Vraag het AD..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Beregd het volgende:
wat doet die ROTTERDAM voor dat bericht?
vs.quote:Harrun Majeed
Iets zegt mij dat die pizzaverkoper zijn ogen behoorlijk in de zak heeft zitten!quote:Richard Ludwig
da's een keuze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Rijk worden is 1, rijk blijven is een heel ander verhaal... ik kan het weten want je levensstandaard gaat ziekelijk omhoog als je veel geld heb
Wait what?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
tandarts
persoonlijk fortuin van 3 à 4 miljoen dollar
In de VS is dat niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Wat moet een 'arme' student überhaupt met een creditcard
Jij wil ook niet weten wat je in NL als tandarts kan verdienen. Ik weet nog dat ik als beginnend fiscalistje een tandarts als cliënt had die in zijn eerste jaar ruim 250.000 gulden op streek.quote:
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Zonder creditcard is het soms lastig om studieboeken te bestellen, of vliegtickets te boeken... Je kan dus niet meer zonderquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
dat maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig, vind ik, alsof ze die man werkelijk op heterdaad in de pizzazaak zouden betrappen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?![]()
Wat mij nog het meest opvalt, is dat ze die gast gelijk konden pakken. Van de Nederlandse politie hoef je zoiets niet te verwachten. Die kijken waarschijnlijk nooit meer naar de aangifte.
Wat een onzin. Als je 4 miljoen hebt, en je zet dat weg tegen 3% rente heb je 120.000 aan rente per jaar. Daar kan je riant van leven. Daarbij werkt deze man ook nog, dus zal het enkel meer worden.quote:Rijk worden is 1, rijk blijven is een heel ander verhaal... ik kan het weten want je levensstandaard gaat ziekelijk omhoog als je veel geld heb
nee tandartsen zitten daar in het pakketquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef TechnoXXL het volgende:
Tandarts 4 miljoen dollar? Hebben ze daar dan zo'n slechte tanden?
Dat staat er toch niet, ik denk dat ze naar zijn huisadres zijn gereden, hij was gewend om bij die pizzazak met zijn creditcard te betalen, dus heel simpel om naar het huisadres te rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig, vind ik, alsof ze die man werkelijk op heterdaad in de pizzazaak zouden betrappen...
dat staat er wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ik denk dat ze naar zijn huisadres zijn gereden, hij was gewend om bij die pizzazak met zijn creditcard te betalen, dus heel simpel om naar het huisadres te rijden
quote:De politie werd meteen ingeschakeld en die vond tandarts Richard Ludwig in de pizzazaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |