Het lijkt er wel op dat ze zwanger is. Ze heeft al een enorm pens:quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef 100% Tukker het volgende:
En mocht ze zwanger zijn: is het kind wel van Wesley?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Ole het volgende:
Topic voor zielige dikke huisvrouwen, met een pittig kort kapsel. Slonzig in joggingbroek achter de PC. Verzuurd en stikjaloers op het goddelijke lichaam van Yo.
Waar alle Fok! mannen, met goddelijk gespierde lichamen elke nacht sex met haar hebben (in hun dromen)
Game on dan maar!
Navelpiercings zijn zóóóóó 2005. Dat haar stylist daar niets over zegt! Verbazingwekkend! Ze lijkt de boel de boel te laten. Dat doen vrouwen vaker als de buit binnen is. Ik denk dus dat ze zwanger is, of op korte termijn wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat ze zwanger is. Ze heeft al een enorm pens:
[ afbeelding ]
whehehe!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Ole het volgende:
Topic voor zielige dikke huisvrouwen, met een pittig kort kapsel. Slonzig in joggingbroek achter de PC. Verzuurd en stikjaloers op het goddelijke lichaam van Yo.
Waar alle Fok! mannen, met goddelijk gespierde lichamen elke nacht sex met haar hebben (in hun dromen)
Game on dan maar!
Offtopic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef AnnaStesia het volgende:
whehehe!!
Heb net mijn soapjes bekeken,koffie gedronken met mijn eveneens veel te zware buuf die mijn haar in een mooie rode kleur heeft geverfd(nadat de schaar erin was gezet uiteraard!)
De beste jongen stort in elkaar van liefdesverdriet. How cute.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Offtopic.
Ontopic:
[ afbeelding ]
Wesley krijgt te horen dat het kind misschien van Eto'o is.
Bah.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
Yolanthe gespot bij huis Willem Alexander.
[ afbeelding ]
Doe dan ff googelen op recente foto`s ipv die oude,als je je verdiept had in dit briljante topic had je kunnen lezen dat wij haar toen mooi vonden en nu te magerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bah.Kijk die vadsige armen dan! Dat krijg je met een eetstoornis hè... typisch...
omg hahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie dan toch aan de drugs zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Ole het volgende:
Game on dan maar!
Niemand mod in SHO hoor! We kijken wel uit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef Ole het volgende:
Game on dan maar!
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand mod in SHO hoor! We kijken wel uit!
Jij ziet geen afbeeldingen van Yo in deze topics?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar is dat goddelijke lichaam dan??
Afgunstige kutwijven daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Eef999 het volgende:
Geen Stijl heeft het ook al over de tieten- en lipfix van Yo
Subtiel verschil: één topic op GS vol toffe mannen vs 14 x 300 posts op Fok vol jaloerse Koffietijd-huisvrouwen.quote:
my eyesquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Dat jurkje staat Yolanthe totaal niet..."
vind het best lullig dat je een foto van je moeder zo plaatstquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
en ik vond Yo in haar tijd met Jan gewoon leuker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Subtiel verschil: één topic op GS vol toffe mannen vs 14 x 300 posts op Fok vol jaloerse Koffietijd-huisvrouwen.
Alleen cinamongirl en de altijd vrolijke static mogen dat natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niemand mod in SHO hoor! We kijken wel uit!
En jij begeeft je dan liever tussen de jaloerse Koffietijdhuisvrouwen dan tussen de toffe mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Subtiel verschil: één topic op GS vol toffe mannen vs 14 x 300 posts op Fok vol jaloerse Koffietijd-huisvrouwen.
Fyoto's en kwijl-posts knippen en plakken naar fok/Babes, graag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En jij begeeft je dan liever tussen de jaloerse Koffietijdhuisvrouwen dan tussen de toffe mannen
Is het raar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
tvp
heerlijk om al die jaloerse reacties te lezen van vrouwen die er sowieso 10000x slechter uitzien
En.. is het raar? Ik wil je mening wel horen.quote:
Ah, alsnog loer je aangezien je toch terug in de geschiedenis moet kijken voor dat topic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Ole het volgende:
Nee hoor, topic stond me nog bij. En je postgeschiedenis is geweldig trouwens![]()
Complimenten
Ja je topics zijn pareltjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah, alsnog loer je aangezien je toch terug in de geschiedenis moet kijken voor dat topic.
Maar ik zie dat je een 37-jarige vrouw bent. Kan niet anders dan jaloezie zijn naar Yolanthe, jammer dat je mijn postgeschiedenis erbij moet halen.
Mijn topics zijn geweldig bedoel je?
Ach lees ze vooral door, ik denk niet dat er nog topics bij gaan komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja je topics zijn pareltjes.
En leer eens rekenen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind het best lullig dat je een foto van je moeder zo plaatst
Daar moet dan ook een piemel in... lekker soppen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef sherezade het volgende:
Dat kan heel goed ze zal wel veel kwijlen aangezien zij haar mond niet goed kan sluiten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar moet dan ook een piemel in... lekker soppen...
ja hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit topic krijgt wel een hele rare wending
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Rare mannetjes regaeren in dit topic zeg. Toch ook best sneu als je als 'man' zijnde hier rond hangt en afzeikt? Net alsof je als vrouw zijnde geen commentaar mag geven op een BN-er die zelf contstant de publiciteit opzoekt, dan vraagt zij er toch om? Als ze nu nog eens iets inhoudelijks had te melden, of goeie programma's maakte op tv.. maar dat gelukzalige, simpele gedoe over haarzelf en haar kabouter komt heel NL de strot uit maar ja als een vrouw dat beweert ben je een jaloerse bitch. Yo is geen trol natuurlijk, maar dat dunne heeft haar sowieso geen goed gedaan bovendien zijn er tig knappere meiden (denk aan Doutze) die niet als een air head door het leven gaan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Rare mannetjes regaeren in dit topic zeg. Toch ook best sneu als je als 'man' zijnde hier rond hangt en afzeikt? Net alsof je als vrouw zijnde geen commentaar mag geven op een BN-er die zelf contstant de publiciteit opzoekt, dan vraagt zij er toch om? Als ze nu nog eens iets inhoudelijks had te melden, of goeie programma's maakte op tv.. maar dat gelukzalige, simpele gedoe over haarzelf en haar kabouter komt heel NL de strot uit maar ja als een vrouw dat beweert ben je een jaloerse bitch. Yo is geen trol natuurlijk, maar dat dunne heeft haar sowieso geen goed gedaan bovendien zijn er tig knappere meiden (denk aan Doutze) die niet als een air head door het leven gaan.
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
wij mogen niks over Yo zeggen want dan zijn we zogenaamd jaloers
Prima, maar heb je daar een heel topic voor nodigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.
Vandaar de correcte conclusie van ons mannen: jullie zijn gewoon zeurwijven vol afgunst en jaloezie.
Ja echt wel ..zonde is het om een topic te vervuilen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef sherezade het volgende:
dit topic krijgt wel een hele rare wending
We hebben het begrepen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.
Vandaar de correcte conclusie van ons mannen: jullie zijn gewoon zeurwijven vol afgunst en jaloezie.
Look who's talking. Volgens mij leef je voor dit topic want je bent er als de kippen bij om te reageren. Get a life kneus, tis mooi weer ga eens naar buiten ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]. De jaloezie en afgunst straalt er weer vanaf. Sadness Royale.
Heb je enig idee in welk subforum je zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren
Ik ben op de zaak hè. Ik moet al die hersenloze dikke trienen aan het typen houden hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Look who's talking. Volgens mij leef je voor dit topic want je bent er als de kippen bij om te reageren. Get a life kneus, tis mooi weer ga eens naar buiten ofzo.
zo te zien hou je je daar niet echt mee bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben op de zaak hè. Ik moet al die hersenloze dikke trienen aan het typen houden hier.
Het is vrij makkelijk als je intellectueel en genetisch superieur bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef roos85 het volgende:
zo te zien hou je je daar niet echt mee bezig
In W&Tquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef static het volgende:
[..]
Heb je enig idee in welk subforum je zit?
bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef Skaai het volgende:
Yolanthe is gewoon een lekker wijf die het goed voor elkaar heeft. Get over it.
Ik ben wel een dikke trien, maakt dat uit?quote:
Nee, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben wel een dikke trien, maakt dat uit?
Oke, nou neuken dus!quote:
Neen, Fok is voor mij slechts vermaeck.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We hebben het begrepen hoor.
En jullie hoger doel is voorkomen dat er een 15e topic komt?
Bron; nu.nlquote:Yo pikt het niet
Wesley Sneijder moet het niet in zijn hoofd halen om vreemd te gaan. In Story laat Yolanthe kort en krachtig weten dat het dan over en uit is. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en Yolanthe houdt haar mannetje streng in de gaten. Voetballers hebben niet voor niks de reputatie vaak vreemd te gaan.
"Ik heb immers al eerder een vriend gehad die vreemd ging! Ik weet dus wat er kan gebeuren," zegt Yolanthe kordaat. Daarmee doelt ze natuurlijk op Jan Smit, die haar bedroog met Liza. Maar vooralsnog zijn Yo en Wes nog reuze verliefd en vliegen ze heel Europa door om bij elkaar te kunnen zijn.
Graag. Ik was vandaag niet in de gelegenheid om de Story te kopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:46 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb de Story liggen, maar nog niet gelezen. Als er nog nieuws instaat, zal ik het melden![]()
Ok, speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Graag. Ik was vandaag niet in de gelegenheid om de Story te kopen.
Wow. Ik zie geen eens oorbellen. Ben jij een vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan wel erg ver van elkaar. Zou Wesley vreemd zijn gegaan?Yolanthe lijkt, gezien haar decolleté, reeds op te zoek te zijn naar een nieuwe man. Dat zal moeilijk gaan met zo'n kledingkeuze: dat blousje past totaal niet bij die oorbellen.
Misschien is haar stylist ziek? Ik vind haar trouwens ook eng dun...
Mijn vrouwelijke kant is waarschijnlijk wat verder ontwikkeld dan de jouwe...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wow. Ik zie geen eens oorbellen. Ben jij een vrouw ofzo?
Hahaha nee nee. Ik vind dat zo'n riem echt niet kan zo onder de tieten. Ik vind alleen een riem om de middel met een legging nog wel normaal, maar dit.. Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is waarschijnlijk wat verder ontwikkeld dan de jouwe...
Oh grappig, voor mij ook. Maar dan zonder de intentie te oordelen over andere users.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neen, Fok is voor mij slechts vermaeck.
Dat kan en mag hier gewoon hoor. Dit is SHO.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef hexje het volgende:
Bij sommige users heb ik echt het idee dat ze hun minderwaardigheid botvieren op Yolanthe.
Dan blijf je toch weg uit 't topic?quote:Was echt niet prettig om te lezen.
Bleef op een gegeven moment ook weg uit het topic tot de mannen het kwamen opleuken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan en mag hier gewoon hoor. Dit is SHO.
[..]
Dan blijf je toch weg uit 't topic?
Kom je net uit de kroeg rollen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:03 schreef Ole het volgende:
Zis is SHO!!!
zie sig, zegt genoeg, en anders: tot de volgende.... zonder verzuuurde kerels hier
Nou wat kwamen ze het opleuken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Bleef op een gegeven moment ook weg uit het topic tot de mannen het kwamen opleuken.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef hexje het volgende:
Werkelijk waar de 2 droevigste reacties in de hele Yo & Wes reeks. Chapeau!
Een beetje opleuken is geen probleem maar om mij in een quote hoer te noemen gaat wat erg ver,dit is later wel weer aangepast door de user maar het "leuke" was er toen wel een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou wat kwamen ze het opleuken...
[..]
mannengek!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Bleef op een gegeven moment ook weg uit het topic tot de mannen het kwamen opleuken.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
interpunctie, is bestquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
volgens mij ben jij diegene wat op dit moment geen leven heeft, jij gaat ook gewoon maar door
met die onzin
huishoudschool??? uit welke tijd kom jijquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
interpunctie, is best
lastig soms lijkt het
wel daardoor vind ik het, moeilijk om inhou
delijk op je te reageren huishoudschoolvrouwtje
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef sherezade het volgende:
huishoudschool??? uit welke tijd kom jij
internetheldquote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.
Maar goed. Ik blijf liever ontopic:
[ afbeelding ]
Echt, verschrikkelijk ordinaire outfit! En dan die ranzig dikke poten..
Die kut gaat toch door, ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Persoonlijk worden is niet nodig, Kreator.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut, je hebt nou echt alle vrouwen in het topic gehad hèquote:
Dit hele forum. Maar daar zeikt ook niemand over.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
Deze hele garp is een beetje uitgekauwd.
Die zijn slimmer en laten het links liggen. Doe ik ook altijd met dingen die ik stom vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Dit hele forum. Maar daar zeikt ook niemand over.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand gisteren die show van haar gezien? Ik zo af en toe gekeken maar ik vond het echt best slecht en dan dat nep gekunstelde grappig met elkaar omgaan, om ieder flauw grapje in een deuk liggen, echt zo'n gezapig 1 grote familie TROS programma![]()
Ojee nu ben ik vast weer jaloers
Jij staat boven de wereld. Dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn slimmer en laten het links liggen. Doe ik ook altijd met dingen die ik stom vind.
ho ho ho... ik ben werkende en voor mijn huishouden heb ik een hulpquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja je bent een jaloerse huisvrouw
![]()
![]()
hier mag je geen kritiek meer geven alleen nog maar positieve argumenten ookal zijn die heel minimaal
Was ook maar sarcastisch bedoeld....quote:Op maandag 14 maart 2011 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ho ho ho... ik ben werkende en voor mijn huishouden heb ik een hulp
das een oude foto schat, niet echt heel erg ontopic dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.
Maar goed. Ik blijf liever ontopic:
[ afbeelding ]
Echt, verschrikkelijk ordinaire outfit! En dan die ranzig dikke poten..
Nou..volgens 'de anderen'....ik ben er zelf eentje (zo'n volgevreten huismus), dus zal dat anderen nooit verwijten heurquote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ook maar sarcastisch bedoeld....
Ik werk zelf ook maar als je hier kritiek geeft dan ben je volgens de anderen gewoon een volgevreten huismus
Internetreputaties zijn voor nerds.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Pencile het volgende:
maar ik weet niet of jullie weten hoe jullie zelf overkomen.
Oke voor jou dus maar open je eigen onzintopic ofzo, elke keer als ik voor smeuige nieuwtjes kom staan er weer flauwe grappen van jou of die andere flapdrol. Ik wordt er niet goed van.quote:
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!quote:
Volgens mij staat hij nou niet bekend om zijn aardigheid, maar misschien zie ik t verkeerd hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!.
Dat was geen keuze, dat is gewoon omdat ik toffer ben dan de rest.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!.
Nouja ik doelde op reputaties zijn voor nerdsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij nou niet bekend om zijn aardigheid, maar misschien zie ik t verkeerd hoor
mooi verwoordquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Pencile het volgende:
Even serieus, ik las altijd wel graag mee in dit topic over nieuwtjes over yo & wes, ja af en toe waren de comments wel heel negatief. Maar moet per se iedereen yolanthe leuk vinden? Ik vind er ook niet leuk, dat wijf komt onsympathiek over. Dus jongetjes ga a.u.b. weer verder met je leven (al betwijfel ik of jullie dat hebben), ik weet dat het heel stoer is om iedere vrouw in dit topic als jaloers uit te maken en als "huisvrouw" maar ik weet niet of jullie weten hoe jullie zelf overkomen.Beetje tegen het trieste aan.
Oke tot zover mijn irritatie.
Het mocht wat kosten! Alhoewel... Patty Brardquote:Yolanthe strikt Kelly Rowland voor verjaardag
AMSTERDAM - Kelly Rowland heeft zaterdag opgetreden op het verjaardagsfeest van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau in Nieuwegein.
De R&B-ster reisde dit weekend af naar Nieuwegein om een paar liedjes te zingen op het feest. Naast Rowland traden ook de Nederlandse zangeressen Berget Lewis, Patty Brard en Jennifer Cooke op.
Styliste Danie Bles en presentatrice Nikkie Plessen waren onder anderen te gast op het feest.
De presentatrice werd zaterdag 26 jaar.
Dat word weer een schulden verhaal ??? Sinds het huwelijk ook al een al mot was over rekeningen die niet betaald werden .quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het mocht wat kosten! Alhoewel... Patty Brard
Een Rolls? Nah..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het een grappig contrast tussen Jan Smit en zijn vriendin en Yolanthe en Wesley.
Jan is weer gewoon de relaxte volendammer, terwijl Yolanthe en Wesley erg over de top leven.
Begint een beetje Posh en Beckham proporties aan te nemen.
Binnenkort Rolls Royce aan elkaar geven met matchende bekleding?
Ze hebben al een eigen logoquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het een grappig contrast tussen Jan Smit en zijn vriendin en Yolanthe en Wesley.
Jan is weer gewoon de relaxte volendammer, terwijl Yolanthe en Wesley erg over de top leven.
Begint een beetje Posh en Beckham proporties aan te nemen.
Binnenkort Rolls Royce aan elkaar geven met matchende bekleding?
Wist helemaal niet dat het gister al wasquote:Georgina Verbaan haalt uit naar Yolanthe Sneijder-Cabau
21.3.2011 - 13:24
Georgina Verbaan vindt het nieuwe tv-programma Het Perfecte Plaatje van Yolanthe Sneijder-Cabau niet om aan te zien. De actrice gaf de TROS-show een kans, maar besloot al snel te zappen. Hemeltje. Wat is dat Perfecte Plaatje kinderachtig en goedkoop. Snel naar Nederland 2 voor Adam - E.V.A, twitterde Verbaan.
Ook SBS 6-gezicht Maurice Wijnen haalt uit naar Yolanthe. Mijn hemel! Yolanthe: Ik zit op Wesley maar hij denkt aan jou. Poging tot zelfspot, maar plat en mislukt.
In Het Perfecte Plaatje onderzoekt Yolanthe wat de gemiddelde Nederlanders ziet als de perfecte man, vrouw, baan of auto. De tv-show trok zondag slechts 194.000 kijkers en kan daarmee een kijkcijferflop genoemd worden.
© Mediacourant.nl
Ok.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorige week is het al begonnen ..maar ik kijk niet.
Ze is het bakvisniveau nog steeds niet ontstegen. En dat gaat dan de TV-show presenterenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren tijdens het zappen een stukje gezien, heel aanstellerig, steeds over Wes en dubbelzinnige onzin
Toch niet geheel de TV-show maar gewoon een item per aflevering?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is het bakvisniveau nog steeds niet ontstegen. En dat gaat dan de TV-show presenteren
Zo was het op mij overgekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niet geheel de TV-show maar gewoon een item per aflevering?
No way!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
Kan er geen plaatje van vinden..
ohw wacht!
[ afbeelding ]
Ik hoopte echt dat dit een grapje was.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
Kan er geen plaatje van vinden..
ohw wacht!
[ afbeelding ]
Vroege 1 april-grap?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat dit een grapje was.
Lamijmetrustquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef Copycat het volgende:
Wesley en yvonne.
En ook zo lekker Hollands: wij!
Why God, why?
quote:
Het is maar goed dat de namen van Wes z'n broers, zijn zoontje en Yo een Y in zich hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Eef999 het volgende:
5. Op de achterkant van de jas staan de W en de Y. De letters staan voor Wesley en Yolante. De Y is een belangrijke letter in zn leven. De naam van de voetballer eindigt erop, maar ook die van zijn twee broers Rodney en Jeffrey en zijn zoontje Jessey.
het thema was disco, dan kon ze fijn haar jurk weer aan van het harpengalaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Boulevard werd de aankomst van de gasten van het feestje gefilmd. Het zag eruit als een afscheidsfeestje van de lagere school, met iedereen (inclusief ouders) verkleed en dan in de lokale gymzaal. Geen glamour kunnen ontdekken.
ik had ook niet verwacht dat het zou scoren met haar getalenteerde vaardighedenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Ole het volgende:
go Sjors
[..]
Wist helemaal niet dat het gister al was
Iemand het gezien?
Ze had een discobal op haar hoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
het thema was disco, dan kon ze fijn haar jurk weer aan van het harpengala
Dank je Haaibaaikequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Wat zie ik nu Ole moderator. Gefeliciteerd
Krea heeft ook zitten kwijlen hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef blablabla99 het volgende:
Zo een heerlijke gedachte dat Yo-fans (als Tukker) dat afschuwelijke programma Perfecte Plaatje helemaal uit hebben moeten kijken.......
Ik zie ineens Patty Brard in die dichtgeknepen ogenquote:
Ieeeewwwww nou je het zegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ineens Patty Brard in die dichtgeknepen ogen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)vervuld__.html?p=1,1
Beyonce was natuurlijk niet te vangen, dus hebben ze mede-groepsmiep Kelly gehuurd, die toch al uitgerangeerd is en dus óók te huurquote:"Maar ik dacht je houdt zo van muziek en dit is je lievelingszangeres"
Haar oude best-friend Patty, van Ranking with the starsquote:
Patty heeft ook nog gezongen op de verjaardag toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar oude best-friend Patty, van Ranking with the stars
Oh ga weg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Patty heeft ook nog gezongen op de verjaardag toch?
quote:AMSTERDAM - Kelly Rowland heeft zaterdag opgetreden op het verjaardagsfeest van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau in Nieuwegein.
© NovumDe R&B-ster reisde dit weekend af naar Nieuwegein om een paar liedjes te zingen op het feest. Naast Rowland traden ook de Nederlandse zangeressen Berget Lewis, Patty Brard en Jennifer Cooke op.
Styliste Danie Bles en presentatrice Nikkie Plessen waren onder anderen te gast op het feest.
De presentatrice werd zaterdag 26 jaar.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar oude best-friend Patty, van Ranking with the stars
Die jas moet ik HEBBEN!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Eef999 het volgende:
Nike jas van Wesley Sneijder
Wesley Sneijder heeft samen met Nike een speciaal varsity jacket ontworpen. Op de personalized jas staan emblemen die verwijzen naar zijn jeugd, zijn carrière en zijn privéleven. Ja, ook Yolante. Volgens de topvoetballer staan zijn hele leven en carrière op de Nike Destroyer afgebeeld.
Zeven persoonlijke badges maken het zwarte Destroyer Jack speciaal voor de Inter Milaan-ster. Deze Nike Destroyer is mijn leven, aldus Wesley Sneijder.
[ afbeelding ]
1. Ondiep is de buurt in Utrecht waar Sneijder is opgegroeid.
2. De Romeinse tien, X, staat voor 2010, het meest succesvolle jaar uit zijn carrière. Tevens is 10 zijn rugnummer bij zowel Inter Milaan als het Nederlands elftal.
3. Het logo met de kanarie refereert aan de Utrechtse voetbalclub DOS, Sneijders eerste club.
4. Het logo van de Stichting Stop Kindermisbruik verwijst naar de stichting die zijn vrouw is begonnen en waar hijzelf ambassadeur van is.
5. Op de achterkant van de jas staan de W en de Y. De letters staan voor Wesley en Yolante. De Y is een belangrijke letter in zn leven. De naam van de voetballer eindigt erop, maar ook die van zijn twee broers Rodney en Jeffrey en zijn zoontje Jessey.
en altijd dat pornobekkie trekken he, en van kijk mij eens zwoel zien kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ineens Patty Brard in die dichtgeknepen ogen
Ben ik een Yo-fan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef blablabla99 het volgende:
Zo een heerlijke gedachte dat Yo-fans (als Tukker) dat afschuwelijke programma Perfecte Plaatje helemaal uit hebben moeten kijken.......
Pas maar op dadelijk ben je weer jaloers. Valt me op als een vrouw iets negatiefs over een andere vrouw zegt je jaloers zou moeten zijn. Maar als mannen een mannelijke celeb afzeiken (en dat komt ook best vaak voor) onder welke noemer valt dit dan? Bovendien zijn die tukker&co er als de kippen bij om te reageren in dit topic, wellicht niet veel om handen en tijd teveel, dus gaan ze maar een beetje trollen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
en altijd dat pornobekkie trekken he, en van kijk mij eens zwoel zien kijken![]()
en die discobal
Zo zijn ze zelf ook geweest en waarschijnlijk nog steeds. Als hun theorie zou kloppen, zouden ze jaloers zijn op het hele forum, want het hele forum is al eens door hen bekritiseerd en afgezekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk ben je weer jaloers. Valt me op als een vrouw iets negatiefs over een andere vrouw zegt je jaloers zou moeten zijn. Maar als mannen een mannelijke celeb afzeiken (en dat komt ook best vaak voor) onder welke noemer valt dit dan? Bovendien zijn die tukker&co er als de kippen bij om te reageren in dit topic, wellicht niet veel om handen en tijd teveel, dus gaan ze maar een beetje trollen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef blablabla99 het volgende:
....zucht...
Jongens, ladies, iedereen eens dat Yo een GEILE babe IS/WAS en dat er inderdaad OUDE plaatjes zijn waarop ze spontaan en leuk LEEK?
Fijn, kan dan iedereen nu omslaan naar les 8 en meedenken waar het allemaal misging, hoe en wanneer Wes op de blaren gaat zitten en wat we van supertalent Yo allemaal nog mogen verwachten?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Vivi het volgende:
Moet deze hier of in het onflatteuze topic?![]()
http://www.guardian.co.uk(...)ley-sneijder-holland
prostituees ook niet, zolang je de beurs maar trektquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Yo doet niet moeilijk. Daar houden wij van.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sowieso walgelijk dat Static met z'n userID van 15080 onze posts edit. Dat moet niet kunnen vind ik. Het lef!
Blegh. Word misselijk van de manier waarop zij over hem praat. Hij is zoooo mooi. Ja, vooral die bankrekening van hem natuurlijk.quote:MSTERDAM - Wesley Sneijder is volgens zijn vrouw Yolanthe Sneijder-Cabau soms vervelend, maar kwaad worden op haar echtgenoot kan de presentatrice niet. "Ik kan niet boos worden, omdat ik hem zo mooi vind", vertelt Yolanthe aan Metro.
© ANP
"Soms is Wesley aan het klieren en heb ik daar geen zin in of tijd voor, omdat ik m'n teksten moet leren en dan roep ik: hou nou op, ik ben me aan het concentreren!", schetst de 26-jarige voetbalvrouw.
"Maar ja, Wesley wil aandacht en gaat op een leuke manier vervelend doen. Als hij me dan aankijkt, kan ik niet boos worden."
Yolanthe, die voor de TROS op zoek ging naar de voordelen van mooi zijn, kan zo de voordelen van het uiterlijk van haar man opsommen. "Ik vind zijn ogen gewoon mooi en ik vind zijn gezicht zo mooi en lief en leuk dan denk ik: aah, het maakt niet uit."
Zelfde effect
Of de voetbalvrouw hetzelfde effect op Sneijder heeft, weet ze niet. "Dat kan ik van mezelf niet zeggen." Miss Yolanthe, Sneijder-Cabaus documentaire over schoonheid, wordt donderdag uitgezonden. Voor het programma interviewde Yolanthe de 5-jarige Eden die van haar moeder mee moet doen aan schoonheidswedstrijden.
Yolanthe zelf maakte zich als klein kind helemaal niet druk over haar uiterlijk. "Ik was vooral bezig met hutten bouwen. Ik was zo'n kind dat verf, eten en aarde op haar gezicht smeerde."
nou idd.. vooral dit:quote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blegh. Word misselijk van de manier waarop zij over hem praat. Hij is zoooo mooi. Ja, vooral die bankrekening van hem natuurlijk.
ik zie het zo voor mequote:"Soms is Wesley aan het klieren en heb ik daar geen zin in of tijd voor, omdat ik m'n teksten moet leren en dan roep ik: hou nou op, ik ben me aan het concentreren!",
gewoon weer een domme quote van haar om haar waardeloze programma te promoten wat vanavond op tv komtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blegh. Word misselijk van de manier waarop zij over hem praat. Hij is zoooo mooi. Ja, vooral die bankrekening van hem natuurlijk.
Het hele feest toch? Nou ja, in elk geval weer véél geld over de balk gesmetenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of het al is gemeld, maar het optreden van Kelly Rowland heeft kennelijk een half miljoen dollar gekost. Dit stond in een van de bladen.
quote:"Ik vind zijn ogen gewoon mooi en ik vind zijn gezicht zo mooi en lief en leuk dan denk ik: aah, het maakt niet uit."
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Wes best lekkah. Snap wel wat ze in hem ziet (besides doekoe). Face it, ze had ook best een andere rijke stinkerd kunnen krijgen als ze had gewild.
Dat heeft ze al wel es eerder gezegd, dat Wesley niet een standaard mooie man is. En bedanktquote:
rimpels ja ze heeft gewoon een ouwe kop gekregen door haar komkommer dieetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens de close-up schrok ik een beetje van haar gezicht, het ziet er wel erg fragiel uit... of het komt door een gebrek aan voeding of operaties danwel een combinatie daarvan geen idee maar het is geen goed teken.![]()
Begrijp mij niet verkeerd, ik zou haar nog altijd geven als een gulle gevermaar het is wel zorgelijk wat mij betreft hoor.
Ze krijgt een beetje mannelijke-travo trekken, met die brede kaak met ingevallen wangen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens de close-up schrok ik een beetje van haar gezicht, het ziet er wel erg fragiel uit... of het komt door een gebrek aan voeding of operaties danwel een combinatie daarvan geen idee maar het is geen goed teken.![]()
Begrijp mij niet verkeerd, ik zou haar nog altijd geven als een gulle gevermaar het is wel zorgelijk wat mij betreft hoor.
Dat zeg ik express, enorme geen ironie begrijpende dombo.quote:
We doen ons best yvonnequote:
Berlusconi heeft er misschien al over heen gelegenquote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef blablabla99 het volgende:
Wie nog meer gisteravond verlamd van schrik en irritatie bij de TROS blijven hangen?
Gewoon van shock de afstandsbediening niet meer tijdig kunnen vinden?
De NEP-heid, de polyester-plastic-look, de O-VER-DRE-VEN-heid, de super-blij-met-mezelf-show, de porno-maten.
Kan Berlusconi haar als-je-blieft een megacontract aanbieden voor iets (huisfeestjes, ook goed) zodat er hier weer ruimte is voor (ook mooie, echt mooie) andere talentvolle meisjes? dank u.
Yoga is ook een optie.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Ook leuk om jezelf op af te reageren, zulke programma's. Kan echt lekker zijn, zo af en toe.
quote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef blablabla99 het volgende:
Wie nog meer gisteravond verlamd van schrik en irritatie bij de TROS blijven hangen?
Gewoon van shock de afstandsbediening niet meer tijdig kunnen vinden?
De NEP-heid, de polyester-plastic-look, de O-VER-DRE-VEN-heid, de super-blij-met-mezelf-show, de porno-maten.
Kan Berlusconi haar als-je-blieft een megacontract aanbieden voor iets (huisfeestjes, ook goed) zodat er hier weer ruimte is voor (ook mooie, echt mooie) andere talentvolle meisjes? dank u.
True, maar dan kijk ik wel een soap. Een keer een poging gedaan om dit programma te bekijken. Na een minuut was ik al afgehaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Ook leuk om jezelf op af te reageren, zulke programma's. Kan echt lekker zijn, zo af en toe.
ik denk eerder dat t een lace wig is eigenlijk, want dr haargrens is gelijkmatig naar voren verschovenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig die foto met Derksen, het lijkt wel volledig bewerkt met een scheermesje, die strakke haarlijn
En de tanden zie je ook weer duidelijk, dat verdwaalde mini tandje naast de hoektanden is vergroot.
das dat spul wat john travolta, beyonce, tyra banks en noem maar op vastlijmen op hun kopquote:
Maar zit haar eigen haar er dan nog onder verstopt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
das dat spul wat john travolta, beyonce, tyra banks en noem maar op vastlijmen op hun kop
doe maar eens googlen
De afstand tussen wenkbrauwen en haarlijn is wel groter geworden volgens mij. Ik vind het er erg freaky uitzien!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk eerder dat t een lace wig is eigenlijk, want dr haargrens is gelijkmatig naar voren verschoven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef Vivi het volgende:
Misschien hebben ze gewoon een reep vel weggehaald?!
Jup, ze kijgt een she-male bakkes. En zo'n verbeten mond. Erg zondequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Maar ze is wel te skinny.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De afstand tussen wenkbrauwen en haarlijn is wel groter geworden volgens mij. Ik vind het er erg freaky uitzien!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef sherezade het volgende:
ja en die haargrens haha, ik vind het ook hele vreemd uitzien misschien heeft ze Jermaine Jackson om wat tips gevraagd
Zo gebruind lijkt ze wel op een Hindoestaanse johquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Vivi het volgende:
En in de categorie "Wereldnieuws"; Yoyo heeft dus echt iets aan haar haarimplant laten doen, zeer overduidelijk!
Aanschouw:
[ afbeelding ]
Vs:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)Derksen-VI-Radio.htm
Maar dan een reep behaard vel, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef Vivi het volgende:
Misschien hebben ze gewoon een reep vel weggehaald?!
Oh dat ziet er nu ook zo lekker naturel uitquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian doet 't ook:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ed-wax-forehead.html
Klikquote:Ivo Niehe praat met reislustige tv-vrouwenIvo Niehe praat zondag in zijn TROS TV Show met drie vrouwen die een eigen reisprogramma op tv hebben of krijgen. Het gaat om Erica Terpstra (MAX), Nicolette Kluijver (BNN) en Yolanthe Sneijder-Cabau (TROS). Dat heeft de TROS laten weten. Yolanthe gaat een juniorversie van Niehe’s TV Show ma- ken. Daarin gaat ze op reis om sterren te interviewen. “Omdat ik zelf zo vaak geïnterviewd word, doorzie ik heel snel wanneer iemand een vraag ontwijkt“, vertelt ze onder meer.
Erica Terpstra trekt voor Omroep MAX naar alle uithoeken van de aardbol om in andere culturen antwoorden te vinden op de grote levensvragen. “Dat ik dit mag doen is het cadeau van mijn leven. Bhutan, India, een ontmoeting met de Dalai Lama, ik wil iets van de manier van denken en leven in die landen overbrengen“, aldus Terpstra.
Nicolette Kluijver vertelt tot slot over haar programma’s Spuiten en Slikken en 3 Op Reis.
De TROS TV Show begint om 21.20 uur op Nederland 1.
Daar zat NL nou echt op te wachtenquote:
Ik vond die bovenlip wel erg opvallen hoor. Maar inderdaad, misschien ook wel door dit topicquote:Op maandag 18 april 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het middelste van haar bovenlip net bij Ivo Niehe
Zoals ze haar filmden zag je het niet zo goed maar als je dankzij dit topic goed oplet... echt raar
Moet zeggen dat ze het interview verder wel aardig heeft gedaan.
quote:Doutzen Kroes en Yolanthe Cabau Sneijder hebben mooiste mond
van onze redactie
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Yolanthe Cabau van Kasbergen delen de eerste plek als het gaat om de mooiste mond van Nederland.
Het Friese topmodel en de presentatrice kregen beiden 15 % van de stemmen in de Mooise Mond Verkiezing, georganiseerd door tandpastamerk Aquafresh.
Ze later hiermee Chantal Janzen (3) en Sylvie van der Vaart (4) achter zich. Hoogste nieuwe binnenkomer in de lijst is actrice Carice van Houten op de vijfde plek. Hoogst genoteerde man is Arie Boomsma op plek 6.
Yolanthe is dolblij met haar topnotering: "De mond is een belangrijk deel van het gezicht. Dat mensen mij en Doutzen hebben gekozen, vind ik dus echt een supercompliment!"
Dat het je überhaupt opvalt... tering zeg...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
En de tanden zie je ook weer duidelijk, dat verdwaalde mini tandje naast de hoektanden is vergroot.
Kon zo een foto van mij zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wesley vreet er niet minder om
Vind je?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen bij Linda de Mol pakt dat sleutelen wel goed uit moet ik zeggen![]()
En Chantal Janzen dan, met die pukkel.. Brr.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef Vivi het volgende:
Tjeetje, die foto is erg onflatteus. Lijkt wel zo een "spitting image" pop [/oma vertelt].
Carice als nr. 5 bij mooiste monden gaat natuurlijk ook nergens over. Mooie meid hoor, maar rare scheve rattentandjes. Ze moet niet gaan lachen, zeg maar.
vroeger toen ik 16 was vond ik het ook leuk om de naam van mijn eerste vriendje op een etui of andere schoolspullen te zetten of mijn agenda onder te kladderen met zijn naamquote:
één woord: aandachtquote:Op zaterdag 30 april 2011 06:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, denkt ze nu werkelijk dat dat filmpje uit valt te bannen?
Het cirkelt overal rond op internet, en is bij heel wat jongens op de harde schijf opgeslagen. Wat naief om te denken dat je daar iets aan kunt doen.
Dan moet de topic-titel maar gewijzigd worden in Yo en Lieverd Sneijder.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Eef999 het volgende:
Vandaag zit Wes in het programma van Yo, ze spreekt hem steeds met "lieverd" aan
OMG, idioot hé je man uitnodigen voor je programmaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Eef999 het volgende:
Vandaag zit Wes in het programma van Yo, ze spreekt hem steeds met "lieverd" aan
Nou, nee, het ligt wel even genuanceerderquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, die weet ook overal een mediamomentje uit te slaan hè...
Het staat al jaren online, en ook met hoe ze zich tegenwoordig profileert is het filmpje niet iets wat echt mijlenver van haar huidige imago afstaat, ze is geen moeder Theresa of kroonprinses van Engeland geworden, ze is gewoon getrouwd met een jochie uit een volksbuurt dat toevallig heel verdienstelijk tegen een bal kan trappen.
Precies wat ik dacht. Ze blijft het zelf telkens weer oprakelen, ik houd nooit van dat soort dramaqueens.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
is ze in de leer geweest bij manon thomas?
iedere keer als men die naaktfoto's van haar al weer lang en breed vergeten/verdrongen had, begon ze er weer over te mauwen.
Oh jaquote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
is ze in de leer geweest bij manon thomas?
iedere keer als men die naaktfoto's van haar al weer lang en breed vergeten/verdrongen had, begon ze er weer over te mauwen.
Amai? Je bent wel goed geassimileerd hequote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
Nou ik heb het ook eens opgezet maar amai wat een mager hoofd heeft Yo, en wat lijken haar tanden groot zeg zo.
Wel mooi haar hoor
Mwah valt mee hoor, hier en daar een woordje of zinsopbouw maar dat is t welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |