Tuurlijk. Zo van *bam*quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie gestuurd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
altijd weer die kally hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kally heeft me verslaafd gemacht
Dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Wil je dan ook even nog een coupon sturen
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
hoeveel steden heb je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Ow en in 1 stad van mij loopt iedereen in het groen
(kon het niet laten)
Ik zat er ook over te denken om dat te doen. Voegt zeker verder niks toe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
(kon het niet laten)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
In the jungle, the quiet jungle
The lion sleeps tonight
AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH AAAAWIEMOWÈH
o wel langsgeweest maar niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie Samantha's city gezien
Dat springkussen
Ik zag je taxi! en internet had ik in deze trein niet...grr, dus mobiel, en die viel na zwolle uit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
Had je niet ff kunnen zeggend dat het een dubbeldekker is? Ik kan toch nooit twee verdiepingen checken...
ik heb het ook gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
(kon het niet laten)
4quote:
Nee maar boeienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken om dat te doen. Voegt zeker verder niks toe?
Samantha stad ziet er leuk uitquote:
is goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het verhaal!
Even bijwerken, en compleet maken.. moment
Wij dachten dat het pas na Meppel uitviel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zag je taxi! en internet had ik in deze trein niet...grr, dus mobiel, en die viel na zwolle uit..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Ik zat gister op de site te kijken van het castingbureau waarbij ik online sta ingeschreven! Ik zag toen een oproep staan voor mensen die mee wouden doen met een nieuwe show, What's Up?! Dit zou een show zijn waarin twee teams strijden tegen elkaar. Je moet vragen over de actualiteit beantwoorden. Ik gemailt, en toen werd er gevraagd of we direct morgen (dus vandaag) konden langs komen.. nou, met wat gepas en gemeet, is dat gelukt!
Ik vandaag na school direct door naar Hilversum-Noord, waar Doortje ook zou komen. Doortje kwam 4 minuten na mij aan, en toen zijn we gaan lopen..en lopen.. en lopen... tot we bij het gebouw waren waar we moesten zijn!
Wij meldden ons bij de balie, en waren veel te vroeg, konden even plaatsnemen, kregen koffie.. hadden een gesprek met een van de mensen van het programma, en dat was leuk!
De presentator kwam weer terug van het hond-uitlaten, en we konden 5 minuten later mee, om de studio in te gaan.
In de studio aangekomen, kregen we onze microfoons om, en toen hadden doortje en ik besloten dat we geen vreemde dingen konden zeggen, want ze stonden aan (en het is immers de EO! ).
We moesten nog even wachten op onze tegenspelers, want die waren er nog niet.. Wachten Wachten Wachten... gepraat met Hans van der Toght (WANT DAT WAS DE PRESENTATOR! HAHAHAHAA )
Wij namen alvast wat dingetjes op met Hans, het voorstellen, etc. En toen kwamen onze tegenkandidaten.. En toen...
.. toen waren het 2 jongens met het syndroom van down!
Ik dacht: Neeee, dit kan toch niet waar zijn.. Naja, ik dacht, ik wacht dit even af, maar vertrouwde het niet helemaal...
Ze kwamen zonder begeleiding binnen, en waren al gezenderd.. vreemd! ( BELLETJE 1)
Bij het voorstellen, na mijn halve naam gezegd te hebben, zei een van de jongens al: Patrick (EN DAAR GING BELLETJE 2 RINKELEN)
We gingen de Quiz spelen... actuele en vragen die je zou moeten weten...
En die vragen, echtNiks actueel of normale kennis... moeilijk.. en die jongens wisten het allemaal (EN JA HOOR, BELLETJE 3!)
Hoe heette Iran voor het Iran ging heten? haha
En opeens zag ik het, de jongens hadden oortjes in.. ( JA JA BEL 4! )
Naja, Doortje en ik waren het er over eens, dat we maar gewoon mee speelden... hahaha
nog wat vragen, en toen zei ik tegen Hanschh... we worden in de maling genomen he? Hij zegt: ik weet van niks, ik ga het even navragen bij de regie... liep ie weg.. stonden we daar met zn 4en.. die ene helemaal verliefd op Doortje... hahaha (EN ZE HEBBEN GEZOEND!!! AHAHAHAHAHA)
Toen gingen ook de jongens weg.. stonden we daar met zn 2en.. best een tijdje... zo van: Hmm.. ok.. lachen enzo.. en toen kwam er een cameraploeg binnen, met 4 syndroom mensen, en een presentatrette van de EO! We were Punk'd!!
Voor het programma UpsideDown.. een vraaggesprekje over wat we ervan vonden, wat we dachten etc... oftewel.. HET WAS LEUK!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Ik zat gister op de site te kijken van het castingbureau waarbij ik online sta ingeschreven! Ik zag toen een oproep staan voor mensen die mee wouden doen met een nieuwe show, What's Up?! Dit zou een show zijn waarin twee teams strijden tegen elkaar. Je moet vragen over de actualiteit beantwoorden. Ik gemailt, en toen werd er gevraagd of we direct morgen (dus vandaag) konden langs komen.. nou, met wat gepas en gemeet, is dat gelukt!
Ik vandaag na school direct door naar Hilversum-Noord, waar Doortje ook zou komen. Doortje kwam 4 minuten na mij aan, en toen zijn we gaan lopen..en lopen.. en lopen... tot we bij het gebouw waren waar we moesten zijn!
Wij meldden ons bij de balie, en waren veel te vroeg, konden even plaatsnemen, kregen koffie.. hadden een gesprek met een van de mensen van het programma, en dat was leuk!
De presentator kwam weer terug van het hond-uitlaten, en we konden 5 minuten later mee, om de studio in te gaan.
In de studio aangekomen, kregen we onze microfoons om, en toen hadden doortje en ik besloten dat we geen vreemde dingen konden zeggen, want ze stonden aan (en het is immers de EO! ).
We moesten nog even wachten op onze tegenspelers, want die waren er nog niet.. Wachten Wachten Wachten... gepraat met Hans van der Toght (WANT DAT WAS DE PRESENTATOR! HAHAHAHAA )
Wij namen alvast wat dingetjes op met Hans, het voorstellen, etc. En toen kwamen onze tegenkandidaten.. En toen...
Ik dacht: Neeee, dit kan toch niet waar zijn.. Naja, ik dacht, ik wacht dit even af, maar vertrouwde het niet helemaal...
Ze kwamen zonder begeleiding binnen, en waren al gezenderd.. vreemd! ( BELLETJE 1)
Bij het voorstellen, na mijn halve naam gezegd te hebben, zei een van de jongens al: Patrick (EN DAAR GING BELLETJE 2 RINKELEN)
En die vragen, echtNiks actueel of normale kennis... moeilijk.. en die jongens wisten het allemaal (EN JA HOOR, BELLETJE 3!)
Naja, Doortje en ik waren het er over eens, dat we maar gewoon mee speelden... hahaha
nog wat vragen, en toen zei ik tegen Hanschh... we worden in de maling genomen he? Hij zegt: ik weet van niks, ik ga het even navragen bij de regie... liep ie weg.. stonden we daar met zn 4en.. die ene helemaal verliefd op Doortje... hahaha (EN ZE HEBBEN GEZOEND!!! AHAHAHAHAHA)
Toen gingen ook de jongens weg.. stonden we daar met zn 2en.. best een tijdje... zo van: Hmm.. ok.. lachen enzo.. en toen kwam er een cameraploeg binnen, met 4 syndroom mensen, en een presentatrette van de EO! We were Punk'd!!
Voor het programma UpsideDown.. een vraaggesprekje over wat we ervan vonden, wat we dachten etc... oftewel.. HET WAS LEUK!
Joah ik ookquote:
heheh oproep voor dat programma heb ik ook online zien staan. zochten ze naar kandidaten. maar wel leuk zoquote:
echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
Die Sing off heeft te veel reclame, het begint me nu al tegen te staan
heb je weer een rode pet opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, i know...
maar, dat ben ik gewend met GTSThahaha
Nee, wel een snee op mn voorhoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je weer een rode pet op
Ik kijk niet, ik heb filmavond met de jongens, Dik Trom is Yogi Bear gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ownee ik kijk er echt naar uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wel een snee op mn voorhoofd
En die hebben ze niet weggemakeupped?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wel een snee op mn voorhoofd
Loooooooool,quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, hier het verhaal!
Wiesda?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was de EO-Presentratette!
[ afbeelding ]
ziet er wel eo uit jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was de EO-Presentratette!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
hehe, en dan nu weten wat het wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, toen ik ook hoorde dat het voor de EO was dacht, Goede god, hopelijk gaan we niet door... haha..
Ja, hahah!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, en dan nu weten wat het was![]()
dat is niet echt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
http://www.apartmentthera(...)earth-bridges-140980
Kwam ik net op twitter tegen.![]()
quote:
quote:These surreal pictures by artist Clement Valla are taken from Google Earth. When the viewpoint is in just the right position, the program shows warped linear figures such as roads and bridges in its effort to convert 3D space to a 2D screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |