Ik had jij al geinvite.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik stuur je wel ff een invitation, straks...
(Heb ff m'n mobiel niet bij de hand)
yeah is ook heel mooi. daar ben ik al vaker geweest. neefje is deels schots en die liep daar in kilt rond toen hij 3 was enzo. daarna wilde hij niet meer. toen vond hij t een rokjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een keer naar die Schotse Highlands
Nee, bij distilleerderijen (heet dat zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene straat en dan bij elke pub een whiskey drinken?
Dan zie ik em straksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had jij al geinvite.
Wat een schattig konijntje,
Ik ben blond hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht je hebt nu genoeg voorsprong, dan mag ik wel ff een 3x woordwaarde gebruiken
Ik zal het niet meer doen
kan heel mooi zijn hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ik heb alleen echt een hekel aan doedelzakken![]()
Het is echt zo'n geluid wat in je hersens kruipt en daar gaat zitten irriteren jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
yeah das niet echt een mooi geluid neequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
heb hem nu op 22 gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming ff op 22,5 (of hoger)
1quote:
ik zit alquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en straks voor de tv met sst live, zeker?
Tuurlijk. Zo van *bam*quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie gestuurd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
altijd weer die kally hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
Dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Wil je dan ook even nog een coupon sturen
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
hoeveel steden heb je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Ow en in 1 stad van mij loopt iedereen in het groen
(kon het niet laten)
Ik zat er ook over te denken om dat te doen. Voegt zeker verder niks toe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Ow en in 1 stad van mij loopt iedereen in het groen
(kon het niet laten)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
o wel langsgeweest maar niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie Samantha's city gezien
Dat springkussen
Ik zag je taxi! en internet had ik in deze trein niet...grr, dus mobiel, en die viel na zwolle uit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
Had je niet ff kunnen zeggend dat het een dubbeldekker is? Ik kan toch nooit twee verdiepingen checken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |