nu nog een keer die brugquote:
Ik had ook al wat geprobeerd, gaat nergens over inderdaadquote:
mja, je zult verwachten zelfde script als achter die spoorweg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ook al wat geprobeerd, gaat nergens over inderdaad
hey heyquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Siep alles is gelukt![]()
We kunnen weg
Volgende weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef gomi het volgende:
wanneer is jullie weekendmeet eigenlijk? deze week of volgende?
Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Siep alles is gelukt![]()
We kunnen weg
Ik mag terugkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. lekker snel al
dus na volgende week hebben ze daar een bordje: verboden voor fokkers
Petertjequote:
Wij zijn heel beschaafdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. lekker snel al
dus na volgende week hebben ze daar een bordje: verboden voor fokkers
Bennersquote:
quote:
Dan is Amsterdam okeequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonder Amsterdam was ik er niet eens8
ik heb stiekem ook gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Benners
Kijken jij en Miran ff in het meettopic
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb stiekem ook gekeken
yeah ik ben nieuwsgierig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan is Amsterdam okee
Miran ik kan een iphone 4 cover winnen, ik bewaar hem dan wel voor je
Ik heb ook gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Benners
Kijken jij en Miran ff in het meettopic
ik heb bijna t idee dat die tent voor 30% draait op fokmeetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook gereageerd.
En de Stairway wil toch geen fokmeets meer hebben?
Nou ik was er een week of twee later op een maandagavond met mijn zus, om te eten en toen zat die tent ook vol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb bijna t idee dat die tent voor 30% draait op fokmeets
gewoon een andere fokmeetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou ik was er een week of twee later op een maandagavond met mijn zus, om te eten en toen zat die tent ook vol.
Is ook niet heel duur, en erg goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon een andere fokmeet
nah maar studenten zitten er natuurlijk ook vaak
Ja maar die komt er wel een keer, dus bewarenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen iphone 4Hihihi Maar wel lief...
Ik win echt nooit wat
Misschien is er tegen die tijd al een iPhone 5, die zit er in ieder geval aan te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die komt er wel een keer, dus bewaren
kunnen ze toch niet tegen gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook gereageerd.
En de Stairway wil toch geen fokmeets meer hebben?
jaartjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er tegen die tijd al een iPhone 5, die zit er in ieder geval aan te komen.
Hoe lang moet je nog met deze Miranda?
We doen het gewoon stiekem!quote:
Dat valt nog wel mee dan, maar dan is inderdaad de 5 er al.quote:
Jouw postbode krijgt een hernia van al dat gesjouw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 2 horloges en een dvd gewonnen, maar ik doe dan ook mee aan erg veel prijsvragen
ik ook....maar win nooit watquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 2 horloges en een dvd gewonnen, maar ik doe dan ook mee aan erg veel prijsvragen
nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |