis der Geheimen...
ja spixquote:
48 uur langquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - De Stem heeft komende nacht weer een behoorlijk pittige én vermoeiende missie voor de bewoners van Het Huis der Geheimen in petto.
Foto: ANP Kippa De beruchte Rode Telefoon zal vanavond na de liveshow om de twee uur rinkelen en dat de komende 48uur, ook 's nachts.
Aan de kandidaten om ervoor te zorgen dat de telefoon ten alle tijde, binnen 30 seconden, wordt opgenomen. Bovendien zullen de opdrachten en missies die De Stem ze opdraagt moeten worden uitgevoerd.
Lukt het niet om de telefoon binnen 30 seconden op te nemen, dan wordt er 500 euro uit één van de kluizen gehaald.
Oeh! Dat is de bedoeling, nachtterreur, eens zien wie dit het beste trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
van onze redactie
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag! Nu geloof ik er geen reet meer van. Elke nacht is er al "een missie"![]()
Vermoeiende uitdaging kandidaten Secret Story
van onze redactie
Foto: ANP Kippa
De beruchte Rode Telefoon zal vanavond na de liveshow om de twee uur rinkelen en dat de komende 48uur, ook 's nachts.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa actiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
van onze redactie
ik hoop ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh! Dat is de bedoeling, nachtterreur, eens zien wie dit het beste trekt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
hebben ze een net tweet van bommie onderschept bij de telegraafquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef MargrietV het volgende:
van onze redactie
Jij hoeft 'm niet op te nemen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
verdomd, dan slaap k helemaal niet meer!!
Klagen bij Televaag en die Alfonskequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag! Nu geloof ik er geen reet meer van. Elke nacht is er al "een missie"![]()
Vermoeiende uitdaging kandidaten Secret Story
van onze redactie
Foto: ANP Kippa
De beruchte Rode Telefoon zal vanavond na de liveshow om de twee uur rinkelen en dat de komende 48uur, ook 's nachts.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bedoel ik maakte echt maar een grapje met Zixon over die nachtopdrachten.. ik wil ook gewoon een keer naar bed heur !
ikke ook!quote:
quote:
Echt kudt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Zixon het volgende:
Wat een onzin die missies, ik zit al heel de week elke nacht te wachten en nu zou er opeens wel een komen?ik geloof het niet meer!!11!1!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bedoel ik maakte echt maar een grapje met Zixon over die nachtopdrachten.. ik wil ook gewoon een keer naar bed heur !
SORRY ALPHONS!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |