quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef Skylark. het volgende:
Heey Mozy, Chai komt toch uit Doetinchem?
PKK die russische pokoequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Van mij was dat vroeger Parla & Pardoux - Liberte en PPK - Ressurection.
[..]
Dat is bij mij nooit weggewaaid.
Ja het is Oosten is een grote blinde vlek. Al die d's ook, Doetinchem Deventer Doesburg. Nee okayquote:
al iets terug gehad¿quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja het is Oosten is een grote blinde vlek. Al die d's ook, Doetinchem Deventer Doesburg. Nee okay
toevallig dat je net komt nu ik er benquote:
Ja. En toen heb ik voor de verandering meteen iets teruggestuurd. En toen reageerde hij niet meer. Hij houdt ervan om me te teasenquote:
Olaaaquote:
Zo'n leuke chick komt ook uit die buurt en beoefent de nobele ruitersport, was benieuwd of Chai dr kende.quote:
Ik kom altijd als er een indo in de buurt is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
toevallig dat je net komt nu ik er ben
Ik was er vanochtend al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd als er een indo in de buurt is.
dit is freaky op zoveel levelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd als er een indo in de buurt is.
Niet dat we weten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm..
Heeft WD trouwens een vriend? Waarom word ik niet up-to-date gehouden?
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm..
Heeft WD trouwens een vriend? Waarom word ik niet up-to-date gehouden?
Oh. Ze heeft het erover dat er een jongen haar pfeiffer heeft gegeven, maar ze houdt wel van hem?quote:
Gaat ie roodharige jongetjes uitlachen. Jij bent wreed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef Skylark. het volgende:
Haar millimeteren of niet?
Ik moest hier zo hard om lachen
Misschien verteld ze dat gewoon liever niet in de SC of zo. In dat geval ben je eerder op de hoogte dan wij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Ze heeft het erover dat er een jongen haar pfeiffer heeft gegeven, maar ze houdt wel van hem?
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan julliequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien verteld ze dat gewoon liever niet in de SC of zo. In dat geval ben je eerder op de hoogte dan wij.
regels?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan jullie.
Okay, ik wil vanavond een nieuwe drankspelletje introduceren bij mijn vrienden. Maar ik weet nog niet wat.
Komt gewoon omdat je altijd je neus in andermans zaken steekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd beter op de hoogte gesteld dan jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |