Goodmeurningquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een bericht in code, even puzzelen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Soempie het volgende:
'Alleen nog maar...'![]()
Wat voor muurstickers heeft hij uitgezocht?
zit Twan op voetbal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zijn er twee posters besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet zo van voetbal. Dit wordt hem opgedrongen.
Ga jij maar even wissel, Pietertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet zo van voetbal. Dit wordt hem opgedrongen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga jij maar even wissel, Pietertje
Neequote:
Volgens mij hadden wij die ook op schoolquote:
Duits, Frans, Latijn. Que? Ik spreek Engels en Nederlands, de rest weet ik écht niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die nagenoeg al zijn Grieks, Latijn en Frans is vergeten ?
quote:Drachten, Netherlands 03/10/2011 7:08 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
In een worst kaas scenario wordt hij dus topzwemmer in plaats van topvoetballerquote:
ik had al honger, begin jij over worst en kaas...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een worst kaas scenario wordt hij dus topzwemmer in plaats van topvoetballer
Gaat het pakje via DHL? Je zou ze kunnen bellen en het vragen. In het slechtste geval ben je een paar minuten beltijd kwijt die je anders niet nuttiger zou bestedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee
[..]
Volgens mij hadden wij die ook op school
[..]
Duits, Frans, Latijn. Que? Ik spreek Engels en Nederlands, de rest weet ik écht niet meer
[..]![]()
ik ga naar Drachten dit weekendmag 'm vast niet ophalen
Gaat via UPSquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het pakje via DHL? Je zou ze kunnen bellen en het vragen. In het slechtste geval ben je een paar minuten beltijd kwijt die je anders niet nuttiger zou besteden
Dan kan je het alsnog vragen, maar van DHL wist ik dat ze in Drachten een opslag/afhaalpunt hebbenquote:
In welke context?quote:
quote:Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg toch ook niks van jouw whisky hobby
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'enquote:
Ik denk de enorme hoeveelheid vrije tijd die Etsie nu heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?
En dit denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'en
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotjequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn Google resultaten wel, maar ik kan het niet goed in context plaatsen
We zitten nog maar op de 1e paginaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotje
log eens uit, dan zit je al op pagina 2quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We zitten nog maar op de 1e pagina
Uitloggen van FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
log eens uit, dan zit je al op pagina 2
Leuk! Welkequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nieuwe All Stars in de UK gekocht, ik hou jullie op de hoogte v.w.b. de voortgang...
en en??? zijn ze al onderweg??quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nieuwe All Stars in de UK gekocht, ik hou jullie op de hoogte v.w.b. de voortgang...
Dezelfde witte leren All Stars Hi Coll's als die ik eind vorig jaar in de US kocht, maar ze beginnen nu aan de binnenzijde weg te slijten en ze zijn hier nergens te vinden:quote:
Nee! Ik ben al jaren tevreden Reebokdragerquote:
Ik heb Chucks gehad maar ik liep ze snel stuk, vond ik wel jammer. Moet dit jaar nog even kijken wat voor schoenen ik ga kopenquote:
Peace heeft hem onlangs gesproken, maar ik weet niet wat ze besproken hebben. Volgens mij is het sws zo dat hij maar 1 kaartje nodig heeft. En dat doe jij liever niet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, wat anders.
Heb jij nog iets van Brother52 gehoord v.w.b. die MSP tickets?
Heb één keer contact met hem gehad, maar daarna niets meer gehoord...
Ik weet een goed adresje in de UK, kan je ook leuk tracen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Chucks gehad maar ik liep ze snel stuk, vond ik wel jammer. Moet dit jaar nog even kijken wat voor schoenen ik ga kopen
Nee, hij wilde er 2.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace heeft hem onlangs gesproken, maar ik weet niet wat ze besproken hebben. Volgens mij is het sws zo dat hij maar 1 kaartje nodig heeft. En dat doe jij liever niet toch?
Ik heb ze nu via een Ebay winkel in Engeland gekocht, die ik wil hebben zijn nergens meer te vinden. Goedkoop zijn ze niet, maar dit zijn lederen All Stars en die zijn altijd al wat duurder.quote:Enne waar bestel jij die Allstars? En zijn ze daar veel goedkoper? Ik wil voor Twan ook nog een paar. Lennon heeft al 2 paar voor dit voorjaar/ zomer.
enquote:Hello MadMaster,
Your order has been shipped!
We hope it reaches you in proper order and that you have been pleased with our
services.
Thank you again for your confidence in beNippon.
======================================================================
Delivery delay depends on the shipping method you chose.
Usual delays are:
- EMS: 3 to 5 days
- SAL: 1 to 3 weeks (longest delay: about 3 months)
- Surface: 2 to 3 months
Note that we recommend to contact your local post office immediately to arrange
safe delivery of your parcel.
Parcel number, if available for your shipping method, has been recorded in your
account:
http://benippon.com/en/customer/account/
For more information about shipping: http://benippon.com/en/shipping/
Note that some parcels may be taxed by your country's customs. Those fees have
to be paid by you. We have no control on them. An invoice is available for
download in your account.
quote:Hallo MadMaster,
Your payment has been received for the following item:
Item title: Unisex Converse All Star Leather Hi White Trainer Shoes
Buyer User ID: MadMaster
Your total: £65.99
Thank you very much. Your business is much appreciated.
--------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
afspraak gemaakt om m'n auto zaterdag naar de garage te brengen voor een beurt en apk, die apk moest voor 1 aprilLekker op tijd dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You move to me, I'll move to you...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vooral geinteresseerd in m'n eigen pakjesMaar bedankt
wat komen ze doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
En... Zijn de Russen al in aantocht?
Oh, dan heb ik liever Schottenquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Nou zeg, jullie kunnen er ook wat van hoor
Topics er doorheen jassen.quote:
Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbijquote:
Vanavond weer bardienst in het Ajax suppportershome, dus van mijn gespam hebben jullie straks niet veel last...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbij
Daar kwam ik net ook achter, heb laffer en co. weer ingeschakeld daarvoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het moet natuurlijk 1017 zijn
Eind vorig jaar als in nov.dec 2010?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Dezelfde witte leren All Stars Hi Coll's als die ik eind vorig jaar in de US kocht, maar ze beginnen nu aan de binnenzijde weg te slijten en ze zijn hier nergens te vinden:
Nee hoor. Ik hoef geen dure merkschoenen die gauw kapot gaan.quote:
Cool, die heb ik gebookmarked!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Latijn liefhebbers hier:
http://people.zeelandnet.nl/jakkes/spruit/spreuken.htm
Ja ik moet er toch niet aan denken, die stekelsquote:
quote:
En speciaal voor Etcie:quote:Quod licet Iovi non licet bovi - Wat Iuppiter mag, mag een rund nog niet
quote:Semper fidelis - Altijd trouw Motto Korps Mariniers
Ow, kijk dat wist ik niet eens... Ik denk dat we voor begin april niet van hem horen... maar als ik van hem hoor... [/quote]quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij wilde er 2.
Heb hem al ge-PM't, maar mocht je nog wat van hem horen...
Ik vind leren ook erg mooi. Heeft Twan 2 jaar geleden ook gehad. Ik zal eens kijken wat ze in de winkel en op internet kosten. Twan krijgt binnenkort eerst nog nieuwe Nikes.quote:[quote]
[..]
Ik heb ze nu via een Ebay winkel in Engeland gekocht, die ik wil hebben zijn nergens meer te vinden. Goedkoop zijn ze niet, maar dit zijn lederen All Stars en die zijn altijd al wat duurder.
Maar via het internet zijn de normale versies overal verkrijgbaar (op www. zapando.nl zag ik ze ook)...
Oh wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
jezus wat mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
Pannenlappen haken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Ik kan daar wel een bon voor maken natuurlijk! Ze moet dan absoluut het garen zelf uitzoeken, ze is zo precies met die dingen.... maar wel een goed ideequote:
Een bos bloemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Er stond een rijtje met kosten die niet af te trekken zijn zoals inrichting studiewerkplek, voeding, kleding etc. Dat snap ik wel, want ik kan best studeren met een boek op de keukentafel. En voeding en kleding staan natuurlijk los van studie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Niet? Dat vind ik ook heel erg slecht
Hier heb ik natuurlijk ook weinig aan.quote:- afschrijving van duurzame goederen zoals een computer
U kunt deze afschrijvingen alleen als kosten aftrekken als u dat goed ook gebruikte voor uw studie of opleiding. Gebruikte u uw computer gedeeltelijk ook privé, dan mag u dat gedeelte niet als kosten aftrekken. U moet bij de afschrijving rekening houden met de restwaarde en de levensduur. Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%.
En co-schappen leveren natuurlijk niets op(qua geld dus). Maar weet je al waar je co-schappen gaat lopen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er stond een rijtje met kosten die niet af te trekken zijn zoals inrichting studiewerkplek, voeding, kleding etc. Dat snap ik wel, want ik kan best studeren met een boek op de keukentafel. En voeding en kleding staan natuurlijk los van studie.
Maar zonder te reizen kan ik gewoon niet studeren.
Dat weet ik per co-schap ongeveer een maand van te voren. Dat wordt geloot en als ik pech heb kom ik in Tilburg terecht en mag ik per maand 336 euro betalen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
En co-schappen leveren natuurlijk niets op(qua geld dus). Maar weet je al waar je co-schappen gaat lopen dan?
Dan open je toch een topic in FHF voor een verblijfplaatsquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik per co-schap ongeveer een maand van te voren. Dat wordt geloot en als ik pech heb kom ik in Tilburg terecht en mag ik per maand 336 euro betalen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
Dan open je toch een topic in FHF voor een verblijfplaats
Helaas voor mij! Anders had ik bij familie kunnen slapen.quote:
Yep, per co-schap wordt er geloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet pér coschap naar een ander ziekenhuis??
Is dat Nijmegen-policy of het nieuwe curriculum?
quote:Op
donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef wyccie het volgende:
Nu ben je officieel financieel adviseur toch?
Oh...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu ben je officieel financieel adviseur toch?
Ook toevallig, die grap had ik eerder vandaag op Twitter gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
"How much coke did Charlie Sheen use in March?"
- Enough to kill 2 and a half men.
Technisch wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Oh...![]()
Dus tot voor kort was je gewoon Beun de Haas...
Oeh lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Dank allemaal - om het te vieren ga ik maandag uitgebreid appeltaart bakken
net als ik er niet benquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Dank allemaal - om het te vieren ga ik maandag uitgebreid appeltaart bakken
Ik las het net op Twitter. Ik wist helemaal niet dat WK schaatsen nu bezig is..quote:
Ah, je bent me voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Militairen komen vrij
TRIPOLI - De drie Nederlandse miliraiten in Libie komen vrij. Dit heeft de Libische staatstelevisie bekend gemaakt.
quote:
Dat was een van de best geschreven nieuwsberichten van het jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'meer volgt'
Net als dat ene epische FOK! bericht 'Amy Winehous in het ziekenhuis'. Inhoud: alweer jaEn verder niks
RTL Nieuws meldt dat het waarschijnlijk al vanavond gaat gebeuren.quote:
Tyfusquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_It_s__.html?p=13,1
Shit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Lente staat voor de deur
Hoezo is dat nou weer shit?quote:
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.
Neuh ik ben er nu wel op uitgekeken. 's Ochtends in je t-shirt naar buiten kunnen lopen met een bak koffie in de zon vind ik nu een veeeel aantrekkelijker idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.
Inderdaadquote:
quote:
Arme PS.quote:
De inburgering gaat heel hard daar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_It_s__.html?p=13,1
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De inburgering gaat heel hard daar...
zeg 'goedkoop' of 'gratis' en opeens gedraagt iedereen zich als asociale randdebielen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De inburgering gaat heel hard daar...
zeg 'goedkoop' of 'gratis' en opeens gedraagt iedereen zich als asociale randdebielen.
Check. Staat aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
Miss Montreal geeft om 2000 uur een twitter concert: twitcam.com/44l4u
Het begon al goed tijdens het klaarzetten van de cam. Vette inkijk.quote:
dubbelcheckquote:
Mmm, niet slecht!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is Abke met beter licht:
[ afbeelding ]
Doe ermee wat je wil.
dan heb ik ruziequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is Abke met beter licht:
[ afbeelding ]
Doe ermee wat je wil.
Heb je ze nooit lelijker gezien dan.quote:
Dat is toch geen argument?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ze nooit lelijker gezien dan.
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......quote:
Dan vraag je dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......
Ruzie = goedmaakseks.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe de microfoon het volume van Montreal niet aankan
Done.quote:Dan vraag je dat toch
ik zal wel even vragen of ze kan kokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ruzie = goedmaakseks.
Ik zie geen nadelen.
Daar twijfelde ik ook niet aanquote:
Smoothe gastquote:Harrylohr: hahaha:D Wat een tof nummer!!
Heel leukquote:
en Alkmaar niet zo heel ver wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel leuk
Kaartjes zijn maar 16 euro...dat is niet duur.
Ik zit al te kijken of ze binnenkort bij mij in de buurt speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel leuk
Kaartjes zijn maar 16 euro...dat is niet duur.
Ze speelt er zelfs 2 x zie ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en Alkmaar niet zo heel ver weg
Maar nee, ik vond dit leuk en een avond naar haar kijken vind ik ook prima, maar t is net niet helemaal mijn muziek
Mij heb je (nog) niet gevonden zie ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik heb trouwens net wat sc'ers opgespoord op twitter en op follow geklikt, dus be aware
kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij heb je (nog) niet gevonden zie ik.
Ik jou wel.quote:
ben ik zo makkelijk te vinden?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ben ik zo makkelijk te vinden?
Wouke van Scherrenburg kon wel verdienstelijk koken, aldus (wijlen) Pim Fortuyn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......
checkquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
"Maar de helicopter houden we"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Maar de helicopter houden we"
En terecht.
kost waarschijnlijk meer om her te verwerkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Koele video: "One Minute Puberty"
http://player.vimeo.com/video/20793651
Kweeniequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kost waarschijnlijk meer om her te verwerken
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.
de banden leksteken natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.
Kijk hier maar eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien is het wel de nieuwste in het Libische wapenarsenaal (zal wel niet)
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.
Daarbij vermoed ik dat ze gewoon ter plekke direct op de korrel zijn genomen en dan kun je niet nog even gemakkelijk je gang gaan om te boel te slopen vrees ik.
Er is een reden dat ze hem houden. Niet als souvenir
de laatste keer dat ik hem zag leek ie redelijk intactquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.
De Hr Ms Tromp gaat door naar Somalië om de Hr Ms de Ruyter af te lossen. De heli die daar aanboord is kan gewoon overgenomen worden. Moeten ze alleen even een vervangende crew invliegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Nederland heeft nu dus een fregat voor de kust liggen, maar dan zonder heli. Niet erg functioneel meer lijkt me.
Ja, de 2 Chinooks die hier vanmiddag overvlogenquote:
Ik ben gaan lopen.quote:
Ja, het is lekker weer om te lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef wyccie het volgende:
Had je zin om even uit te waaien?
Ik loop ook altijd, 15 minuten.
Ja, dan val ik niet zo op in het bos en op de heide.quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef wyccie het volgende:
Je loopt toch niet 's avonds in je eentje door het bos?
Nee, ik heb geen wapens bij me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw bang, maar ik zou dat toch niet durven.
Of ben jij gewapend?
Oei, werd ze boos?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
Als je je ogen goed laat wennen aan het donker is er wel genoeg te zien.
Ik heb wel een keer de fout gemaakt op mijn mobieltje te kijken voor de tijd. 5 meter later liep ik tegen een slapende Schotse Hooglander koei op.
Niet echt geloof ik. Want ik leef nog.quote:
Oefening 1: Zoek de struisvogelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
Wel zou ik bijvoorbeeld meer kennis willen hebben van bijv. vogels, zodat ik ze bij daglicht kan herkennen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oefening 1: Zoek de struisvogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oefening 1: Zoek de struisvogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan Klein Instanbul...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inderdaadmijn beste vriendin woonde tegenover dat winkelcentrum waar ook de markt was, en echt..... de drukte daar elke dag
En weer een gezicht die ik bij een naam kan plakken...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik heb trouwens net wat sc'ers opgespoord op twitter en op follow geklikt, dus be aware
Als marine zijnde zou ik toch een reddingpoging wagen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.
quote:vr 11 mrt 2011, 07:21
Zeer zware aardbeving treft Japan
TOKIO - De aardbeving die Japan vrijdag heeft getroffen had een kracht van 8,8 op de schaal van Richter. Dat meldde de Amerikaanse seismologische dienst. Eerder stelden ze dat de beving een kracht van 7,9 had.
Door de aardbeving ontstond ook een tsunami. Die trof het noorden van het eiland. De golf zou tussen de 50 centimeter en een meter hoog zijn geweest. Door de tsunami overstroomde de haven van Kamaichi. De auto's dreven daar tussen de schepen.
De tsunamiwaarschuwing die was uitgegeven door de autoriteiten sprak van mogelijke golven tot wel tien meter. De aardbeving is de zwaarste in zeven jaar.
Lokale media spreken van veel gewonden. Tijdens een afstudeerceremonie in Tokio stortte een dak in, waardoor mensen bedolven raakten.
In hoofdstad Tokio schudden de hoge kantoren heen en weer. Werknemers renden de straat op. Uit het gebouw van de havendienst van Tokio stijgt rook op. Op televisie was te zien hoe het parlement aan het vergaderen was toen de aardbeving Japan trof. Parlementariërs verlieten geschrokken hun plaatsen.
Het vliegveld van Tokio is gesloten, aldus persbureau Kyodo. Het treinverkeer is op veel plaatsen stilgelegd. De beurs is Tokio schrok ook van de aardbeving: de yen daalde fors.
Met mijn meest vrolijke gezichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:24 schreef MadMaster het volgende:
En weer een gezicht die ik bij een naam kan plakken...
Dat belooft wat dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met mijn meest vrolijke gezicht
Trouwens, ik ga maar weer eens bakkebaarden opsparen, eens kijken of ik die foto kan overtreffenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vreselijk!
Goedemorgen!
TM ik heb je geaccepteerd hoor. Moest eerst wel even denken wie je was.
Wat zit er onder het foliequote:
Grote schepen die als losgeslagen dobbertjes door rivieren en havens worden geslagen en de vloedgolf die, gezien vanuit een helicopter, het land intrekt, waarbij alles (schepen, huizen, fabrieken e.d) meegesleept wordt en er ook nog eens brand uitbreekt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zit er onder het folie
thuis maar even de filmpjes kijken vanavond.
heftigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grote schepen die als losgeslagen dobbertjes door rivieren en havens worden geslagen en de vloedgolf die, gezien vanuit een helicopter, het land intrekt, waarbij alles (schepen, huizen, fabrieken e.d) meegesleept wordt en er ook nog eens brand uitbreekt...
zijn het tweezitters?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4 er vertrekken nu enkele straaljagers vanaf Leeuwarden. Wat denk jij, vliegtuig zonder toestemming in het luchtruim, escorte voor 'onze jongens' of gewoon een oefening?
Pff heftig zeg. Ik zal de fimpljes vanavond ook even kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grote schepen die als losgeslagen dobbertjes door rivieren en havens worden geslagen en de vloedgolf die, gezien vanuit een helicopter, het land intrekt, waarbij alles (schepen, huizen, fabrieken e.d) meegesleept wordt en er ook nog eens brand uitbreekt...
Tsunami-alarm landen Grote Oceaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff heftig zeg. Ik zal de fimpljes vanavond ook even kijken.
Ik hoorde net dat het richting Taiwan is nu.
Escorte, niet escortgirls. Tevensquote:
Vertrokken ze, ook na de start, met afterburners aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4 er vertrekken nu enkele straaljagers vanaf Leeuwarden. Wat denk jij, vliegtuig zonder toestemming in het luchtruim, escorte voor 'onze jongens' of gewoon een oefening?
ik zie een groene kikker en ik doelde op het eventueel meenemen van passagiers na een tussenlanding in bijvoorbeeld Libiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Escorte, niet escortgirls. Tevens [ afbeelding ]
Bij mij is die kikker geel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie een groene kikker en ik doelde op het eventueel meenemen van passagiers na een tussenlanding in bijvoorbeeld Libie
ik vind kikkers groenquote:
Ze maakten niet (veel) meer herrie dan gebruikelijk, denk het niet dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertrokken ze, ook na de start, met afterburners aan?
Dan zal het een oefening zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze maakten niet (veel) meer herrie dan gebruikelijk, denk het niet dus
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef MadMaster het volgende:
En het ergste: Disneyland Tokyo is getroffen.![]()
Dat stond hoog op mijn lijstje tijdens ons bezoek aan Japan...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ampaign=nunl_twitter
Ja, erg eng idee vind ik dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
Vooral het idee dat die vloedgolf hoger is dan een aantal eilanden waar ie langs gaat komen![]()
Nou, dat bezoek zou ik als ik hem/haar was dan nog maar eens overwegenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Mijn manager gaat over 3 weken naar Japan en Taiwan...
Ik ben ook benieuwd wat hij gaat doen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat bezoek zou ik als ik hem/haar was dan nog maar eens overwegen
viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
Complimenten voor de NOS. Het schijnt ze nu wel te lukken om live goede verslaggeving te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |