Woon jij in een dorp van zo'n 1500 mensen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hoezo? Zul je nog wel vaker krijgen hoor.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je jouw ego belangrijker vindt dan haar, moet je vooral geen actie ondernemen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, maar bij knuffelen hoort ook aaien en kusjes geven hè.
Ik krijg altijd of een dans-mood of een slaap-mood als ik lam benquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij mij zit er dan ook niet veel anders op, nee.
Hoe ik in bed val zo blijf ik altijd liggen als ik kachel ben.quote:
Oh oke daar stel ik idd wel iets meer eisen aan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, maar bij knuffelen hoort ook aaien en kusjes geven hè.
Ik bedoelde het meer als in: als ik alle meisjes die ik knuffel ook gelijk zou zoenen was ik de grootste player ooit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat? Ik ben serieus een zwoele beer soms.
Lol Chris, we weten allemaal dat je dat bentquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in: als ik alle meisjes die ik knuffel ook gelijk zou zoenen was ik de grootste player ooit.
Oh, knuffelen zonder dat ik iets voel voor degene doe ik nooit. Op troosten na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in: als ik alle meisjes die ik knuffel ook gelijk zou zoenen was ik de grootste player ooit.
Vriendschap is ook iets voelen voor iemand.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oh, knuffelen zonder dat ik iets voel voor degene doe ik nooit. Op troosten na.
Ja, maar ik heb seks met mijn kameraden. Weet niet hoe het bij jou zit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendschap is ook iets voelen voor iemand.
Nee hoor, alleen in jouw ogen. Maar jouw lat ligt ook belachelijk laagquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol Chris, we weten allemaal dat je dat bent
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb seks met mijn kameraden. Weet niet hoe het bij jou zit?
Ik had tijdens carnaval misbruik van je moeten maken, gemiste kans.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Hmm, Chris. Ik ping je morgennacht als ik tegen een neger zijn lid aan het schuren ben. Ja, op dat soort momenten denk ik aan je. Het is te lang geleden.
Lol ik ga alleen voor de echte cutiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in jouw ogen. Maar jouw lat ligt ook belachelijk laag.
Mwa, toen had ik het toch drukquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had tijdens carnaval misbruik van je moeten maken, gemiste kans.
Huh? Wat moest het zijn dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Vertyping, dacht eerst dat jij het zelf ervan had gemaakt.
Ik zit voetbal te kijken maar voor deze maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol ik ga alleen voor de echte cuties
Geen idee, maar deze gaat lekker met een dikke woofer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
Wat zijn de nieuwe hardcore hits van 2011?
Cutiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken maar voor deze maak ik een uitzondering.
hahaha
Oke maar kameraden is wel een heel grote typefout dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen, met degene waarmee ik knuffel en kusjes geef en zo daar doe ik soms meer mee.
vriend jij geeft alleen aliensquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Cuties
Lekkertjes zoals Allure kijk ik alleen naar
Er moet staan geen seks i.p.v. seks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke maar kameraden is wel een heel grote typefout dan.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
Wat zijn de nieuwe hardcore hits van 2011?
hmmm, kan niet wachten schatje, zo fijnnnnnn...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, toen had ik het toch druk. Morgennacht, jij en ik. Bereid je maar vast voor.
Thanks. Ik kijk ook even op youtube.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze gaat lekker met een dikke woofer.
Niet zo haten, vreindjequote:
kk ik moest lachenquote:this is the best thing since the holocaust
bretert 1 hour ago
ik haat nooit op die man, ik heb love :$ maar ik troll graag tegen 'mquote:
Mij troll je niet zomaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik haat nooit op die man, ik heb love :$ maar ik troll graag tegen 'm
Ik heb zo'n zin om naar een feest te gaan nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze gaat lekker met een dikke woofer.
Ik pleit al maanden voor een KLBSC-MDMA meet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om naar een feest te gaan nu
Aangifte gedaan bij meldpunt discriminatiequote:
Waah, ik ook echt jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lamon gepingtquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aangifte gedaan bij meldpunt discriminatie
Ik ben voor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik pleit al maanden voor een KLBSC-MDMA meet.
Ik op zich ook wel, alleen wachten op het juiste volk. Waar ik eerst altijd mee ging die gebruiken nu alles door elkaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Chill, dankjewel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef L0t.. het volgende:
Ally http://thehardstylerz.web(...)0-february-2011.html
ik moest lachenquote:
Je zit op mijn penis? Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chill, dankjewel.
Maar ik ga nu even op iets harders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |