Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbijquote:
Vanavond weer bardienst in het Ajax suppportershome, dus van mijn gespam hebben jullie straks niet veel last...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbij
Daar kwam ik net ook achter, heb laffer en co. weer ingeschakeld daarvoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het moet natuurlijk 1017 zijn
Eind vorig jaar als in nov.dec 2010?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Dezelfde witte leren All Stars Hi Coll's als die ik eind vorig jaar in de US kocht, maar ze beginnen nu aan de binnenzijde weg te slijten en ze zijn hier nergens te vinden:
Nee hoor. Ik hoef geen dure merkschoenen die gauw kapot gaan.quote:
Cool, die heb ik gebookmarked!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Latijn liefhebbers hier:
http://people.zeelandnet.nl/jakkes/spruit/spreuken.htm
Ja ik moet er toch niet aan denken, die stekelsquote:
quote:
En speciaal voor Etcie:quote:Quod licet Iovi non licet bovi - Wat Iuppiter mag, mag een rund nog niet
quote:Semper fidelis - Altijd trouw Motto Korps Mariniers
Ow, kijk dat wist ik niet eens... Ik denk dat we voor begin april niet van hem horen... maar als ik van hem hoor... [/quote]quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij wilde er 2.
Heb hem al ge-PM't, maar mocht je nog wat van hem horen...
Ik vind leren ook erg mooi. Heeft Twan 2 jaar geleden ook gehad. Ik zal eens kijken wat ze in de winkel en op internet kosten. Twan krijgt binnenkort eerst nog nieuwe Nikes.quote:[quote]
[..]
Ik heb ze nu via een Ebay winkel in Engeland gekocht, die ik wil hebben zijn nergens meer te vinden. Goedkoop zijn ze niet, maar dit zijn lederen All Stars en die zijn altijd al wat duurder.
Maar via het internet zijn de normale versies overal verkrijgbaar (op www. zapando.nl zag ik ze ook)...
Oh wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
jezus wat mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
Pannenlappen haken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Ik kan daar wel een bon voor maken natuurlijk! Ze moet dan absoluut het garen zelf uitzoeken, ze is zo precies met die dingen.... maar wel een goed ideequote:
Een bos bloemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Er stond een rijtje met kosten die niet af te trekken zijn zoals inrichting studiewerkplek, voeding, kleding etc. Dat snap ik wel, want ik kan best studeren met een boek op de keukentafel. En voeding en kleding staan natuurlijk los van studie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Niet? Dat vind ik ook heel erg slecht
Hier heb ik natuurlijk ook weinig aan.quote:- afschrijving van duurzame goederen zoals een computer
U kunt deze afschrijvingen alleen als kosten aftrekken als u dat goed ook gebruikte voor uw studie of opleiding. Gebruikte u uw computer gedeeltelijk ook privé, dan mag u dat gedeelte niet als kosten aftrekken. U moet bij de afschrijving rekening houden met de restwaarde en de levensduur. Voor computers en randapparatuur geldt een levensduur van 3 jaar en een restwaarde van 10%.
En co-schappen leveren natuurlijk niets op(qua geld dus). Maar weet je al waar je co-schappen gaat lopen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er stond een rijtje met kosten die niet af te trekken zijn zoals inrichting studiewerkplek, voeding, kleding etc. Dat snap ik wel, want ik kan best studeren met een boek op de keukentafel. En voeding en kleding staan natuurlijk los van studie.
Maar zonder te reizen kan ik gewoon niet studeren.
Dat weet ik per co-schap ongeveer een maand van te voren. Dat wordt geloot en als ik pech heb kom ik in Tilburg terecht en mag ik per maand 336 euro betalen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
En co-schappen leveren natuurlijk niets op(qua geld dus). Maar weet je al waar je co-schappen gaat lopen dan?
Dan open je toch een topic in FHF voor een verblijfplaatsquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik per co-schap ongeveer een maand van te voren. Dat wordt geloot en als ik pech heb kom ik in Tilburg terecht en mag ik per maand 336 euro betalen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
Dan open je toch een topic in FHF voor een verblijfplaats
Helaas voor mij! Anders had ik bij familie kunnen slapen.quote:
Yep, per co-schap wordt er geloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet pér coschap naar een ander ziekenhuis??
Is dat Nijmegen-policy of het nieuwe curriculum?
quote:Op
donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef wyccie het volgende:
Nu ben je officieel financieel adviseur toch?
Oh...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu ben je officieel financieel adviseur toch?
Ook toevallig, die grap had ik eerder vandaag op Twitter gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
"How much coke did Charlie Sheen use in March?"
- Enough to kill 2 and a half men.
Technisch wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Oh...![]()
Dus tot voor kort was je gewoon Beun de Haas...
Oeh lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Dank allemaal - om het te vieren ga ik maandag uitgebreid appeltaart bakken
net als ik er niet benquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Dank allemaal - om het te vieren ga ik maandag uitgebreid appeltaart bakken
Ik las het net op Twitter. Ik wist helemaal niet dat WK schaatsen nu bezig is..quote:
Ah, je bent me voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Militairen komen vrij
TRIPOLI - De drie Nederlandse miliraiten in Libie komen vrij. Dit heeft de Libische staatstelevisie bekend gemaakt.
quote:
Dat was een van de best geschreven nieuwsberichten van het jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'meer volgt'
Net als dat ene epische FOK! bericht 'Amy Winehous in het ziekenhuis'. Inhoud: alweer jaEn verder niks
RTL Nieuws meldt dat het waarschijnlijk al vanavond gaat gebeuren.quote:
Tyfusquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_It_s__.html?p=13,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |