Dat is ze al.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef Strandrove het volgende:
Maak deze meid famous!.
[ afbeelding ]
ik? en zo ja, wat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan je zij?
Meron?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
l0t ben je er nog? Dat stukje me die Meron, zo vies.
Want als ik jou zo zie denk ik, dat zo'n broek jou erg goed zal staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan je zij?
Die kerel zou zich eerder moeten schamen dat ie zich aan zo'n gorilla vergrijpt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en eentje die helemaal aan d''r tiet zat.
Ja heelll ranzig, hoe diep kun je ook zinken als manquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en eentje die helemaal aan d''r tiet zat.
zo'n broek met van die zakken aan de zijkantquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
maar ik weet dus niet wat voor broeken hij nou bedoelt.
Wat denk jijquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef Strandrove het volgende:
Lot, kan ik zaterdag autorijden na die operatie?
Ja voordat ik dat zag had ik alleen gezien dat ze veel dronk enzo. Dacht dat dat was omdat niemand haar aan wil raken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kerel zou zich eerder moeten schamen dat ie zich aan zo'n gorilla vergrijpt.
Je hebt die operatie morgen toch? Ja waarom niet, dan zou je allang geen last meer moeten hebben van de verdoving ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef Strandrove het volgende:
Lot, kan ik zaterdag autorijden na die operatie?
Weet ik veel, hoop van wel want heb geen zin om naar mijn maat te fietsen. Hij geeft een chillavond bij hem thuis, eigen drank meenemen, kunnen daar pitten. Hij zorgt voor etenswaar. Chill zo'n avond soms. Met 20 tot 25 jongens en meisjes daar beetje tanken.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef Strandrove het volgende:
Zo'n soort legerbroek of wat bedoelen jullie?
Mooi, nu hopen dat ik een auto meekrijg voor zaterdagavond tot zondag ergens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je hebt die operatie morgen toch? Ja waarom niet, dan zou je allang geen last meer moeten hebben van de verdoving ofzoTenzij je echt zware pijnstilling krijgt ofzo maar dat lijkt me niet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Oh nvmquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Weet ik veel, hoop van wel want heb geen zin om naar mijn maat te fietsen. Hij geeft een chillavond bij hem thuis, eigen drank meenemen, kunnen daar pitten. Hij zorgt voor etenswaar. Chill zo'n avond soms. Met 20 tot 25 jongens en meisjes daar beetje tanken.
Laten we het hopen, want dat wil ik niet missenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh nvmAls je morgen geopereerd wordt zal t wel kunnen toch
Wat is er te zien dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef secondewijzer het volgende:
Luur, ook de hele tijd aan t het kijken op Hyves?
Haha. Ehm, ik heb 'm wel opgezochtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef secondewijzer het volgende:
Luur, ook de hele tijd aan t het kijken op Hyves?
Haha, maar je voegt m niet toe omdat je niet wanhopig wilt lijken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Ehm, ik heb 'm wel opgezocht. Maar zijn Hyves kan ik niet zien. Op zijn FB stond iets meer info. Maar niks wat ik eigenlijk nog niet wist
. Ik heb net besloten dat ik 'm rond 11 uur wel terug kan smsen.
Ze heeft geen Hyves volgens haarzelf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha, maar je voegt m niet toe omdat je niet wanhopig wilt lijken?
Dat ga ik zeker niet doen, neequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha, maar je voegt m niet toe omdat je niet wanhopig wilt lijken?
Klopt. Hij doet ook niks met zijn Hyves, gelukkig. Want zijn laatste berichtje was van een jaar geleden. Pluspuntje voor hem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ze heeft geen Hyves volgens haarzelf.
Ah dus hij is ook even oud/ouder dan jij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker niet doen, nee. Ik heb zijn nummer, dat is belangrijker
. Die andere onzin komt later (misschien) wel.
Meh, nu moet ik er weer aan denken. Bedankt.
[..]
Klopt. Hij doet ook niks met zijn Hyves, gelukkig. Want zijn laatste berichtje was van een jaar geleden. Pluspuntje voor hem.
Ik heb nummer gisteren pas geregeld in lamme bui.. Hyves al wel een tijdje,quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker niet doen, nee. Ik heb zijn nummer, dat is belangrijker
. Die andere onzin komt later (misschien) wel.
Meh, nu moet ik er weer aan denken. Bedankt.
[..]
Klopt. Hij doet ook niks met zijn Hyves, gelukkig. Want zijn laatste berichtje was van een jaar geleden. Pluspuntje voor hem.
Als ik iemand ontmoet wissel ik standaard nummers uit. Ik ga niet online even lopen googelen als een nerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:52 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb nummer gisteren pas geregeld in lamme bui.. Hyves al wel een tijdje,
Chai, je kent me. Begin niet over zijn leeftijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dus hij is ook even oud/ouder dan jij?
Haha ik dacht omdat hij ook geen hyves heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik iemand ontmoet wissel ik standaard nummers uit. Ik ga niet online even lopen googelen als een nerd. Uitzonderingen daargelaten
.
[..]
Chai, je kent me. Begin niet over zijn leeftijd.
Mja ik ken haar al wel tijdje, ze woont hier in t dorp.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik iemand ontmoet wissel ik standaard nummers uit. Ik ga niet online even lopen googelen als een nerd. Uitzonderingen daargelaten
.
[..]
Chai, je kent me. Begin niet over zijn leeftijd.
Pic via DM?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mja ik ken haar al wel tijdje, ze woont hier in t dorp.
Ook gelijk de reden dat ik nog geen actie heb ondernomen.
Oh, dus vanaf 22 jaar en ouder mag je geen Hyves hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik dacht omdat hij ook geen hyves heeft.Maar wel 16+ toch =$?
Maar nu heb je d'r nummer dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mja ik ken haar al wel tijdje, ze woont hier in t dorp.
Ook gelijk de reden dat ik nog geen actie heb ondernomen.
Ik krabbel af en toe wel met meisjes van stal gewoon voor kleine vragen enzo, maar heb hun nr's op zich ook wel alleen niet in mijn telefoon en moet ze er altijd nog een x in zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Strandrove het volgende:
Ik kloot met Hyves alleen maar. Iedereen op ongewenste foto's spotten, respects droppen bij alle foto's van een bepaald iemand. Dat was het wel zo'n beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |