quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Zo had die kwal van een nieuwe collega even tuk, hij heeft de roosters overgenomen van me, dus ik zei 3 weken geleden kom langs dan leg ik het uit. Hoorde niks had nog wat mailtjes gestuurd met dingen die fout stonden, heeft hij ook niks mee gedaan. Kwam hij net wanneer heb je tijd (hij had op zijn klote gehad van de manager), ik nou 3 weken geleden toen ik het zei. Hij ja maar ik ga het nu doen, ik ja pech ik ben nu een week met de facturatie bezig.
Dat is een nieuwe en die is echtquote:
aaaaaaaaaawquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
O en jongste zijn juf was zwanger, kregen we net een brief mee dat het kindje weggehaald moest worden![]()
En meteen met de vraag of we een kaartje willen sturen, ja uiteraard haar man was ook de leraar van mijn oudste dus ik ken ze allebei
5 maanden bijnaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaawHoeveel weken was ze?
Ja en ze zijn allebei echt zo vreselijk leuk, dus je gunt het ze ook, en ze waren zo blij ermee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUTPfffffffff dan ben je al over de helft..... zo zielig
dat snap ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ze zijn allebei echt zo vreselijk leuk, dus je gunt het ze ook, en ze waren zo blij ermee.
Spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben weer even weg, id kaart halen
Ah nee, gadverdamme zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
O en jongste zijn juf was zwanger, kregen we net een brief mee dat het kindje weggehaald moest worden![]()
En meteen met de vraag of we een kaartje willen sturen, ja uiteraard haar man was ook de leraar van mijn oudste dus ik ken ze allebei
verteeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook nog door de EO.. God is genadeloos!
Spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef PatriQue89 het volgende:
En door mensen mensen met syndroom van down... Ik ga straks oip mn laptop in de trein alles vertellen!
*trommelt ongeduldig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook nog door de EO.. God is genadeloos!
en dat duurt hoelang????quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik in een trein met inet zit ga ik ff op de laptop!
Geen interwebz im Zug?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik in een trein met inet zit ga ik ff op de laptop!
Oeh lekker ook woksausje erdoorheen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kip in de roerbakban sodepleuren en de rijst opzetten.
Neh, beetje kruiden, en op het laatst een beetje zoetzure saus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh lekker ook woksausje erdoorheen?
Arme jongen, een roerbakbanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kip in de roerbakban sodepleuren en de rijst opzetten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme jongen, een roerbakban! Voor hoe lang?
DE SPANNING!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck, heel verhaal getypt over vanmiddag.. Internet weg.. Heb het verhaal opgeslagen, jullie hebben m van me tegoed!! X
Dan heb je of omgefietst, of zo langzaam gefietst dat je net niet omviel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net vijfentwintig minuten gefietst op een stukje van normaal tien minuten.
Kortste route nog wel, zoooo'n wind tegen, ik ging nog net niet achteruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb je of omgefietst, of zo langzaam gefietst dat je net niet omviel.
Ik heb vanmiddag met de auto over een stukje van 10 minuten 25 minuten gedaan.
Ja hoorde het net opde radioquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
Secret Story gaat seizoen afmaken
C_a en andere kijkers, goed nieuws.
Ik vind het spannendquote:
Jaquote:
19.14 als het goed isquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand checken hoelaat ik op CS groningen ben? Ben om 1721 uit utrecht vertokken..
Jups, wegwerkzaamheden hier op de ring.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kortste route nog wel, zoooo'n wind tegen, ik ging nog net niet achteruit.
File?
uhuhquote:
is dat links of rechts ga je op het balkon staan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zometeen het eerste flatblok na de boni en bristol even zwaaien hè!
Voor jou links, en ik heb geen balkon aan de voorkant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is dat links of rechts ga je op het balkon staan?
Je werkt ernaar toequote:
ga naakt op je taxi staan! Dan herken ik je!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou links, en ik heb geen balkon aan de voorkant.
Wel een grijze taxi voor de deur staan.
Ooh zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar maar Hans komt van Johannes. Ik ben katholiek opgevoed.
Dat duurt nog ruim 9 maanden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ik ga het onthouden, doe ik je de zevenentwintigste een fijne Hansdag wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |