Uitgaan in Amsterdam is zooooo twintigste eeuw..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Mylene het volgende:
Aafke komt graag in de Powerzone en de Lexion in A'dam.
Even voor de goede orde, dat zijn echte de foute tenten. Daar komen de zongebruinde opgepompte Sjonnies en Anita's met gouden naam kettingen.
Dankuquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
Maar of het waar is.. ik vertrouw die net5 mensen niet met hun stemmingenquote:
Alleen de cijfers zijn ze er even bij vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
wast hij dat broekje wel eens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die gozer toch een nichterige outfit aan
Precies. Flink stemmen op Laura dus de komende paar uur !!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maar of het waar is.. ik vertrouw die net5 mensen niet met hun stemmingen
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Flink stemmen op Laura dus de komende paar uur !!!
[ afbeelding ]
Wat jij zegt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik stem op helemaal niemand, stelletje oplichters daar
In het zwembad toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wast hij dat broekje wel eens?
Hey leuk! Veel plezier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef ssnl het volgende:
Vanavond naar de liveshow. Gaan er nog meer mensen?
Ik moet sportenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey leuk! Veel plezier.Ga je nog vertellen wat je aan doet? Misschien spotten we je.
Van wie?quote:
Nou zeg, als iemand dat wel leuk vindt dan kun je toch ook veel plezier wensen of zo...?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ook niet naar live-shows. Geef mijn geld liever uit aan betere programma's
zeiden ze vorige week ook tussen Servio en Maik, zodat iedereen nog even voor Maik moest stemmen om Servio eruit te krijgen. Wat helaas ook niet is gelukt. Zou wel een bak zijn als Sharon eruit moet. Dat gaat Sofia down.quote:De tussenstand
10 maart om 14.06
Er wordt flink gestemd.
Het kost me ook geen geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ook niet naar live-shows. Geef mijn geld liever uit aan betere programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |