Herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef moomoo het volgende:
Hoop niet dat hij gaat douchen. Ik vind het altijd zo naar om vlak na iemand anders te douchen.
Niet kwijlen op je goeie goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef L0t.. het volgende:
Sexy man bij all you needvoor zover ik zo kan zien
Oh dan is het goedquote:
dat is zo kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Hahahaha ik heb zo plaatsvervangende schaamte
echt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat is zo kut. Door dat kan ik sommige dingen gweoon echt niet aanzien
Ik heb het ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
echt hesoms moet ik gewoon mn hoofd onder de dekens omdat het te erg is
okequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Fascination het volgende:
Sadness makes the world go 'round, amen.
Daarom kan ik The Office niet kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Ik druk die dingen zo weg dat ik er nu gewoon geen 1 kan opnoemen
. In films ook, als je het al aanziet komen dat je gewoon maar even dingen pakt omdat je weet dat het gewoon schaamte wordt
dat is ook zo 1 jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef moomoo het volgende:
[..]
Daarom kan ik The Office niet kijken.
mits het buik/zijvet betreft klopt het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef reetveter het volgende:
ik krijg wat van die ondertiteling die maar niet klopt. "Spare tire" = "Zwemband"
Krijg toch de kanker
Nee, hij hing het om zijn kettingquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef moomoo het volgende:
[..]
mits het buik/zijvet betreft klopt het wel.
quote:
ja toen was ze 16quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
Zit het weer veel te kijken de afgelopen paar dagen, heb er alweer 2 seizoenen doorheen gejaagd. Wat was Christina Applegate nog lekker in dat eerste seizoen zeg
Winning!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef iamafunnyguy het volgende:
Lattenbodem van mijn bed kapotgeneukt..
Echt, ik wilde dat ik dit soort dingen verzon, maar het is geen grap...
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
Zit het weer veel te kijken de afgelopen paar dagen, heb er alweer 2 seizoenen doorheen gejaagd. Wat was Christina Applegate nog lekker in dat eerste seizoen zeg
Verschrikkelijk slutty, jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ze toen niet dat verschrikkelijke 80's haar?
quote:
Ze is later in de serie veel hotter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.
[ afbeelding ]
maar toch zou ik.[ afbeelding ]
Verrassend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n joekel van een kuif en alles.
[ afbeelding ]
maar toch zou ik.[ afbeelding ]
i'd tap that shit till the end of the showquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ze is later in de serie veel hotter.
echt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
i'd tap that shit till the end of the show. Want daarna ging ze aan de drugs en werd ze gaar
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r exquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
Die overgang van Married with Children naar 8 Simple Rules op CC!
Katey Sagal wordt alleen maar lekkerder.
Ik lees alleen dat ze haar vriend dood vond, die schijnbaar een overdosis heeft genomen. Oh en ze was erbij toen River Phoenix stierf aan een overdosis.quote:
Ohjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r ex
Edquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ed O'Neill zat ook in een aflevering van 8 simple rules, als hoeheetze d'r ex
In zo'n serie die wel eens op Veronica is speelt hij een stoere politierechercheur, niet haten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
EdNiks kunnen spelen behalve een bundy type
Zag hem ook een keer als één of andere commisaris of zo in een politieserie, serieuze rtol en deed het prima, maar ik zat er maar op te wachten dat hij een kutopmerking zou maken of onderuit ging zitten met zn hand in zn broek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
EdNiks kunnen spelen behalve een bundy type
dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In zo'n serie die wel eens op Veronica is speelt hij een stoere politierechercheur, niet haten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb macaroni gemaakt met aspergers
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb macaroni gemaakt met aspergers
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.
haat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, iemand met aspergers die aspergers maakt.
post gewoon picsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef Chriz2k het volgende:
Roselyn Sanchez speelt ook in die serie trouwens!
Google it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |