Hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog nieuws hier?
Heb het weer druk op me werk, dus kom niet zo vaak langs.
Maar, morgen heb ik een snipperdag![]()
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongensquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nice
schoonouders van mijn broer winnen ook vaak. maar die zijn soort van beroepsprijsvraagspelers
Jooopi!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog nieuws hier?
Heb het weer druk op me werk, dus kom niet zo vaak langs.
Maar, morgen heb ik een snipperdag![]()
Ik denk het wel, maar 's middags ff met m'n vrouw er opuitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jooopi!
Geen nieuws eigenlijk. Jij?
Dus je bent er morgen wel bij
als ik er ben welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hey Symph!!
Ja prima! En jij? Ben je wel steeds bij de Live Chats van X-Factor
Melk met cafeïne en taurine erdoor ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat energiemelk is?
Ohw, dat gaat natuurlijk voor hequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar 's middags ff met m'n vrouw er opuit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat energiemelk is?
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Melk met cafeïne en taurine erdoor ofzo?
Volle melk dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Of is dat zo'n soort melk die je dik maakt?
Kally, m'n gevoel zegt dat je gaat winnen met WordFeudquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongens
Dat zou een eerste keer zijn bij jou danquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kally, m'n gevoel zegt dat je gaat winnen met WordFeud
ah welke sites?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag op 2 sites en kijk wat ik leuk vind, kijk vooral voor de jongens
Ik denk gewoon wat minder lang na, als ik een woord invul, deze keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou een eerste keer zijn bij jou dan
prijzenzolder en prijzenplazaquote:
Siepie en ik staan gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk gewoon wat minder lang na, als ik een woord invul, deze keer
Ach geeft dat, als je wint win je en zo niet het kost niksquote:
Ja?quote:
Dat zei ik ook alquote:
Ja maar Iers, Schots en Engels isquote:
Oquote:
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij had ook een invitation voor wordfeud gestuurd, maar volgens mij moet jij beginnen
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Met Siepie en Benny, maar Benny is mij volgens mij helemaal vergeten.
Dat krij ik nooit vandaar dat ik er soms geen erg in hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meer
Dat werkt bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen *ping* in mijn broekzak meer
Hanszl.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Wat is jou username dan? Ik ben Joooo-pi(hoe verrassend...)
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat krij ik nooit vandaar dat ik er soms geen erg in heb
Ik wil een keer een Whiskyrondreis maken in Schotland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een keer naar die Schotse Highlands
yeah we zaten aan de oostkant. maar west is mooier. is alleen best lang reizen vanuit dublin en omdat we maar lang weekend gingen was dat beetje zonde vand e tijd. maar ik wil nog weleens terug en dan wat langer zodat ik naar de westkant kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
Ow dat kan je aanzetten
Echt Gomi, gaaf ik wil er ook graag nog eens heen, maar alleen die geschiedenis al
Ja, dat lijkt me zo vreselijk mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een keer naar die Schotse Highlands
Die ene straat en dan bij elke pub een whiskey drinken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil een keer een Whiskyrondreis maken in Schotland.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Oke Joooo-pi leuk dat zeggen als je net een woord van 27 punten neerlegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |