3. gister 2 geworden.quote:
quote:
Haha echt he. Ik ben net zo erg als jij, ik had haar ook gegoogled en de Hyves EN FB gechecked.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word er wel gek van. Maarja, beter hard to get dan zo'n pussy die aan je voeten ligt.
Haha ja, best sadquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha echt he. Ik ben net zo erg als jij, ik had haar ook gegoogled en de Hyves EN FB gechecked.
Haha ja zoiets heb ik ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, best sad. Maarja, als ik vanavond iets leuks tegenkom is het gewoon weer 'game AAN'.
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
internet best friend natuurlijk wat denk jij
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij hem toen gesmst of hij jou terug?
Zijn die er dan? Meestal begint die pas nadat ze elkaar irl kennen toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?
Bullshitquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja da's wel dom eigenlijk. Maar mensen die een relatie via internet beginnen zijn nog erger, toch?
Oh ik snapte juist niet wat jij daarmee bedoelde. Dacht misschien dat jij je beheerst had en toen pas had gesmst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je? Ik had hem stipt half 11 gesmst
.
Hij had gisteren ook nog gereageerd en toen had ik voor het eerst direct iets teruggestuurd. Alleen toen stuurde hij niks meer natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik snapte juist niet wat jij daarmee bedoelde. Dacht misschien dat jij je beheerst had en toen pas had gesmst.
Godverdomme Al. Gisteren hele tijd die muziek in m'n hoofd, vandaag eindelijk niet. EN WAT DOE JIJ.quote:
Haha blije, je bent erin getraptquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij had gisteren ook nog gereageerd en toen had ik voor het eerst direct iets teruggestuurd. Alleen toen stuurde hij niks meer natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |