Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral die fotos vanuit de helicopter waarbij je de tsunami langs ziet komen vind ik "mooi"
Ja en nee. De tsunami "bestaat" eigenlijk helemaal nog niet rond het epicentrum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
Die tsunami verliest toch wel aan kracht naarmate je verder van het epicentrum zit?
Ik bedoelde eigenlijk verder op zee, maar ik heb al gevonden hoe hoog de golven geschat worden op Hawaii.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en nee. De tsunami "bestaat" eigenlijk helemaal nog niet rond het epicentrum.
Pas later bouwt de golf zich op. Dus met volle kracht raakt 'ie de kust.
Daar raakt 'ie natuurlijk wel kracht kwijt.
we gaan allemaal naar de palestijnen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word trouwens strontziek van mensen die ik ken en als intelligente mensen beschouw...maar die vandaag(wederom) aan het roepen zijn over:
"er gaat zoveel mis de laatste tijd, dat kan geen toeval zijn"
"dit is allemaal het gevolg van de maan"
"zie je wel? 2012 gaan we er allemaal aan!"
Oh, nou dan ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk verder op zee, maar ik heb al gevonden hoe hoog de golven geschat worden op Hawaii.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we gaan allemaal naar de palestijnen!
Die heb ik ook gezien idd. Bizar!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.
Je ziet de auto afremmen, proberen te draaien (kansloos) en vervolgens zie je de auto dus meegesleurt worden...
Ik zag ergens op een site staan dat het waarschijnlijk 6 feet wordt, valt nog mee in mijn ogen.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.
Je ziet de auto afremmen, proberen te draaien (kansloos) en vervolgens zie je de auto dus meegesleurt worden...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word trouwens strontziek van mensen die ik ken en als intelligente mensen beschouw...maar die vandaag(wederom) aan het roepen zijn over:
"er gaat zoveel mis de laatste tijd, dat kan geen toeval zijn"
"dit is allemaal het gevolg van de maan"
"zie je wel? 2012 gaan we er allemaal aan!"
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag ergens op een site staan dat het waarschijnlijk 6 feet wordt, valt nog mee in mijn ogen.
Maar ze hebben al voorbereidingen getroffen, de straten zijn verlaten en scholen worden ingezet als schuilruimte.
Zit ergens tussen de steeds herhalende beelden op http://english.aljazeera.net/watch_now/ dus die moet je tegenkomen als je even wacht...quote:
En als je dan bedenkt dat Wyccie zelf 1,60 meter is...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).
Dat is dan niet een golfje van 2 meter die stuk slaat op het land.
Dan is een massieve plak water van 2 meter dik en kilometers breed die even het land op schuift.
tijd voor een snorkeldiplomaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat Wyccie zelf 1,60 meter is...
quote:Op 17 juli 2006 vond een zware aardbeving plaats van ongeveer 7,2 op de schaal van Richter in de Indische Oceaan op een diepte van 33 km. De golven waren 2 à 3 meter hoog. Uiteindelijk vielen hier 659 doden, en 7288 gewonden van de 20.000 mensen op dat land. De schokken van de beving waren zo sterk dat ze nog in Amerika merkbaar waren.
een surfplank is beter op z'n plaats nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei tegen mw. MM pas geleden nog dat ik geen duikspullen mee hoefde te nemen naar Japan...
Oh fuck, ik dacht inderdaad dat het een gewone golf van 2 meter zou zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).
Dat is dan niet een golfje van 2 meter die stuk slaat op het land.
Dan is een massieve plak water van 2 meter dik en kilometers breed die even het land op schuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |