Vraag het AD..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Beregd het volgende:
wat doet die ROTTERDAM voor dat bericht?
vs.quote:Harrun Majeed
Iets zegt mij dat die pizzaverkoper zijn ogen behoorlijk in de zak heeft zitten!quote:Richard Ludwig
da's een keuze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Rijk worden is 1, rijk blijven is een heel ander verhaal... ik kan het weten want je levensstandaard gaat ziekelijk omhoog als je veel geld heb
Wait what?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
tandarts
persoonlijk fortuin van 3 à 4 miljoen dollar
In de VS is dat niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Wat moet een 'arme' student überhaupt met een creditcard
Jij wil ook niet weten wat je in NL als tandarts kan verdienen. Ik weet nog dat ik als beginnend fiscalistje een tandarts als cliënt had die in zijn eerste jaar ruim 250.000 gulden op streek.quote:
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Zonder creditcard is het soms lastig om studieboeken te bestellen, of vliegtickets te boeken... Je kan dus niet meer zonderquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |