Ik hou niet van normaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Niet altijd, soms ook tegenpolen.
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het enkel seksueel is zijn het vaak tegenpolen.
Echt he.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heerlijk, deze onzekerheidquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik vond mijn gestuurde smsje bij nader inzien dom. Maar nadenken over smsjes vind ik ook dom. Dus we zien het wel. Nu hou ik op over hem.
PM eens wat je gestuurd hebt. Anders kon je beter niets zeggen zojuist.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik vond mijn gestuurde smsje bij nader inzien dom. Maar nadenken over smsjes vind ik ook dom. Dus we zien het wel. Nu hou ik op over hem.
Wat een GTST anticlimax.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik val gewoon buiten de boot hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar komt die drang vandaan om anders te willen zijn?
ik heb dat juist in echte gesprekkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef tliciouz het volgende:
Haha ik bent echt precies hetzelfde, typ 10 keer een smsje overnieuw en uiteindelijk druk ik hem weg omdat ik het stom vind.
Nee, want er gaat een heel verhaal aan vooraf. Je zou het niet begrijpenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Strandrove het volgende:
[..]
PM eens wat je gestuurd hebt. Anders kon je beter niets zeggen zojuist.
Ik walg van mezelfquote:
Hahahahaha.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik heb dat juist in echte gesprekken
Kom maar in de mijnequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom maar op mijn liefdesboot zitten.
''Hey moomoo, wat vond je van [insert onderwerp]?''quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
Pardon?quote:
Dat heet stotteren, als je 10 keer opnieuw iets zegtquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
We zijn 2 handen op 1 buik. Wat kan ik er niet aan begrijpen? Ik zit met mijn leeftijd waarschijnlijk het dichtste in de buurt bij die van hem, dus ik kan misschien vlekkeloos inschatten of het echt een dom sms'je is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want er gaat een heel verhaal aan vooraf. Je zou het niet begrijpen.
Hoe klik je echte gesprekken weg dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
In m'n opblaasbootquote:
Gewoon weglopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe klik je echte gesprekken weg dan?
Ik ben 12, wat is een condoom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, je kunt ook gewoon condoom zeggen hoor.
Mental imagequote:
Idd, ik steek m er gewoon rauw in bij jequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten, dat gebruiken we toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Hey moomoo, wat vond je van [insert onderwerp]?''
''...''
''...''
''...''
''...''
''...''
''Leuk''
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat heet stotteren, als je 10 keer opnieuw iets zegt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik steek m er gewoon rauw in bij jeWaarom wil je nou nooit het vrouwtje zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM?
Ik domineer nou eenmaal graag en ben liever top dan bottomquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom wil je nou nooit het vrouwtje zijn?
WAAROM?
Tja. Iedereen denkt dat zij me gefriendzoned heeft, maar het is andersom. Ik was hier niet van gediend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom wil je nou nooit het vrouwtje zijn?
WAAROM?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik domineer nou eenmaal graag en ben liever top dan bottom
Bwhohohoquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja. Iedereen denkt dat zij me gefriendzoned heeft, maar het is andersom. Ik was hier niet van gediend.
Hier zit een luchtje aan klopt iets nietquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als van die hele stoere mannen moeten huilen
Zoals Russell Crowe in Gladiator, die liep echt te snotteren zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als van die hele stoere mannen moeten huilen
haar armenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, geen idee waarom.
Same herequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, geen idee waarom.
quote:
quote:
L0t is boos omdat ze niet naar een feestje mocht van mij. Laat haar maar even uitrazen.quote:
Oh okquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t is boos omdat ze niet naar een feestje mocht van mij. Laat haar maar even uitrazen.
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.quote:
HAHAHAAquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.
BOHHH haha da's wel een mooie iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.
Pfff ik scheurde mijn bed HE-LE-MAAL stuk uit geilheid u_uquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
Lattenbodem van mijn bed kapotgeneukt..
Echt, ik wilde dat ik dit soort dingen verzon, maar het is geen grap...
Neenquote:
Ik hoorde me laatst een gouwequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kom eraan.quote:
Dikke carequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
HAAHAHAHA ja dat heb ik ook gehoord ja. GENIAAALquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik hoorde me laatst een gouwe
Op radio 3fm belde zo'n gozer die een date wou met het meisje van een dierenspeciaalzaak. Dus de dj's haar bellen bla bla en toen zei ze ja. Dus die gozer er zin in en dat meisje had er zin in.
werd er 10 minuten later gebeld door een meisje die zei: "ja die jongen die net belde.. dat is mijn vriend.."
Ik ging helemaal kapot. Belden ze die gozer op maar die durfde niks te zeggen en hing gauw op
WAT EEN HELD
Jelle heette die volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAAHAHAHA ja dat heb ik ook gehoord ja. GENIAAAL
hahahaha wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik hoorde me laatst een gouwe
Op radio 3fm belde zo'n gozer die een date wou met het meisje van een dierenspeciaalzaak. Dus de dj's haar bellen bla bla en toen zei ze ja. Dus die gozer er zin in en dat meisje had er zin in.
werd er 10 minuten later gebeld door een meisje die zei: "ja die jongen die net belde.. dat is mijn vriend.."
Ik ging helemaal kapot. Belden ze die gozer op maar die durfde niks te zeggen en hing gauw op
WAT EEN HELD
laat ons nou in die waan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahaha wtfik vraag me bij dat soort dingen altijd af of het wel echt is
zo leek het welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahaha wtfik vraag me bij dat soort dingen altijd af of het wel echt is
we hebben je toch in de tinychat gezien. kom niet. en anders kom ik je wel een keer opzoeken in je nieuwe huis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jullie geloven ook al jaren dat ik echt ben
en wat zei die vriendin dan? waren ze allang samen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
zo leek het wel. Anders was het verdomd goed gespeeld
filmpjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
we hebben je toch in de tinychat gezien. kom niet. en anders kom ik je wel een keer opzoeken in je nieuwe huis.
Slim meisje jij.. Ik hou je in de gatenquote:
ok, kom ik wel langs.quote:
3 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
en wat zei die vriendin dan? waren ze allang samen?
hahaha wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
3 jaar. En ze kwam amper uit der woorden omdat ze zo verbaasd was. En hij had een ultimatum gekregen tot 11u om met uitleg te komen
Ik heb zojuist een striptease act gedaan voor Chrisquote:
volgens mij alleen voor privé sessies.quote:
Vast welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahaha wtfis dat nog ergens terug te horen?
Heb het gevonden, hoe lulligquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vast wel. Was afgelopen zaterdag rond 1u ofzoiets.
SLA EMquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:29 schreef moomoo het volgende:
Damn, ik wilde gaan douchen, glipt m'n huisgenoot net de badkamer in
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef moomoo het volgende:
Hoop niet dat hij gaat douchen. Ik vind het altijd zo naar om vlak na iemand anders te douchen.
Niet kwijlen op je goeie goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef L0t.. het volgende:
Sexy man bij all you needvoor zover ik zo kan zien
Oh dan is het goedquote:
dat is zo kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Hahahaha ik heb zo plaatsvervangende schaamte
echt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat is zo kut. Door dat kan ik sommige dingen gweoon echt niet aanzien
Ik heb het ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
echt hesoms moet ik gewoon mn hoofd onder de dekens omdat het te erg is
okequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Fascination het volgende:
Sadness makes the world go 'round, amen.
Daarom kan ik The Office niet kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Ik druk die dingen zo weg dat ik er nu gewoon geen 1 kan opnoemen
. In films ook, als je het al aanziet komen dat je gewoon maar even dingen pakt omdat je weet dat het gewoon schaamte wordt
dat is ook zo 1 jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef moomoo het volgende:
[..]
Daarom kan ik The Office niet kijken.
mits het buik/zijvet betreft klopt het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef reetveter het volgende:
ik krijg wat van die ondertiteling die maar niet klopt. "Spare tire" = "Zwemband"
Krijg toch de kanker
Nee, hij hing het om zijn kettingquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef moomoo het volgende:
[..]
mits het buik/zijvet betreft klopt het wel.
quote:
ja toen was ze 16quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
Zit het weer veel te kijken de afgelopen paar dagen, heb er alweer 2 seizoenen doorheen gejaagd. Wat was Christina Applegate nog lekker in dat eerste seizoen zeg
Winning!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
Zit het weer veel te kijken de afgelopen paar dagen, heb er alweer 2 seizoenen doorheen gejaagd. Wat was Christina Applegate nog lekker in dat eerste seizoen zeg
Verschrikkelijk slutty, jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?
quote:
Ze is later in de serie veel hotter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.
[ afbeelding ]
maar toch zou ik.[ afbeelding ]
Verrassend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.
[ afbeelding ]
maar toch zou ik.[ afbeelding ]
i'd tap that shit till the end of the showquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ze is later in de serie veel hotter.
echt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
i'd tap that shit till the end of the show. Want daarna ging ze aan de drugs en werd ze gaar
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r exquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
Die overgang van Married with Children naar 8 Simple Rules op CC!
Katey Sagal wordt alleen maar lekkerder.
Ik lees alleen dat ze haar vriend dood vond, die schijnbaar een overdosis heeft genomen. Oh en ze was erbij toen River Phoenix stierf aan een overdosis.quote:
Ohjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r ex
Edquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r ex
In zo'n serie die wel eens op Veronica is speelt hij een stoere politierechercheur, niet haten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
EdNiks kunnen spelen behalve een bundy type
Zag hem ook een keer als één of andere commisaris of zo in een politieserie, serieuze rtol en deed het prima, maar ik zat er maar op te wachten dat hij een kutopmerking zou maken of onderuit ging zitten met zn hand in zn broek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
EdNiks kunnen spelen behalve een bundy type
dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In zo'n serie die wel eens op Veronica is speelt hij een stoere politierechercheur, niet haten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb macaroni gemaakt met aspergers
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb macaroni gemaakt met aspergers
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.
haat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.
post gewoon picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef Chriz2k het volgende:
Roselyn Sanchez speelt ook in die serie trouwens!
Google it.
Hello there.quote:
kim is stomquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
lijkt op kim kardashian. Alleen kim is lekkerder
Flirt je stijf om kwart voor 1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vast wel. Was afgelopen zaterdag rond 1u ofzoiets.
Kim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
lijkt op kim kardashian. Alleen kim is lekkerder
Nee.quote:
quote:Een deel van de Nederlandse bevolking heeft een sterk gevoel van maatschappelijk en politiek onbehagen, maar het gaat wel om minder Nederlanders dan een aantal jaren terug.
Ging het in 2004 om een derde van de bevolking, vijf jaar later was dat 26 procent. Dat ligt wel weer veel hoger dan medio jaren negentig toen 17 procent dat gevoel had. Een en ander blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).
Gevoelens van machteloosheid over de huidige situatie en een 'gouden gloed' over het verleden leiden ertoe dat een meerderheid van de bevolking vindt dat vroeger alles beter was. Het onbehagen richt zich op de manier waarop we samenleven (verharding, ik-cultuur, geen respect); zorgen over maatschappelijke problemen (onveiligheid, multiculturele samenleving) en zorgen over de politiek (die niet luistert en de problemen niet aanpakt).
De onderzoekers noemen het opvallend dat veel Nederlanders zich machteloos voelen. Men denkt individueel niets aan de situatie te kunnen veranderen en vertrouwt dat ook de politiek en overheid niet toe.
Enerzijds heerst grote tevredenheid over het eigen leven, maar anderzijds is er bezorgdheid over de samenleving en politiek. Het onbehagen lijkt zich te concentreren bij lageropgeleiden, Telegraaflezers, Limburgers en PVV-stemmers.
Is dat niet gewoon 1 en dezelfde groep?quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 1 en dezelfde groep?
hmm, moeilijkquote:
Ik luisterde Lil Kim - Eat My Pussy Right.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik luisterde Lil Kim - Eat My Pussy Right.
Toen ik 12 was luisterde ik naar Irene Moors en De Smurfen.quote:
no wayquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik 12 was luisterde ik naar Irene Moors en De Smurfen.
ja. en MiniStarsquote:
Ik luisterde House, 50 Cent, Eminem, Linkin Park en nog veel meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:44 schreef Strandrove het volgende:
Ik heb trouwens nog een CD van Eminem genaamd Eminem Show. Verder ook van ABBA, Limp Bizkit en feestmixen zoals Damn 3
. Kun je zien hoe gevarieerd ik luisterde.
quote:
"quote:
Linkin Park - In The End was in die tijd inderdaad ook aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik luisterde House, 50 Cent, Eminem, Linkin Park en nog veel meer
Dat is heel lang mijn favonummer geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Linkin Park - In The End was in die tijd inderdaad ook aan.
Van mij was dat vroeger Parla & Pardoux - Liberte en PPK - Ressurectionquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is heel lang mijn favonummer geweest
Dat is bij mij nooit weggewaaid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Mozy het volgende:
Ook Bon Jovi luisterde ik toen nog weleens.
Deze danquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Van mij was dat vroeger Parla & Pardoux - Liberte en PPK - Ressurection.
[..]
Dat is bij mij nooit weggewaaid.
Ja, ken ik ook nog. Net zoals L'Amour Toujours en nog een andere van hem.quote:
Deze is ook relaxt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Strandrove het volgende:
Als we het over nu hebben is dit een de weinige 'hippe' nummers die ik relaxt vind.
Ja klopt, komt waarschijnlijk door de vrolijke en zomerse melodieën.quote:
Inderdaad, als ik dat soort nummers luister heb ik mega hard zin in zomer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja klopt, komt waarschijnlijk door de vrolijke en zomerse melodieën.
Dan zie ik mijzelf met mijn gebruinde, natte torso het water uitstappen om vervolgens richting mijn handdoek te lopen terwijl ik word nagestaard door alle levende wezens en ondertussen klinkt een van deze beats dan uit de strandradio.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dat soort nummers luister heb ik mega hard zin in zomer.
hardgewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan zie ik mijzelf met mijn gebruinde, natte torso het water uitstappen om vervolgens richting mijn handdoek te lopen terwijl ik word nagestaard door alle levende wezens en ondertussen klinkt een van deze beats dan uit de strandradio.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef Skylark. het volgende:
Heey Mozy, Chai komt toch uit Doetinchem?
PKK die russische pokoequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Van mij was dat vroeger Parla & Pardoux - Liberte en PPK - Ressurection.
[..]
Dat is bij mij nooit weggewaaid.
Ja het is Oosten is een grote blinde vlek. Al die d's ook, Doetinchem Deventer Doesburg. Nee okayquote:
al iets terug gehad¿quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja het is Oosten is een grote blinde vlek. Al die d's ook, Doetinchem Deventer Doesburg. Nee okay
toevallig dat je net komt nu ik er benquote:
Ja. En toen heb ik voor de verandering meteen iets teruggestuurd. En toen reageerde hij niet meer. Hij houdt ervan om me te teasenquote:
Olaaaquote:
Zo'n leuke chick komt ook uit die buurt en beoefent de nobele ruitersport, was benieuwd of Chai dr kende.quote:
Ik kom altijd als er een indo in de buurt is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
toevallig dat je net komt nu ik er ben
Ik was er vanochtend al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd als er een indo in de buurt is.
dit is freaky op zoveel levelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet dat we weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm..
Heeft WD trouwens een vriend? Waarom word ik niet up-to-date gehouden?
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm..
Heeft WD trouwens een vriend? Waarom word ik niet up-to-date gehouden?
Oh. Ze heeft het erover dat er een jongen haar pfeiffer heeft gegeven, maar ze houdt wel van hem?quote:
Gaat ie roodharige jongetjes uitlachen. Jij bent wreed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef Skylark. het volgende:
Haar millimeteren of niet?
Ik moest hier zo hard om lachen
Misschien verteld ze dat gewoon liever niet in de SC of zo. In dat geval ben je eerder op de hoogte dan wij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Ze heeft het erover dat er een jongen haar pfeiffer heeft gegeven, maar ze houdt wel van hem?
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan julliequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien verteld ze dat gewoon liever niet in de SC of zo. In dat geval ben je eerder op de hoogte dan wij.
regels?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan jullie.
Okay, ik wil vanavond een nieuwe drankspelletje introduceren bij mijn vrienden. Maar ik weet nog niet wat.
Komt gewoon omdat je altijd je neus in andermans zaken steekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan jullie.
ik als een er mooie dame in ons midden isquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dankje :$:$quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik als een er mooie dame in ons midden is
alsof jij wat te scheren hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Lakitu het volgende:
kaolo printwerk en ik moet ook nog scheren en half 1 weg zijn
alleen als ik actie verwacht, nooit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Skylark. het volgende:
ey hoevaak ontharen jullie de geslachtsdelen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Skylark. het volgende:
1x in de 2/3 wekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Skylark. het volgende:
haha hoor wie het zegtquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alsof jij wat te scheren hebt
quote:
ah. de game is still on dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. En toen heb ik voor de verandering meteen iets teruggestuurd. En toen reageerde hij niet meer. Hij houdt ervan om me te teasen.
hoe gaat het met die 15 jarige chichi waar ik een inspiratie voor je was.quote:
Ah ik ook. Maar ik ehb er een hekel aan dus meestal 3 weken.quote:
we zijn alleen vrienden heb ik beslotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoe gaat het met die 15 jarige chichi waar ik een inspiratie voor je was.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
we zijn alleen vrienden heb ik besloten
Ja duurt zo kk lang. Dus alleen als ik massive tijd over heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah ik ook. Maar ik ehb er een hekel aan dus meestal 3 weken.
lol watquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
we zijn alleen vrienden heb ik besloten
Hoe is het wonen bij rv?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja duurt zo kk lang. Dus alleen als ik massive tijd over heb.
[..]
lol wat
Lol Doesburg ligt toch in Zeeland?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja het is Oosten is een grote blinde vlek. Al die d's ook, Doetinchem Deventer Doesburg. Nee okay
Wat spannend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik las net even terug, Lulu ik hou ook een smsgevecht.
Ik ben wel aan de winnende hand:
- zij doet stelselmatig 1 xje meer
- ik wacht langer met sturen
- zij doet steevast een vraag erin
Ik ben 20 maar ik zie eruit als 16.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 12:54:14 ]
3. gister 2 geworden.quote:
quote:
Haha echt he. Ik ben net zo erg als jij, ik had haar ook gegoogled en de Hyves EN FB gechecked.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word er wel gek van. Maarja, beter hard to get dan zo'n pussy die aan je voeten ligt.
Haha ja, best sadquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha echt he. Ik ben net zo erg als jij, ik had haar ook gegoogled en de Hyves EN FB gechecked.
Haha ja zoiets heb ik ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, best sad. Maarja, als ik vanavond iets leuks tegenkom is het gewoon weer 'game AAN'.
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
internet best friend natuurlijk wat denk jij
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij hem toen gesmst of hij jou terug?
Zijn die er dan? Meestal begint die pas nadat ze elkaar irl kennen toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?
Bullshitquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?
Oh ik snapte juist niet wat jij daarmee bedoelde. Dacht misschien dat jij je beheerst had en toen pas had gesmst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je? Ik had hem stipt half 11 gesmst
.
Hij had gisteren ook nog gereageerd en toen had ik voor het eerst direct iets teruggestuurd. Alleen toen stuurde hij niks meer natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik snapte juist niet wat jij daarmee bedoelde. Dacht misschien dat jij je beheerst had en toen pas had gesmst.
Godverdomme Al. Gisteren hele tijd die muziek in m'n hoofd, vandaag eindelijk niet. EN WAT DOE JIJ.quote:
Haha blije, je bent erin getraptquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij had gisteren ook nog gereageerd en toen had ik voor het eerst direct iets teruggestuurd. Alleen toen stuurde hij niks meer natuurlijk.
Bij nader inzien doet ie me ook wel sterk aan jou denken. Jij laat me ook altijd eeuwen wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha blije, je bent erin getrapthij heeft gewonnen nu.
Dat nummer is zo tijdloos. Ik hoop dat ze vanavond ook nog carnavalsmuziek draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Godverdomme Al. Gisteren hele tijd die muziek in m'n hoofd, vandaag eindelijk niet. EN WAT DOE JIJ.
WIJ ZAKKEN DOOR, WE ZULLEN NIET VERDORSTENquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien doet ie me ook wel sterk aan jou denken. Jij laat me ook altijd eeuwen wachten.
[..]
Dat nummer is zo tijdloos. Ik hoop dat ze vanavond ook nog carnavalsmuziek draaien.
Vanuit jouw kant of haar kant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
WIJ ZAKKEN DOOR, WE ZULLEN NIET VERDORSTEN
k zat bij meisje in de bus, stond bij de bushalte nog even met haar te praten. nu weet ik niet meer over het nou verlegenheid of gewoon niet geinteresseerd
Oh ja maar bij jou doe ik het niet expres, ik vergeet het of ik ben gewoon nonchalantquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien doet ie me ook wel sterk aan jou denken. Jij laat me ook altijd eeuwen wachten.
[..]
Dat nummer is zo tijdloos. Ik hoop dat ze vanavond ook nog carnavalsmuziek draaien.
Beiden eigenlijk. Ze stond met ander meisje uit t dorp en later nog 2 klasgenoten. Maar ze zei gewoon niet zoveel, ze vroeg niet eens wanneer ze haar spullen terug zou krijgen..quote:
Wat een slecht excuus. Je wist gewoon niet wat je met de situatie aanmoest omdat zij met anderen mensen was. Waarom vraag je d'r gewoon niet mee uit? Weet je meteen of het echt klikt of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Ze stond met ander meisje uit t dorp en later nog 2 klasgenoten. Maar ze zei gewoon niet zoveel, ze vroeg niet eens wanneer ze haar spullen terug zou krijgen..
En 's ochtends ben ik totaal niet te genieten + een verkankerde stem dus van mij kant werd t m ook even niet.
Waarom kom ik altijd alleen 's ochtends leuke mensen tegen. Dan wil ik niet praten
Die semi-oninteresse van jou. Fuckerquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ja maar bij jou doe ik het niet expres, ik vergeet het of ik ben gewoon nonchalant.
Is ook een kut excuus, maar ik praat bij de bus bijna nooit met iemand, tenzij ik echt vrolijk benquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een slecht excuus. Je wist gewoon niet wat je met de situatie aanmoest omdat zij met anderen mensen was. Waarom vraag je d'r gewoon niet mee uit? Weet je meteen of het echt klikt of niet.
[..]
Die semi-oninteresse van jou. Fucker. Ach, het is dat jij het bent.
Haha, I know, sorry! Maar ben blij dat het niet je boy is, anders zou je helemaal gek wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een slecht excuus. Je wist gewoon niet wat je met de situatie aanmoest omdat zij met anderen mensen was. Waarom vraag je d'r gewoon niet mee uit? Weet je meteen of het echt klikt of niet.
[..]
Die semi-oninteresse van jou. Fucker. Ach, het is dat jij het bent.
Vreemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:44 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Is ook een kut excuus, maar ik praat bij de bus bijna nooit met iemand, tenzij ik echt vrolijk benEn ik was vandaag verre van vrolijk.
Neu doe k heus niet.
Lekker mannelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga volgende week een vleesloze week houden. Kijken of het lukt.
Natuurlijk wel. Anders eet je toch gewoon vis ipv vlees.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef Skylark. het volgende:
Normaal doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef Skylark. het volgende:
Een week alleen maar groente, fruit, granen en vis. Bedenk eens hoe ik zal opbloeien van de energiequote:
Ja maar met die vriendinnen erbij word ik juist een pussyquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ben 's morgens ook verre van vrolijk. Maar als ik mensen zie die me interesseren maak ik heus wel gewoon een (vrolijk) praatje. Zeker als het iemand is die ik leuk vind
.
Nu heb je helemaal een rare indruk achtergelaten als chagrijnige jongen. Ik zou het juist leuk vinden als een jongen een praatje met me maakte als mijn vriendinnen erbij stonden. Is het iig geen pussy
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een week alleen maar groente, fruit, granen en vis. Bedenk eens hoe ik zal opbloeien van de energie.
Mijn energielevel is nu alweer 100% hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een week alleen maar groente, fruit, granen en vis. Bedenk eens hoe ik zal opbloeien van de energie.
Umm, meestal eet ik cruesli met het ontbijt, met twee boterhammen kipfilet ofzo. En dan denk ik 3x per week 's avonds kip, 1x varken en 1x rund. En in het weekend varieert dat omdat ik zelf niet kook. Maar je hebt ook nog als je op stap gaat döner/viandel/kipcorn (quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn energielevel is nu alweer 100% hoor.
Maar wat eet je dan meestal voor vlees? Ik vind vlees echt schmutzig.
Wie is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Een week alleen maar groente, fruit, granen en vis. Kijk eens hoe ik aan het opbloeien ben van de energie''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |