Lol!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Nouhouuuuuu!![]()
Jullie weten wel wat ik bedoel
yo, hier in FF doet ie het hiermee! (alleen onder elkaar)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
even een vraagje, ben nu met iframes aan het rommelen...
zodat spixtv ook in chrome etc gaat werken..
loopt dit een beetje soepel, zo 4 tegelijk?
http://spixtv.nl/new/home.php
(ja ik weet dat alles nog niet goed staat)
bij mij werkt het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
okquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol!
Laten we het maar hebben over de make-up tips van Ser, hij weet beter om te gaan met make-up dan sommige dames:
[ afbeelding ]
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef Niki.P het volgende:
Goeiemiddag iedereeen!!
Trouwens wel raar trouwens dat we van MoMa allemaal "seks" filmpjes krijgen maar niks van wat er vanacht tussen Alex en Laura is gebeurt
Loopt als een trein hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik wil gewoon even zeggen dat je een held bent en dat het fantastisch is dat je hier de tijd en moeite voor neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze reageert op de site van SSTNL nu zo af en toe op de nieuwsberichten over Guido en heeft daar dus ook bevestigd dat ze de vriendin is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of de vriendin van Guido echt is
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
karin heeft helemaal gelijk, HULDEquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even zeggen dat je een held bent en dat het fantastisch is dat je hier de tijd en moeite voor neemt.![]()
![]()
ik kan ook een account aanmaken en zeggen dat ik de vriendin van Guido benquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ze reageert op de site van SSTNL nu zo af en toe op de nieuwsberichten over Guido en heeft daar dus ook bevestigd dat ze de vriendin is.
Niet altijd , maar dan doe ik vernieuwen en dan gaat het een hele tijd primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
burp ja, die heeft het nooit over haar. sofia wel over der man en gerard over z'n vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan ook een account aanmaken en zeggen dat ik de vriendin van Guido ben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
karin heeft helemaal gelijk, HULDE![]()
![]()
in firefox draait iequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die is niet in 1981 geboren
"undercover"quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
En niet al zo lang actief op FOK! denk ik:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn postcode!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Belegen kaas? Overjarige kaas? Leidse Kaas? Boerenkaas? Schapenkaas? Geitenkaas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Wilskracht het volgende:
Die Alex die heeft een hele reclamecampagne ingehuurd..
Zelf beleggen met Alex
Zo veel mogelijk kaas.
in elk geval gemaakt van zuren melkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Belegen kaas? Overjarige kaas? Leidse Kaas? Boerenkaas? Schapenkaas? Geitenkaas?
Uit Laura na haar zwangerschap van Alex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
in elk geval gemaakt van zuren melk
Werkt hier OK in Chromequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
ik zou best wel is door een drag-queen opgemaakt willen wordenquote:
ik hoop het ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ff klieren,... kom op Pechstein, vandaag een goede scheve schaats!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
Gaat ff klieren,... kom op Pechstein, vandaag een goede scheve schaats!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ben wel echt jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zou best wel is door een drag-queen opgemaakt willen worden
die hebben zich er blijkbaar meer in verdiept ...
hoezo datquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef suzi1 het volgende:
zo, joanna heeft ook weer 2 (irl) vrienden minder
Nee :0quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vraagje, ben jij altijd zo een nerveuze ja-knikker?
Volgens mij niet, maar dat moet je aan Guido vragen.quote:
ow dus Guido kent jou wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dat moet je aan Guido vragen.
Is dat een strikvraag?quote:
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.quote:
dat is toch ook idiootquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.
neem aan dat je dan ook denktjoann
Hmm, Jo is zo heerlijk genuanceerd af en toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft het over een stelletje waar ze mee omgaat die alles altijd maar samen doen, samen werken, samen in bad, samen koken. en hoe idioot dat is.
neem aan dat je dan ook denktjoann
nee werkt perfect hierquote:
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... ik lees alleen mee
Waar Guidson bij stond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
Philip noemde Alex en Laura tortelduifjes
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doen
Ojee, wat een zware verantwoordelijkheid ineensquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, ja hier op me werk doen ze het helemaal niet.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
nuh, spix heeft een nieuwe gemaakt, doet ie het ook mee in chrome en FF, effe stukkie teruglezen in dit topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat ze het enkel in IE doen
das pas ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor jou welquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat een zware verantwoordelijkheid ineens
ziet er toch niet uit? en dan dat rare gebijt op haar lip altijdquote:
Ze zitten weer naast elkaar:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef D. het volgende:
de exit van vanavond is niet echt spannend gezien de polls
ze hangen toch al de hele dag rondelkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zitten weer naast elkaar:
[ afbeelding ]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nuh, spix heeft een nieuwe gemaakt, doet ie het ook mee in chrome en FF, effe stukkie teruglezen in dit topic
nee, ligt er idd ineens helegaar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gevonden maar die doet het helemaal niet. ik gok dat ie het bij jullie ook niet meer doet als je afsluit of gaat refreshen
Ja da's waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hangen toch al de hele dag rondelkaar
Ik kijk wel in IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ligt er idd ineens helegaar uit
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spixquote:
en die krijgt de kluis van degene die het huis uit moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Dark het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dan ook de rode telefoon en degene die het dichtsbij zit, heeft em ...spannend
Ik wilde net vragen hoequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |