Negeer 'm maar.quote:
Nee het is naar mijn mening niet normaal nee, nog nooit gezoend op je 20e is niet normaal. Ik zou de gequote post helemaal negeren, ik zou niet als maagd naar de hoeren te gaan, alleen maar omdat je ontmaagd ''MOET'' worden, dat gaat natuurlijk nergens over. Je moet het op je af laten komen, misschien gebeurt het morgen, of misschien pas volgend jaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:05 schreef Vanky het volgende:
Is normaal, er lopen er meerdere rond! Maar probeer het niet te forceren want dan gaat het zeker fout!
Anders misschien de hoeren proberen?
Nee sowieso niet naar de hoeren, dat gaat mij te ver, maar ik ben bang dat het er nooit van komt, dat is het hele probleem. Ik zit nog 2 jaar op deze school, dus ik ga niemand ontmoeten. Ik ga niet uit want daar hou ik niet van, dus wat blijft er over.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Nee het is naar mijn mening niet normaal nee, nog nooit gezoend op je 20e is niet normaal. Ik zou de gequote post helemaal negeren, ik zou niet als maagd naar de hoeren te gaan, alleen maar omdat je ontmaagd ''MOET'' worden, dat gaat natuurlijk nergens over. Je moet het op je af laten komen, misschien gebeurt het morgen, of misschien pas volgend jaar.
Hoe bedoel je fokker symtoom?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Brerius het volgende:
Voor een serieuze relatie daar is het nog veel te vroeg. Je moet eerst een beetje scharrelen.
Over je onzekerheid, zelfvertrouwen daar kun je aan werken, heleboel hulpmiddelen te vinden ( downloaden) op internet.
Maar om eerlijk te zijn is dat een typisch fokker symptoom
De toekomst is (gelukkig) niet te voorspellen, is durf voor al mijn geld en bezitten te wedden, dat jij OOIT ontmaagd wordt, zonder ervoor te betalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee sowieso niet naar de hoeren, dat gaat mij te ver, maar ik ben bang dat het er nooit van komt, dat is het hele probleem. Ik zit nog 2 jaar op deze school, dus ik ga niemand ontmoeten. Ik ga niet uit want daar hou ik niet van, dus wat blijft er over.
Wat zijn lan party's als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef lennd het volgende:
Er zijn genoeg mensen zoals jij.
Daarnaast hoef je niet uit te gaan/te dansen om meiden te ontmoeten. Dat kan makkelijk bij een sportclub of op school. Zoek meiden binnen jouw interesse veld, dat kan muziek of sport zijn maar ook gaming. Ga naar lan-party's, geen idee of daar chick's zijn maar dan wordt je sociaal vlak groter van waardoor je weer andere mensen ontmoet.
Mwah, ik denk dat het er veel meer zijn dan je denkt. Tevens denk ik dat er amper een representatief onderzoek bestaat op dit gebied. Welke 20 jarige jongen durft er nu toe te geven dat hij nog nooit heeft gezoend. Ook al is het anoniem, dat neemt nog niet de gehele drempel weg om wel de waarheid te zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zullen er vast wel wat zijn, maar niet veel enk ik.
Troll. Godverdomme, ben ik er toch ingetrapt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat zijn lan party's als ik vragen mag?
Kijk eens rond, 90 % van de Fokkers zijn niet echt sociaal vaardig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je fokker symtoom?
Nee ik ben serieus ik heb daar nog nooit van gehoord..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Troll. Godverdomme, ben ik er toch ingetrapt.
Daar heb je een punt. Anders zaten ze hier ook niet..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Brerius het volgende:
[..]
Kijk eens rond, 90 % van de Fokkers zijn niet echt sociaal vaardig.
Hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Anders zaten ze hier ook niet..
Serieuze vraag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat zijn lan party's als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |