das pas ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
voor jou welquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat een zware verantwoordelijkheid ineens
ziet er toch niet uit? en dan dat rare gebijt op haar lip altijdquote:
Ze zitten weer naast elkaar:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
de exit van vanavond is niet echt spannend gezien de polls
ze hangen toch al de hele dag rondelkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zitten weer naast elkaar:
[ afbeelding ]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nuh, spix heeft een nieuwe gemaakt, doet ie het ook mee in chrome en FF, effe stukkie teruglezen in dit topic
nee, ligt er idd ineens helegaar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshen
Ja da's waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hangen toch al de hele dag rondelkaar
Ik kijk wel in IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ligt er idd ineens helegaar uit
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spixquote:
en die krijgt de kluis van degene die het huis uit moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Dark het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |