Die dubbelzinnigheid!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik even doorfok krijg je een naambaby als cadeautje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
Had je niet ff kunnen zeggend dat het een dubbeldekker is? Ik kan toch nooit twee verdiepingen checken...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/#!/J_J_H/status/45896995122069505
Meppel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
Patrick is Meppel voorbij en daar hebben ze geen internet meer.
Drenthe is een heel mooie provincie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meppel...![]()
Drenthe![]()
Hoewel mijn ouders een keer op vakantie waren in EmmerCompascuum en ik daar een paar dagen ben overgekomen, is toch best mooi daar..
ze krijgen volgend jaar kabel daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
Patrick is Meppel voorbij en daar hebben ze geen internet meer.
Nou, dat moet je niet te hard roepen, Meppel is een van de eerste Nederlandse plaatsen die volledig voorzien is van Glasvezel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze krijgen volgend jaar kabel daar
Sorry. Meppel ben ik niet geweest. Daar waren ze wel het jaar daarvoor, maar toen is mijn broer naar ze toe gegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Drenthe is een heel mooie provincie.Jaren in gewoond, en Meppel is een heel leuk stadje. Mijn ouders wonen er.
Niet bashen op Meppel en Drenthe.
Meppel is echt een oud havenstadje, met van alles wat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry. Meppel ben ik niet geweest. Daar waren ze wel het jaar daarvoor, maar toen is mijn broer naar ze toe gegaan.
ik zag hemquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet op Amsterdam bashen.
Amsterdam.
quote:
heb dat zing huis al staanquote:
Ik heb de pub alquote:
Ik vind Amsterdam een gave stad, kom er graag.quote:
idd haha,quote:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]