Shit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Lente staat voor de deur
Hoezo is dat nou weer shit?quote:
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.
Neuh ik ben er nu wel op uitgekeken. 's Ochtends in je t-shirt naar buiten kunnen lopen met een bak koffie in de zon vind ik nu een veeeel aantrekkelijker idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik nog wel zin in wat sneeuw en vorst in onze eigen landje.
Inderdaadquote:
quote:
Arme PS.quote:
De inburgering gaat heel hard daar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_It_s__.html?p=13,1
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De inburgering gaat heel hard daar...
zeg 'goedkoop' of 'gratis' en opeens gedraagt iedereen zich als asociale randdebielen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De inburgering gaat heel hard daar...
zeg 'goedkoop' of 'gratis' en opeens gedraagt iedereen zich als asociale randdebielen.
Check. Staat aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
Miss Montreal geeft om 2000 uur een twitter concert: twitcam.com/44l4u
Het begon al goed tijdens het klaarzetten van de cam. Vette inkijk.quote:
dubbelcheckquote:
Mmm, niet slecht!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is Abke met beter licht:
[ afbeelding ]
Doe ermee wat je wil.
dan heb ik ruziequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is Abke met beter licht:
[ afbeelding ]
Doe ermee wat je wil.
Heb je ze nooit lelijker gezien dan.quote:
Dat is toch geen argument?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ze nooit lelijker gezien dan.
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......quote:
Dan vraag je dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......
Ruzie = goedmaakseks.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe de microfoon het volume van Montreal niet aankan
Done.quote:Dan vraag je dat toch
ik zal wel even vragen of ze kan kokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ruzie = goedmaakseks.
Ik zie geen nadelen.
Daar twijfelde ik ook niet aanquote:
Smoothe gastquote:Harrylohr: hahaha:D Wat een tof nummer!!
Heel leukquote:
en Alkmaar niet zo heel ver wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel leuk
Kaartjes zijn maar 16 euro...dat is niet duur.
Ik zit al te kijken of ze binnenkort bij mij in de buurt speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel leuk
Kaartjes zijn maar 16 euro...dat is niet duur.
Ze speelt er zelfs 2 x zie ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en Alkmaar niet zo heel ver weg
Maar nee, ik vond dit leuk en een avond naar haar kijken vind ik ook prima, maar t is net niet helemaal mijn muziek
Mij heb je (nog) niet gevonden zie ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik heb trouwens net wat sc'ers opgespoord op twitter en op follow geklikt, dus be aware
kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij heb je (nog) niet gevonden zie ik.
Ik jou wel.quote:
ben ik zo makkelijk te vinden?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ben ik zo makkelijk te vinden?
Wouke van Scherrenburg kon wel verdienstelijk koken, aldus (wijlen) Pim Fortuyn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze kan zingen. Als ze nu ook nog kan koken......
checkquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
"Maar de helicopter houden we"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Maar de helicopter houden we"
En terecht.
kost waarschijnlijk meer om her te verwerkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Koele video: "One Minute Puberty"
http://player.vimeo.com/video/20793651
Kweeniequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kost waarschijnlijk meer om her te verwerken
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.
de banden leksteken natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.
Kijk hier maar eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien is het wel de nieuwste in het Libische wapenarsenaal (zal wel niet)
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.
Daarbij vermoed ik dat ze gewoon ter plekke direct op de korrel zijn genomen en dan kun je niet nog even gemakkelijk je gang gaan om te boel te slopen vrees ik.
Er is een reden dat ze hem houden. Niet als souvenir
de laatste keer dat ik hem zag leek ie redelijk intactquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.
De Hr Ms Tromp gaat door naar Somalië om de Hr Ms de Ruyter af te lossen. De heli die daar aanboord is kan gewoon overgenomen worden. Moeten ze alleen even een vervangende crew invliegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Nederland heeft nu dus een fregat voor de kust liggen, maar dan zonder heli. Niet erg functioneel meer lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |