Goodmeurningquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een bericht in code, even puzzelen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Soempie het volgende:
'Alleen nog maar...'![]()
Wat voor muurstickers heeft hij uitgezocht?
zit Twan op voetbal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zijn er twee posters besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet zo van voetbal. Dit wordt hem opgedrongen.
Ga jij maar even wissel, Pietertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet zo van voetbal. Dit wordt hem opgedrongen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga jij maar even wissel, Pietertje
Neequote:
Volgens mij hadden wij die ook op schoolquote:
Duits, Frans, Latijn. Que? Ik spreek Engels en Nederlands, de rest weet ik écht niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die nagenoeg al zijn Grieks, Latijn en Frans is vergeten ?
quote:Drachten, Netherlands 03/10/2011 7:08 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
In een worst kaas scenario wordt hij dus topzwemmer in plaats van topvoetballerquote:
ik had al honger, begin jij over worst en kaas...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een worst kaas scenario wordt hij dus topzwemmer in plaats van topvoetballer
Gaat het pakje via DHL? Je zou ze kunnen bellen en het vragen. In het slechtste geval ben je een paar minuten beltijd kwijt die je anders niet nuttiger zou bestedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee
[..]
Volgens mij hadden wij die ook op school
[..]
Duits, Frans, Latijn. Que? Ik spreek Engels en Nederlands, de rest weet ik écht niet meer
[..]![]()
ik ga naar Drachten dit weekendmag 'm vast niet ophalen
Gaat via UPSquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het pakje via DHL? Je zou ze kunnen bellen en het vragen. In het slechtste geval ben je een paar minuten beltijd kwijt die je anders niet nuttiger zou besteden
Dan kan je het alsnog vragen, maar van DHL wist ik dat ze in Drachten een opslag/afhaalpunt hebbenquote:
In welke context?quote:
quote:Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg toch ook niks van jouw whisky hobby
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'enquote:
Ik denk de enorme hoeveelheid vrije tijd die Etsie nu heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?
En dit denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'en
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotjequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn Google resultaten wel, maar ik kan het niet goed in context plaatsen
We zitten nog maar op de 1e paginaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotje
log eens uit, dan zit je al op pagina 2quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We zitten nog maar op de 1e pagina
Uitloggen van FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
log eens uit, dan zit je al op pagina 2
Leuk! Welkequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nieuwe All Stars in de UK gekocht, ik hou jullie op de hoogte v.w.b. de voortgang...
en en??? zijn ze al onderweg??quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nieuwe All Stars in de UK gekocht, ik hou jullie op de hoogte v.w.b. de voortgang...
Dezelfde witte leren All Stars Hi Coll's als die ik eind vorig jaar in de US kocht, maar ze beginnen nu aan de binnenzijde weg te slijten en ze zijn hier nergens te vinden:quote:
Nee! Ik ben al jaren tevreden Reebokdragerquote:
Ik heb Chucks gehad maar ik liep ze snel stuk, vond ik wel jammer. Moet dit jaar nog even kijken wat voor schoenen ik ga kopenquote:
Peace heeft hem onlangs gesproken, maar ik weet niet wat ze besproken hebben. Volgens mij is het sws zo dat hij maar 1 kaartje nodig heeft. En dat doe jij liever niet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, wat anders.
Heb jij nog iets van Brother52 gehoord v.w.b. die MSP tickets?
Heb één keer contact met hem gehad, maar daarna niets meer gehoord...
Ik weet een goed adresje in de UK, kan je ook leuk tracen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Chucks gehad maar ik liep ze snel stuk, vond ik wel jammer. Moet dit jaar nog even kijken wat voor schoenen ik ga kopen
Nee, hij wilde er 2.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace heeft hem onlangs gesproken, maar ik weet niet wat ze besproken hebben. Volgens mij is het sws zo dat hij maar 1 kaartje nodig heeft. En dat doe jij liever niet toch?
Ik heb ze nu via een Ebay winkel in Engeland gekocht, die ik wil hebben zijn nergens meer te vinden. Goedkoop zijn ze niet, maar dit zijn lederen All Stars en die zijn altijd al wat duurder.quote:Enne waar bestel jij die Allstars? En zijn ze daar veel goedkoper? Ik wil voor Twan ook nog een paar. Lennon heeft al 2 paar voor dit voorjaar/ zomer.
enquote:Hello MadMaster,
Your order has been shipped!
We hope it reaches you in proper order and that you have been pleased with our
services.
Thank you again for your confidence in beNippon.
======================================================================
Delivery delay depends on the shipping method you chose.
Usual delays are:
- EMS: 3 to 5 days
- SAL: 1 to 3 weeks (longest delay: about 3 months)
- Surface: 2 to 3 months
Note that we recommend to contact your local post office immediately to arrange
safe delivery of your parcel.
Parcel number, if available for your shipping method, has been recorded in your
account:
http://benippon.com/en/customer/account/
For more information about shipping: http://benippon.com/en/shipping/
Note that some parcels may be taxed by your country's customs. Those fees have
to be paid by you. We have no control on them. An invoice is available for
download in your account.
quote:Hallo MadMaster,
Your payment has been received for the following item:
Item title: Unisex Converse All Star Leather Hi White Trainer Shoes
Buyer User ID: MadMaster
Your total: £65.99
Thank you very much. Your business is much appreciated.
--------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
afspraak gemaakt om m'n auto zaterdag naar de garage te brengen voor een beurt en apk, die apk moest voor 1 aprilLekker op tijd dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You move to me, I'll move to you...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vooral geinteresseerd in m'n eigen pakjesMaar bedankt
wat komen ze doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
En... Zijn de Russen al in aantocht?
Oh, dan heb ik liever Schottenquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Nou zeg, jullie kunnen er ook wat van hoor
Topics er doorheen jassen.quote:
Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbijquote:
Vanavond weer bardienst in het Ajax suppportershome, dus van mijn gespam hebben jullie straks niet veel last...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel al op pagina 2 en de dag is nog lang niet voorbij
Daar kwam ik net ook achter, heb laffer en co. weer ingeschakeld daarvoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het moet natuurlijk 1017 zijn
Eind vorig jaar als in nov.dec 2010?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Dezelfde witte leren All Stars Hi Coll's als die ik eind vorig jaar in de US kocht, maar ze beginnen nu aan de binnenzijde weg te slijten en ze zijn hier nergens te vinden:
Nee hoor. Ik hoef geen dure merkschoenen die gauw kapot gaan.quote:
Cool, die heb ik gebookmarked!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de Latijn liefhebbers hier:
http://people.zeelandnet.nl/jakkes/spruit/spreuken.htm
Ja ik moet er toch niet aan denken, die stekelsquote:
quote:
En speciaal voor Etcie:quote:Quod licet Iovi non licet bovi - Wat Iuppiter mag, mag een rund nog niet
quote:Semper fidelis - Altijd trouw Motto Korps Mariniers
Ow, kijk dat wist ik niet eens... Ik denk dat we voor begin april niet van hem horen... maar als ik van hem hoor... [/quote]quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij wilde er 2.
Heb hem al ge-PM't, maar mocht je nog wat van hem horen...
Ik vind leren ook erg mooi. Heeft Twan 2 jaar geleden ook gehad. Ik zal eens kijken wat ze in de winkel en op internet kosten. Twan krijgt binnenkort eerst nog nieuwe Nikes.quote:[quote]
[..]
Ik heb ze nu via een Ebay winkel in Engeland gekocht, die ik wil hebben zijn nergens meer te vinden. Goedkoop zijn ze niet, maar dit zijn lederen All Stars en die zijn altijd al wat duurder.
Maar via het internet zijn de normale versies overal verkrijgbaar (op www. zapando.nl zag ik ze ook)...
Oh wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
jezus wat mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
En zo ziet een gletsjer er dus van binnen uit
http://www.mymodernmet.co(...)cier-caves-17-photos
Pannenlappen haken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Ik kan daar wel een bon voor maken natuurlijk! Ze moet dan absoluut het garen zelf uitzoeken, ze is zo precies met die dingen.... maar wel een goed ideequote:
Een bos bloemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, ik moet een cadeautje voor mn moeder verzinnen, maar ik heb geen inspiratie en al helemáál geen zin om nu de stad in te gaanKan gelukkig ook morgen nog maar ik vind het altijd zo lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |