quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey leuk! Veel plezier.Ga je nog vertellen wat je aan doet? Misschien spotten we je.
Ik ook niet, mij tever rijden, woon in een gronings gehuchtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ook niet naar live-shows. Geef mijn geld liever uit aan betere programma's
ik denk het wel het zullen toch niet allemaal figuranten zijn?!?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
Vanavond naar de liveshow. Gaan er nog meer mensen?
Veel plezier voor de mensen die wel gaan,quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou zeg, als iemand dat wel leuk vindt dan kun je toch ook veel plezier wensen of zo...?Wie weet krijgen we zo meer inside info.
Lol, ik in de stad, ga er ook niet voor reizen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet, mij tever rijden, woon in een gronings gehucht
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daar
ken je stadskanaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik in de stad, ga er ook niet voor reizen.![]()
Ik bedoel natuurlijk of er meer mensen gaan van hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk het wel het zullen toch niet allemaal figuranten zijn?!?
dat is toch naar het noorden en dan bij de derde 3 rechts??quote:
lees net op Twittert dat DGK Erik ook gaat naar de liveshow vanavondquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk of er meer mensen gaan van hier
kzou best willen, maar ik wil niet alleenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
ja daar jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is toch naar het noorden en dan bij de derde 3 rechts??
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ow coolquote:
dan ben ik er wel eens geweest ja...quote:
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.
en zwaaien met een bordje FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Veel plezier hoor. En wel goed mensen spotten voor ons he.
Lol, dat zijn er wel een paar bij een lintdorp.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow coolhet dorpje wat ernaast ligt, daar woon ik
Welke richting op?? Woon ook vlak bij Stadskanaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow coolhet dorpje wat ernaast ligt, daar woon ik
Alteveerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Bootjuuh het volgende:
[..]
Welke richting op?? Woon ook vlak bij Stadskanaal
ik zou gaan, maar Benny wilde niet mee... dus ik ga een keer als Benny wilt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
Vanavond naar de liveshow. Gaan er nog meer mensen?
DGKEric is er ook lees ik net.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef ssnl het volgende:
[..]
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
ik hoor de vuilniswagen op de stream achteruitzetten
ze zetten alles klaar voor sofie
Heb eerder al gezegd dat ze er alleen handvatten aan hoefde te zettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
ik hoor de vuilniswagen op de stream achteruitzetten
ze zetten alles klaar voor sofie
of de vriendin van Guido echt isquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef ssnl het volgende:
[..]
Op wie moet ik vooral gaan letten dan?
Het is vast een echt meisje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of de vriendin van Guido echt is
Knijpen en dan zeker weten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha nee het is een opblaaspupkequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef kopkaas8008 het volgende:
ik hoorde dat Servio had zitten schijten in de hoek van het huis klopt dit????????
nee aan de ouders en aanhang van Guido vragen of de vriendin van Guido wel echt zijn vriendin isquote:
Oh voor het broodje poep voor Joanna als ze pannekoeken eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef kopkaas8008 het volgende:
ik hoorde dat Servio had zitten schijten in de hoek van het huis klopt dit????????
quote:
Nouhouuuuuu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha nee het is een opblaaspupke
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oh voor het broodje poep voor Joanna als ze pannekoeken eten.
sowwie te makkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nouhouuuuuu!![]()
Jullie weten wel wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |