En Chantal Janzen dan, met die pukkel.. Brr.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef Vivi het volgende:
Tjeetje, die foto is erg onflatteus. Lijkt wel zo een "spitting image" pop [/oma vertelt].
Carice als nr. 5 bij mooiste monden gaat natuurlijk ook nergens over. Mooie meid hoor, maar rare scheve rattentandjes. Ze moet niet gaan lachen, zeg maar.
vroeger toen ik 16 was vond ik het ook leuk om de naam van mijn eerste vriendje op een etui of andere schoolspullen te zetten of mijn agenda onder te kladderen met zijn naamquote:
één woord: aandachtquote:Op zaterdag 30 april 2011 06:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, denkt ze nu werkelijk dat dat filmpje uit valt te bannen?
Het cirkelt overal rond op internet, en is bij heel wat jongens op de harde schijf opgeslagen. Wat naief om te denken dat je daar iets aan kunt doen.
Dan moet de topic-titel maar gewijzigd worden in Yo en Lieverd Sneijder.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Eef999 het volgende:
Vandaag zit Wes in het programma van Yo, ze spreekt hem steeds met "lieverd" aan
OMG, idioot hé je man uitnodigen voor je programmaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Eef999 het volgende:
Vandaag zit Wes in het programma van Yo, ze spreekt hem steeds met "lieverd" aan
Nou, nee, het ligt wel even genuanceerderquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, die weet ook overal een mediamomentje uit te slaan hè...
Het staat al jaren online, en ook met hoe ze zich tegenwoordig profileert is het filmpje niet iets wat echt mijlenver van haar huidige imago afstaat, ze is geen moeder Theresa of kroonprinses van Engeland geworden, ze is gewoon getrouwd met een jochie uit een volksbuurt dat toevallig heel verdienstelijk tegen een bal kan trappen.
Precies wat ik dacht. Ze blijft het zelf telkens weer oprakelen, ik houd nooit van dat soort dramaqueens.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
is ze in de leer geweest bij manon thomas?
iedere keer als men die naaktfoto's van haar al weer lang en breed vergeten/verdrongen had, begon ze er weer over te mauwen.
Oh jaquote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
is ze in de leer geweest bij manon thomas?
iedere keer als men die naaktfoto's van haar al weer lang en breed vergeten/verdrongen had, begon ze er weer over te mauwen.
Amai? Je bent wel goed geassimileerd hequote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
Nou ik heb het ook eens opgezet maar amai wat een mager hoofd heeft Yo, en wat lijken haar tanden groot zeg zo.
Wel mooi haar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |