Hier zit een luchtje aan klopt iets nietquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als van die hele stoere mannen moeten huilen
Zoals Russell Crowe in Gladiator, die liep echt te snotteren zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als van die hele stoere mannen moeten huilen
haar armenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, geen idee waarom.
Same herequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, geen idee waarom.
quote:
quote:
L0t is boos omdat ze niet naar een feestje mocht van mij. Laat haar maar even uitrazen.quote:
Oh okquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t is boos omdat ze niet naar een feestje mocht van mij. Laat haar maar even uitrazen.
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.quote:
HAHAHAAquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.
BOHHH haha da's wel een mooie iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n dikkerdje bij all you need is love die haar vriend had voorgelogen over geld en hem terug wilde via dat programma maar hij zei nee, net goed.
Pfff ik scheurde mijn bed HE-LE-MAAL stuk uit geilheid u_uquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
Lattenbodem van mijn bed kapotgeneukt..
Echt, ik wilde dat ik dit soort dingen verzon, maar het is geen grap...
Neenquote:
Ik hoorde me laatst een gouwequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kom eraan.quote:
Dikke carequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
Lattenbodem van mijn bed kapotgeneukt..
Echt, ik wilde dat ik dit soort dingen verzon, maar het is geen grap...
HAAHAHAHA ja dat heb ik ook gehoord ja. GENIAAALquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik hoorde me laatst een gouwe
Op radio 3fm belde zo'n gozer die een date wou met het meisje van een dierenspeciaalzaak. Dus de dj's haar bellen bla bla en toen zei ze ja. Dus die gozer er zin in en dat meisje had er zin in.
werd er 10 minuten later gebeld door een meisje die zei: "ja die jongen die net belde.. dat is mijn vriend.."
Ik ging helemaal kapot. Belden ze die gozer op maar die durfde niks te zeggen en hing gauw op
WAT EEN HELD
Jelle heette die volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAAHAHAHA ja dat heb ik ook gehoord ja. GENIAAAL
hahahaha wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik hoorde me laatst een gouwe
Op radio 3fm belde zo'n gozer die een date wou met het meisje van een dierenspeciaalzaak. Dus de dj's haar bellen bla bla en toen zei ze ja. Dus die gozer er zin in en dat meisje had er zin in.
werd er 10 minuten later gebeld door een meisje die zei: "ja die jongen die net belde.. dat is mijn vriend.."
Ik ging helemaal kapot. Belden ze die gozer op maar die durfde niks te zeggen en hing gauw op
WAT EEN HELD
laat ons nou in die waan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahaha wtfik vraag me bij dat soort dingen altijd af of het wel echt is
zo leek het welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahaha wtfik vraag me bij dat soort dingen altijd af of het wel echt is
we hebben je toch in de tinychat gezien. kom niet. en anders kom ik je wel een keer opzoeken in je nieuwe huis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jullie geloven ook al jaren dat ik echt ben
en wat zei die vriendin dan? waren ze allang samen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
zo leek het wel. Anders was het verdomd goed gespeeld
filmpjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
we hebben je toch in de tinychat gezien. kom niet. en anders kom ik je wel een keer opzoeken in je nieuwe huis.
Slim meisje jij.. Ik hou je in de gatenquote:
ok, kom ik wel langs.quote:
3 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
en wat zei die vriendin dan? waren ze allang samen?
hahaha wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
3 jaar. En ze kwam amper uit der woorden omdat ze zo verbaasd was. En hij had een ultimatum gekregen tot 11u om met uitleg te komen
Ik heb zojuist een striptease act gedaan voor Chrisquote:
volgens mij alleen voor privé sessies.quote:
Vast welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahaha wtfis dat nog ergens terug te horen?
Heb het gevonden, hoe lulligquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vast wel. Was afgelopen zaterdag rond 1u ofzoiets.
SLA EMquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:29 schreef moomoo het volgende:
Damn, ik wilde gaan douchen, glipt m'n huisgenoot net de badkamer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |