Ik wilde net vragen hoequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF alleen niet via spix
Dan heb je een link in je taakbalk, kun je die delen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk gewoon via FF, vraag me niet hoe, maar ik heb gewoon streams in FF
kwaliis bezig om de indeling netjes te krijgen denk ik, vanaaf zal alles in orde zijn!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ligt er idd ineens helegaar uit
Doet het weer ! Toppertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl voor een deel aangepast, probeer nu + FOK pagina's erbij te maken
Dan zijn we de volgende keer weer meedogenloos zodat ze ons niet meerkunnen peilen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef D. het volgende:
Het ergste is nog dat als Sofia straks moet gaan iedereen daar zal denken dat dat is omdat ze graag naar huis wou en 'wij' medelevend zijn
dat zal snel vergaan als ze vertrokken zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef D. het volgende:
Het ergste is nog dat als Sofia straks moet gaan iedereen daar zal denken dat dat is omdat ze graag naar huis wou en 'wij' medelevend zijn
Is er ook een pagina met streams 1+2 ? datje dus twee afzonderlijke streams hebt? Meestel zijn 1+3 en 2+4 hetzelfde maar dan andere hoek maar vreet cpu tijd. 2 streams vreet wat minderquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl voor een deel aangepast, probeer nu + FOK pagina's erbij te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |