quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Zo had die kwal van een nieuwe collega even tuk, hij heeft de roosters overgenomen van me, dus ik zei 3 weken geleden kom langs dan leg ik het uit. Hoorde niks had nog wat mailtjes gestuurd met dingen die fout stonden, heeft hij ook niks mee gedaan. Kwam hij net wanneer heb je tijd (hij had op zijn klote gehad van de manager), ik nou 3 weken geleden toen ik het zei. Hij ja maar ik ga het nu doen, ik ja pech ik ben nu een week met de facturatie bezig.
Dat is een nieuwe en die is echtquote:
aaaaaaaaaawquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
O en jongste zijn juf was zwanger, kregen we net een brief mee dat het kindje weggehaald moest worden![]()
En meteen met de vraag of we een kaartje willen sturen, ja uiteraard haar man was ook de leraar van mijn oudste dus ik ken ze allebei
5 maanden bijnaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaawHoeveel weken was ze?
Ja en ze zijn allebei echt zo vreselijk leuk, dus je gunt het ze ook, en ze waren zo blij ermee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUTPfffffffff dan ben je al over de helft..... zo zielig
dat snap ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ze zijn allebei echt zo vreselijk leuk, dus je gunt het ze ook, en ze waren zo blij ermee.
Spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben weer even weg, id kaart halen
Ah nee, gadverdamme zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
O en jongste zijn juf was zwanger, kregen we net een brief mee dat het kindje weggehaald moest worden![]()
En meteen met de vraag of we een kaartje willen sturen, ja uiteraard haar man was ook de leraar van mijn oudste dus ik ken ze allebei
verteeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook nog door de EO.. God is genadeloos!
Spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef PatriQue89 het volgende:
En door mensen mensen met syndroom van down... Ik ga straks oip mn laptop in de trein alles vertellen!
*trommelt ongeduldig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook nog door de EO.. God is genadeloos!
en dat duurt hoelang????quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik in een trein met inet zit ga ik ff op de laptop!
Geen interwebz im Zug?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik in een trein met inet zit ga ik ff op de laptop!
Oeh lekker ook woksausje erdoorheen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kip in de roerbakban sodepleuren en de rijst opzetten.
Neh, beetje kruiden, en op het laatst een beetje zoetzure saus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh lekker ook woksausje erdoorheen?
Arme jongen, een roerbakbanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kip in de roerbakban sodepleuren en de rijst opzetten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme jongen, een roerbakban! Voor hoe lang?
DE SPANNING!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck, heel verhaal getypt over vanmiddag.. Internet weg.. Heb het verhaal opgeslagen, jullie hebben m van me tegoed!! X
Dan heb je of omgefietst, of zo langzaam gefietst dat je net niet omviel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net vijfentwintig minuten gefietst op een stukje van normaal tien minuten.
Kortste route nog wel, zoooo'n wind tegen, ik ging nog net niet achteruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb je of omgefietst, of zo langzaam gefietst dat je net niet omviel.
Ik heb vanmiddag met de auto over een stukje van 10 minuten 25 minuten gedaan.
Ja hoorde het net opde radioquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
Secret Story gaat seizoen afmaken
C_a en andere kijkers, goed nieuws.
Ik vind het spannendquote:
Jaquote:
19.14 als het goed isquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand checken hoelaat ik op CS groningen ben? Ben om 1721 uit utrecht vertokken..
Jups, wegwerkzaamheden hier op de ring.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kortste route nog wel, zoooo'n wind tegen, ik ging nog net niet achteruit.
File?
uhuhquote:
is dat links of rechts ga je op het balkon staan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zometeen het eerste flatblok na de boni en bristol even zwaaien hè!
Voor jou links, en ik heb geen balkon aan de voorkant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is dat links of rechts ga je op het balkon staan?
Je werkt ernaar toequote:
ga naakt op je taxi staan! Dan herken ik je!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou links, en ik heb geen balkon aan de voorkant.
Wel een grijze taxi voor de deur staan.
Ooh zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar maar Hans komt van Johannes. Ik ben katholiek opgevoed.
Dat duurt nog ruim 9 maanden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ik ga het onthouden, doe ik je de zevenentwintigste een fijne Hansdag wensen.
Die dubbelzinnigheid!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik even doorfok krijg je een naambaby als cadeautje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
Had je niet ff kunnen zeggend dat het een dubbeldekker is? Ik kan toch nooit twee verdiepingen checken...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/#!/J_J_H/status/45896995122069505
Meppel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
Patrick is Meppel voorbij en daar hebben ze geen internet meer.
Drenthe is een heel mooie provincie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meppel...![]()
Drenthe![]()
Hoewel mijn ouders een keer op vakantie waren in EmmerCompascuum en ik daar een paar dagen ben overgekomen, is toch best mooi daar..
ze krijgen volgend jaar kabel daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
Patrick is Meppel voorbij en daar hebben ze geen internet meer.
Nou, dat moet je niet te hard roepen, Meppel is een van de eerste Nederlandse plaatsen die volledig voorzien is van Glasvezel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze krijgen volgend jaar kabel daar
Sorry. Meppel ben ik niet geweest. Daar waren ze wel het jaar daarvoor, maar toen is mijn broer naar ze toe gegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Drenthe is een heel mooie provincie.Jaren in gewoond, en Meppel is een heel leuk stadje. Mijn ouders wonen er.
Niet bashen op Meppel en Drenthe.
Meppel is echt een oud havenstadje, met van alles wat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry. Meppel ben ik niet geweest. Daar waren ze wel het jaar daarvoor, maar toen is mijn broer naar ze toe gegaan.
ik zag hemquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet op Amsterdam bashen.
Amsterdam.
quote:
heb dat zing huis al staanquote:
Ik heb de pub alquote:
Ik vind Amsterdam een gave stad, kom er graag.quote:
idd haha,quote:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd haha,
ook nieuwe groente voor in de tuin
nu nog een keer die brugquote:
Ik had ook al wat geprobeerd, gaat nergens over inderdaadquote:
mja, je zult verwachten zelfde script als achter die spoorweg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ook al wat geprobeerd, gaat nergens over inderdaad
hey heyquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Siep alles is gelukt![]()
We kunnen weg
Volgende weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef gomi het volgende:
wanneer is jullie weekendmeet eigenlijk? deze week of volgende?
Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Siep alles is gelukt![]()
We kunnen weg
Ik mag terugkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. lekker snel al
dus na volgende week hebben ze daar een bordje: verboden voor fokkers
Petertjequote:
Wij zijn heel beschaafdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. lekker snel al
dus na volgende week hebben ze daar een bordje: verboden voor fokkers
Bennersquote:
quote:
Dan is Amsterdam okeequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonder Amsterdam was ik er niet eens8
ik heb stiekem ook gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Benners
Kijken jij en Miran ff in het meettopic
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb stiekem ook gekeken
yeah ik ben nieuwsgierig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan is Amsterdam okee
Miran ik kan een iphone 4 cover winnen, ik bewaar hem dan wel voor je
Ik heb ook gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Benners
Kijken jij en Miran ff in het meettopic
ik heb bijna t idee dat die tent voor 30% draait op fokmeetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook gereageerd.
En de Stairway wil toch geen fokmeets meer hebben?
Nou ik was er een week of twee later op een maandagavond met mijn zus, om te eten en toen zat die tent ook vol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb bijna t idee dat die tent voor 30% draait op fokmeets
gewoon een andere fokmeetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou ik was er een week of twee later op een maandagavond met mijn zus, om te eten en toen zat die tent ook vol.
Is ook niet heel duur, en erg goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon een andere fokmeet
nah maar studenten zitten er natuurlijk ook vaak
Ja maar die komt er wel een keer, dus bewarenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen iphone 4Hihihi Maar wel lief...
Ik win echt nooit wat
Misschien is er tegen die tijd al een iPhone 5, die zit er in ieder geval aan te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die komt er wel een keer, dus bewaren
kunnen ze toch niet tegen gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook gereageerd.
En de Stairway wil toch geen fokmeets meer hebben?
jaartjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er tegen die tijd al een iPhone 5, die zit er in ieder geval aan te komen.
Hoe lang moet je nog met deze Miranda?
We doen het gewoon stiekem!quote:
Dat valt nog wel mee dan, maar dan is inderdaad de 5 er al.quote:
Jouw postbode krijgt een hernia van al dat gesjouw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 2 horloges en een dvd gewonnen, maar ik doe dan ook mee aan erg veel prijsvragen
ik ook....maar win nooit watquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 2 horloges en een dvd gewonnen, maar ik doe dan ook mee aan erg veel prijsvragen
nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog nieuws hier?
Heb het weer druk op me werk, dus kom niet zo vaak langs.
Maar, morgen heb ik een snipperdag![]()
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongensquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nice
schoonouders van mijn broer winnen ook vaak. maar die zijn soort van beroepsprijsvraagspelers
Jooopi!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog nieuws hier?
Heb het weer druk op me werk, dus kom niet zo vaak langs.
Maar, morgen heb ik een snipperdag![]()
Ik denk het wel, maar 's middags ff met m'n vrouw er opuitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jooopi!
Geen nieuws eigenlijk. Jij?
Dus je bent er morgen wel bij
als ik er ben welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hey Symph!!
Ja prima! En jij? Ben je wel steeds bij de Live Chats van X-Factor
Melk met cafeïne en taurine erdoor ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat energiemelk is?
Ohw, dat gaat natuurlijk voor hequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar 's middags ff met m'n vrouw er opuit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat energiemelk is?
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Melk met cafeïne en taurine erdoor ofzo?
Volle melk dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Of is dat zo'n soort melk die je dik maakt?
Kally, m'n gevoel zegt dat je gaat winnen met WordFeudquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongens
Dat zou een eerste keer zijn bij jou danquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kally, m'n gevoel zegt dat je gaat winnen met WordFeud
ah welke sites?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongens
Ik denk gewoon wat minder lang na, als ik een woord invul, deze keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou een eerste keer zijn bij jou dan
prijzenzolder en prijzenplazaquote:
Siepie en ik staan gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk gewoon wat minder lang na, als ik een woord invul, deze keer
Ach geeft dat, als je wint win je en zo niet het kost niksquote:
Ja?quote:
Dat zei ik ook alquote:
Ja maar Iers, Schots en Engels isquote:
Oquote:
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij had ook een invitation voor wordfeud gestuurd, maar volgens mij moet jij beginnen
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Met Siepie en Benny, maar Benny is mij volgens mij helemaal vergeten.
Dat krij ik nooit vandaar dat ik er soms geen erg in hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meer
Dat werkt bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meer
Hanszl.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Wat is jou username dan? Ik ben Joooo-pi(hoe verrassend...)
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat krij ik nooit vandaar dat ik er soms geen erg in heb
Ik wil een keer een Whiskyrondreis maken in Schotland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een keer naar die Schotse Highlands
yeah we zaten aan de oostkant. maar west is mooier. is alleen best lang reizen vanuit dublin en omdat we maar lang weekend gingen was dat beetje zonde vand e tijd. maar ik wil nog weleens terug en dan wat langer zodat ik naar de westkant kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
Ow dat kan je aanzetten
Echt Gomi, gaaf ik wil er ook graag nog eens heen, maar alleen die geschiedenis al
Ja, dat lijkt me zo vreselijk mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Die ene straat en dan bij elke pub een whiskey drinken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil een keer een Whiskyrondreis maken in Schotland.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Oke Joooo-pi leuk dat zeggen als je net een woord van 27 punten neerlegt
Ik had jij al geinvite.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik stuur je wel ff een invitation, straks...
(Heb ff m'n mobiel niet bij de hand)
yeah is ook heel mooi. daar ben ik al vaker geweest. neefje is deels schots en die liep daar in kilt rond toen hij 3 was enzo. daarna wilde hij niet meer. toen vond hij t een rokjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Nee, bij distilleerderijen (heet dat zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene straat en dan bij elke pub een whiskey drinken?
Dan zie ik em straksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had jij al geinvite.
Wat een schattig konijntje,
Ik ben blond hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht je hebt nu genoeg voorsprong, dan mag ik wel ff een 3x woordwaarde gebruiken
Ik zal het niet meer doen
kan heel mooi zijn hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ik heb alleen echt een hekel aan doedelzakken![]()
Het is echt zo'n geluid wat in je hersens kruipt en daar gaat zitten irriteren jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
yeah das niet echt een mooi geluid neequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
heb hem nu op 22 gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming ff op 22,5 (of hoger)
1quote:
ik zit alquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en straks voor de tv met sst live, zeker?
Tuurlijk. Zo van *bam*quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie gestuurd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
altijd weer die kally hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
Dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Wil je dan ook even nog een coupon sturen
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
hoeveel steden heb je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Ow en in 1 stad van mij loopt iedereen in het groen
(kon het niet laten)
Ik zat er ook over te denken om dat te doen. Voegt zeker verder niks toe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
(kon het niet laten)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
o wel langsgeweest maar niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie Samantha's city gezien
Dat springkussen
Ik zag je taxi! en internet had ik in deze trein niet...grr, dus mobiel, en die viel na zwolle uit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
Had je niet ff kunnen zeggend dat het een dubbeldekker is? Ik kan toch nooit twee verdiepingen checken...
ik heb het ook gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
(kon het niet laten)
4quote:
Nee maar boeienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken om dat te doen. Voegt zeker verder niks toe?
Samantha stad ziet er leuk uitquote:
is goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het verhaal!
Even bijwerken, en compleet maken.. moment
Wij dachten dat het pas na Meppel uitviel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zag je taxi! en internet had ik in deze trein niet...grr, dus mobiel, en die viel na zwolle uit..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Ik zat gister op de site te kijken van het castingbureau waarbij ik online sta ingeschreven! Ik zag toen een oproep staan voor mensen die mee wouden doen met een nieuwe show, What's Up?! Dit zou een show zijn waarin twee teams strijden tegen elkaar. Je moet vragen over de actualiteit beantwoorden. Ik gemailt, en toen werd er gevraagd of we direct morgen (dus vandaag) konden langs komen.. nou, met wat gepas en gemeet, is dat gelukt!
Ik vandaag na school direct door naar Hilversum-Noord, waar Doortje ook zou komen. Doortje kwam 4 minuten na mij aan, en toen zijn we gaan lopen..en lopen.. en lopen... tot we bij het gebouw waren waar we moesten zijn!
Wij meldden ons bij de balie, en waren veel te vroeg, konden even plaatsnemen, kregen koffie.. hadden een gesprek met een van de mensen van het programma, en dat was leuk!
De presentator kwam weer terug van het hond-uitlaten, en we konden 5 minuten later mee, om de studio in te gaan.
In de studio aangekomen, kregen we onze microfoons om, en toen hadden doortje en ik besloten dat we geen vreemde dingen konden zeggen, want ze stonden aan (en het is immers de EO! ).
We moesten nog even wachten op onze tegenspelers, want die waren er nog niet.. Wachten Wachten Wachten... gepraat met Hans van der Toght (WANT DAT WAS DE PRESENTATOR! HAHAHAHAA )
Wij namen alvast wat dingetjes op met Hans, het voorstellen, etc. En toen kwamen onze tegenkandidaten.. En toen...
.. toen waren het 2 jongens met het syndroom van down!
Ik dacht: Neeee, dit kan toch niet waar zijn.. Naja, ik dacht, ik wacht dit even af, maar vertrouwde het niet helemaal...
Ze kwamen zonder begeleiding binnen, en waren al gezenderd.. vreemd! ( BELLETJE 1)
Bij het voorstellen, na mijn halve naam gezegd te hebben, zei een van de jongens al: Patrick (EN DAAR GING BELLETJE 2 RINKELEN)
We gingen de Quiz spelen... actuele en vragen die je zou moeten weten...
En die vragen, echtNiks actueel of normale kennis... moeilijk.. en die jongens wisten het allemaal (EN JA HOOR, BELLETJE 3!)
Hoe heette Iran voor het Iran ging heten? haha
En opeens zag ik het, de jongens hadden oortjes in.. ( JA JA BEL 4! )
Naja, Doortje en ik waren het er over eens, dat we maar gewoon mee speelden... hahaha
nog wat vragen, en toen zei ik tegen Hanschh... we worden in de maling genomen he? Hij zegt: ik weet van niks, ik ga het even navragen bij de regie... liep ie weg.. stonden we daar met zn 4en.. die ene helemaal verliefd op Doortje... hahaha (EN ZE HEBBEN GEZOEND!!! AHAHAHAHAHA)
Toen gingen ook de jongens weg.. stonden we daar met zn 2en.. best een tijdje... zo van: Hmm.. ok.. lachen enzo.. en toen kwam er een cameraploeg binnen, met 4 syndroom mensen, en een presentatrette van de EO! We were Punk'd!!
Voor het programma UpsideDown.. een vraaggesprekje over wat we ervan vonden, wat we dachten etc... oftewel.. HET WAS LEUK!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Ik zat gister op de site te kijken van het castingbureau waarbij ik online sta ingeschreven! Ik zag toen een oproep staan voor mensen die mee wouden doen met een nieuwe show, What's Up?! Dit zou een show zijn waarin twee teams strijden tegen elkaar. Je moet vragen over de actualiteit beantwoorden. Ik gemailt, en toen werd er gevraagd of we direct morgen (dus vandaag) konden langs komen.. nou, met wat gepas en gemeet, is dat gelukt!
Ik vandaag na school direct door naar Hilversum-Noord, waar Doortje ook zou komen. Doortje kwam 4 minuten na mij aan, en toen zijn we gaan lopen..en lopen.. en lopen... tot we bij het gebouw waren waar we moesten zijn!
Wij meldden ons bij de balie, en waren veel te vroeg, konden even plaatsnemen, kregen koffie.. hadden een gesprek met een van de mensen van het programma, en dat was leuk!
De presentator kwam weer terug van het hond-uitlaten, en we konden 5 minuten later mee, om de studio in te gaan.
In de studio aangekomen, kregen we onze microfoons om, en toen hadden doortje en ik besloten dat we geen vreemde dingen konden zeggen, want ze stonden aan (en het is immers de EO! ).
We moesten nog even wachten op onze tegenspelers, want die waren er nog niet.. Wachten Wachten Wachten... gepraat met Hans van der Toght (WANT DAT WAS DE PRESENTATOR! HAHAHAHAA )
Wij namen alvast wat dingetjes op met Hans, het voorstellen, etc. En toen kwamen onze tegenkandidaten.. En toen...
Ik dacht: Neeee, dit kan toch niet waar zijn.. Naja, ik dacht, ik wacht dit even af, maar vertrouwde het niet helemaal...
Ze kwamen zonder begeleiding binnen, en waren al gezenderd.. vreemd! ( BELLETJE 1)
Bij het voorstellen, na mijn halve naam gezegd te hebben, zei een van de jongens al: Patrick (EN DAAR GING BELLETJE 2 RINKELEN)
En die vragen, echtNiks actueel of normale kennis... moeilijk.. en die jongens wisten het allemaal (EN JA HOOR, BELLETJE 3!)
Naja, Doortje en ik waren het er over eens, dat we maar gewoon mee speelden... hahaha
nog wat vragen, en toen zei ik tegen Hanschh... we worden in de maling genomen he? Hij zegt: ik weet van niks, ik ga het even navragen bij de regie... liep ie weg.. stonden we daar met zn 4en.. die ene helemaal verliefd op Doortje... hahaha (EN ZE HEBBEN GEZOEND!!! AHAHAHAHAHA)
Toen gingen ook de jongens weg.. stonden we daar met zn 2en.. best een tijdje... zo van: Hmm.. ok.. lachen enzo.. en toen kwam er een cameraploeg binnen, met 4 syndroom mensen, en een presentatrette van de EO! We were Punk'd!!
Voor het programma UpsideDown.. een vraaggesprekje over wat we ervan vonden, wat we dachten etc... oftewel.. HET WAS LEUK!
Joah ik ookquote:
heheh oproep voor dat programma heb ik ook online zien staan. zochten ze naar kandidaten. maar wel leuk zoquote:
echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
Die Sing off heeft te veel reclame, het begint me nu al tegen te staan
heb je weer een rode pet opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, i know...
maar, dat ben ik gewend met GTSThahaha
Nee, wel een snee op mn voorhoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je weer een rode pet op
Ik kijk niet, ik heb filmavond met de jongens, Dik Trom is Yogi Bear gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ownee ik kijk er echt naar uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wel een snee op mn voorhoofd
En die hebben ze niet weggemakeupped?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wel een snee op mn voorhoofd
Loooooooool,quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Wiesda?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was de EO-Presentratette!
[ afbeelding ]
ziet er wel eo uit jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was de EO-Presentratette!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
hehe, en dan nu weten wat het wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, toen ik ook hoorde dat het voor de EO was dacht, Goede god, hopelijk gaan we niet door... haha..
Ja, hahah!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, en dan nu weten wat het was![]()
dat is niet echt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
http://www.apartmentthera(...)earth-bridges-140980
Kwam ik net op twitter tegen.![]()
quote:
quote:These surreal pictures by artist Clement Valla are taken from Google Earth. When the viewpoint is in just the right position, the program shows warped linear figures such as roads and bridges in its effort to convert 3D space to a 2D screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |