Internetreputaties zijn voor nerds.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Pencile het volgende:
maar ik weet niet of jullie weten hoe jullie zelf overkomen.
Oke voor jou dus maar open je eigen onzintopic ofzo, elke keer als ik voor smeuige nieuwtjes kom staan er weer flauwe grappen van jou of die andere flapdrol. Ik wordt er niet goed van.quote:
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!quote:
Volgens mij staat hij nou niet bekend om zijn aardigheid, maar misschien zie ik t verkeerd hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!.
Dat was geen keuze, dat is gewoon omdat ik toffer ben dan de rest.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij houdt er anders een aardige reputatie op na!.
Nouja ik doelde op reputaties zijn voor nerdsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij nou niet bekend om zijn aardigheid, maar misschien zie ik t verkeerd hoor
mooi verwoordquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Pencile het volgende:
Even serieus, ik las altijd wel graag mee in dit topic over nieuwtjes over yo & wes, ja af en toe waren de comments wel heel negatief. Maar moet per se iedereen yolanthe leuk vinden? Ik vind er ook niet leuk, dat wijf komt onsympathiek over. Dus jongetjes ga a.u.b. weer verder met je leven (al betwijfel ik of jullie dat hebben), ik weet dat het heel stoer is om iedere vrouw in dit topic als jaloers uit te maken en als "huisvrouw" maar ik weet niet of jullie weten hoe jullie zelf overkomen.Beetje tegen het trieste aan.
Oke tot zover mijn irritatie.
Het mocht wat kosten! Alhoewel... Patty Brardquote:Yolanthe strikt Kelly Rowland voor verjaardag
AMSTERDAM - Kelly Rowland heeft zaterdag opgetreden op het verjaardagsfeest van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau in Nieuwegein.
De R&B-ster reisde dit weekend af naar Nieuwegein om een paar liedjes te zingen op het feest. Naast Rowland traden ook de Nederlandse zangeressen Berget Lewis, Patty Brard en Jennifer Cooke op.
Styliste Danie Bles en presentatrice Nikkie Plessen waren onder anderen te gast op het feest.
De presentatrice werd zaterdag 26 jaar.
Dat word weer een schulden verhaal ??? Sinds het huwelijk ook al een al mot was over rekeningen die niet betaald werden .quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het mocht wat kosten! Alhoewel... Patty Brard
Een Rolls? Nah..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het een grappig contrast tussen Jan Smit en zijn vriendin en Yolanthe en Wesley.
Jan is weer gewoon de relaxte volendammer, terwijl Yolanthe en Wesley erg over de top leven.
Begint een beetje Posh en Beckham proporties aan te nemen.
Binnenkort Rolls Royce aan elkaar geven met matchende bekleding?
Ze hebben al een eigen logoquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het een grappig contrast tussen Jan Smit en zijn vriendin en Yolanthe en Wesley.
Jan is weer gewoon de relaxte volendammer, terwijl Yolanthe en Wesley erg over de top leven.
Begint een beetje Posh en Beckham proporties aan te nemen.
Binnenkort Rolls Royce aan elkaar geven met matchende bekleding?
Wist helemaal niet dat het gister al wasquote:Georgina Verbaan haalt uit naar Yolanthe Sneijder-Cabau
21.3.2011 - 13:24
Georgina Verbaan vindt het nieuwe tv-programma Het Perfecte Plaatje van Yolanthe Sneijder-Cabau niet om aan te zien. De actrice gaf de TROS-show een kans, maar besloot al snel te zappen. Hemeltje. Wat is dat Perfecte Plaatje kinderachtig en goedkoop. Snel naar Nederland 2 voor Adam - E.V.A, twitterde Verbaan.
Ook SBS 6-gezicht Maurice Wijnen haalt uit naar Yolanthe. Mijn hemel! Yolanthe: Ik zit op Wesley maar hij denkt aan jou. Poging tot zelfspot, maar plat en mislukt.
In Het Perfecte Plaatje onderzoekt Yolanthe wat de gemiddelde Nederlanders ziet als de perfecte man, vrouw, baan of auto. De tv-show trok zondag slechts 194.000 kijkers en kan daarmee een kijkcijferflop genoemd worden.
© Mediacourant.nl
Ok.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorige week is het al begonnen ..maar ik kijk niet.
Ze is het bakvisniveau nog steeds niet ontstegen. En dat gaat dan de TV-show presenterenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren tijdens het zappen een stukje gezien, heel aanstellerig, steeds over Wes en dubbelzinnige onzin
Toch niet geheel de TV-show maar gewoon een item per aflevering?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is het bakvisniveau nog steeds niet ontstegen. En dat gaat dan de TV-show presenteren
Zo was het op mij overgekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niet geheel de TV-show maar gewoon een item per aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |