quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:32 schreef Joysa het volgende:
Mijn stem is ook ergens in de stad achter gebleven..
Het was een heerlijke vastelaovend![]()
En frats, als ik ogen in mn achterhoofd had, had ik jullie er echt wel door gelaten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:36 schreef Joysa het volgende:
Nog even in de herhaling voor fratsel:
[..]
Dat was een super stom lullig momentjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]....
Dat was best een geniaal momentje...
Goeie timingquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat was een super stom lullig momentje
Van AL die mensen die er stonden, precies die 2..
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:43 schreef fratsman het volgende:
Ik zag gewoon dat je pislink begon te worden, dat gezicht dat je trok toen je zag dat het T. was was echt hilarisch!![]()
![]()
Tof dat ik je zondag weer eens heb gezienquote:
Ik ben ook tofquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof dat ik je zondag weer eens heb gezien.
Kei hard dansen !quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook tof
Haha, ik vond het ook gezellig ja! En koud
Dat weet ik al jarenquote:
Koud??? Meer drinken danquote:Haha, ik vond het ook gezellig ja! En koud
Die is heeeeel apart als ie door een joekskapel gespeeld wordtquote:
Ja, zeg dat welquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef fratsman het volgende:
Wat een troosteloos weer zeg. Hebben onzettend veel geluk gehad met de Vastelaovend!
Ik kwaam van mien werk aaf meneertje!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef fratsman het volgende:
@Joysa;
gank ens werke in plaats van maar ein bietje door de stad te patere.
Gaef dan auk gewoen toe desse net as ik door de stad aan ut patere waasquote:
Ik heb em nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Joysa het volgende:
Ik ben nog niet genezen hoor![]()
M'n stem is nog kwijt..
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef maen het volgende:
Ik ben mn stem nu ook kwijt... nooit geweten dat dat bij n gala zou lukken (misschien heeft die keelontsteking dr ook wat mee te maken...)
Kadootje van carnavalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed! Maar indd, een keelontsteking wil daar wel bij helpen ja
...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:31 schreef maen het volgende:
[..]
Kadootje van carnavalmaar wel bizar leuke week gehad! Ik voel me weer goed! *poppetjedatdanstmaardaarweetikdecodenietvanenmnmobielgeeftdienietweer...*
Er staat al jaaaaaren een "camping" naast.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Klonk het volgende:
gewoon stoppen en een leuke camping bouwen in de koel
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Klonk het volgende:
daar verdienen ze in ieder geval meer dan VVV
Haha, er zit een gedeelte in die trap die geheel van ijzer is. Vandaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef Klonk het volgende:
Ik kan nu doen of ik weet wat je met de ''trap'' bedoelt maar dat is me de eer te na, dus zeg ik eerlijk dat ik geen flauw idee heb waar je het over hebt
Ik hoorde die euro hier nog vallenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een tijdje Collin gewerkt, als chauffeur, toen ze nog aan de sloterbeekstraat zaten. Dus dan leer je dat soort gasten wel kennen. Liep ik door de stad kwamen er paar van die zonnebank met goud omhangen gasten schreeuwend op me af, schrok me kapot maar toen ik even goed naar het gebrul luisterde hoorde ik dat zijn mijn naam riepen
Dus er is eindelijk een Jumbo in de gemeente waar het WEL druk is!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Klonk het volgende:
Ik blij dat we weer een supermarkt in het dorp hebben, en maak de fout om op de dag van de opening even voor een klein boodschapje naar de Jumbo bij ons in Belfeld te gaan
Echt rijen, je wilt het niet weten, Rusland is er niets bij, ben omgedraaid en weer naar buiten gelopen
Tot zover het boodschappenavontuur van Kameraad Klonk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Klonk het volgende:
Ik blij dat we weer een supermarkt in het dorp hebben, en maak de fout om op de dag van de opening even voor een klein boodschapje naar de Jumbo bij ons in Belfeld te gaan
Echt rijen, je wilt het niet weten, Rusland is er niets bij, ben omgedraaid en weer naar buiten gelopen
Whehequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus er is eindelijk een Jumbo in de gemeente waar het WEL druk is!![]()
![]()
Waar komt de Blokker te zitten dan? Ik dacht dat er een stilzwijgende afspraak was tussen Blokker en Geerlings dat ze niet binnen een straal van zoveel KM zouden vestigen. (Heb ik ooit eens viavia gehoord.)quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:12 schreef Joysa het volgende:
Het is bij de Saturn vaak net zo rustig als bij de Jumbo
De Blokker gaat over ongeveer 2 maanden open trouwens.
Had alleen met Venlo Centrum te maken. Maar het is lang geleden dat ik dat verhaal gehoord heb.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:45 schreef Joysa het volgende:
Tegenover de jumbo
Onderaan de roltrappen dus
En in Blerick liggen de blokker en geerlings toch ook niet ver van elkaar?
Wellicht dat dat dan voor een bepaalde tijd was oid...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Had alleen met Venlo Centrum te maken. Maar het is lang geleden dat ik dat verhaal gehoord heb.
Dus volgend jaar Geerlings failliet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht dat dat dan voor een bepaalde tijd was oid...
Met nadruk op vriendelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus volgend jaar Geerlings failliet?Allemaal die "vriendelijke dames op leeftijd" op straat...
ach, als alle huisvrouwtjes gewend zijn dan gaat het vast wel rustiger wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot zover het boodschappenavontuur van Kameraad Klonk?
[..]
Whehe...
Ik zag laatst dat zelfs in een 'wereldstad' als Amsterdam de Jumbo blijkbaar heel faschinerend is. Dus daar is Belfeld op zich niet uniek inquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, als alle huisvrouwtjes gewend zijn dan gaat het vast wel rustiger worden
Whehe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
Die nieuwe in a'dam is een heeeele kleine met aangepast assortiment, daarom was die zo fascinerend
Was op de Westerstraat in de Jordaan. Grootte was gewoon normaal volgens mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Zeker omdat er niks te krijgen is wat men zoekt...
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Ruder het volgende:
[..]
Was op de Westerstraat in de Jordaan. Grootte was gewoon normaal volgens mij.
Ik denk dat het faschinerend voor de Amsterdammers/Jordanezen was, omdat ze voornamelijk Albert Heijns en Dirk van der Broeks kennen in a'dam
Tadaa!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?
Volgende week is er volgens mij niet veel bijzonders te doen in Venloquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef maen het volgende:
ok, ik ga het nogmaals vragen.
Volgende week willen wij met 9 meiden in Venlo op stap. Maar ik heb geen idee wat er waar te doen is. Kan wel googlen maar dan weet ik nog niet waar het echt leuk is.Is er iets van een feestcafe ofzo (feestcafe klinkt wel fout, maar dan weten jullie iig wat ik zoek), of hebben jullie andere tips? Ik kan ook niet echt een agenda vinden met wat er verder te doen is..
Bedankt~!
bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week is er volgens mij niet veel bijzonders te doen in Venlo.
En een feestcafé.. Hmmm... ik kan zo 1,2,3 niet bedenken welke kroeg ik onder die noemer zou scharen... Plekken waar waarschijnlijk wel wat te doen is: Loco, Motown, Club Zes, ???
Ik denk dat wij, als we de stad in gaan dan, er wel weer een kroegentocht van gaan maken.
Dat probleem hebben wij ook + een paar figuren die als de dood zijn een kroeg in te gaan die ze niet goed kennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef maen het volgende:
[..]
bedankt
kroegentocht zijn we/ze niet zo goed in ''waarom verder gaan als het hier gezellig is?''...
nou het scheelt dat we het volgende week allemaal niet kennen, maar dan nog. De hele groep moet bij elkaar blijven, dus dan moet het wel leuk zijn in de kroeg anders wordt het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij ook + een paar figuren die als de dood zijn een kroeg in te gaan die ze niet goed kennen...
Kost altijd weer de nodige overtuigingskracht.
Tapperie is de meeste zaterdagen ook maar zozo, de laatste tijd.... (muv vastelaovend, toen was het erquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef Joysa het volgende:
Tapperie
Sla Club 6 en Baer de woers in elk geval maar over
Je zegt net dat ze naar club zes moetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tapperie is de meeste zaterdagen ook maar zozo, de laatste tijd....
Wat betreft Club Zes en BdW geef ik je gelijk.
Wie weet vinden zij er wel wat aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze naar club zes moeten
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet vinden zij er wel wat aan. Mij zul je er niet tegenkomen iig
Mja...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..
Sowieso uitgaan in Venlo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...... Ik denk dat ik mijn advies maar moet herzien.... Hmmm, dan wordt t wel een erg mager advies...
Het heeft maar een voordeel.... Naar huis kruipenquote:
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heeft maar een voordeel.... Naar huis kruipen...
En de maandelijkse Deja Vu in Central, das ook altijd wel weer OK.
Das de enige zaterdag in de maand dat daar wat te doen is, en dan is het ook meteen stampvolquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog nooit geweest![]()
![]()
Ik kom eigenlijk nooit in Central.. buiten vastelaovesdinsdaag om
Hm, daar ga ik wel een keer heen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Das de enige zaterdag in de maand dat daar wat te doen is, en dan is het ook meteen stampvol. 90's en 00's disco
. Jeugdsentiment
.
Nou, dat was en prima voorproefje van wat zo'n Deja Vu avond inhoudt.
Wij gaan bijna elke keer, dus je komt maar meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, daar ga ik wel een keer heen dan
Woef !quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan bijna elke keer, dus je komt maar mee.
Neem ik wel de Jumbo mensen mee, kunnen ze weer gezellig gaan zitten met zn allenquote:
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.quote:
Die gaan gillend naar buiten omdat het te druk voor ze isquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neem ik wel de Jumbo mensen mee, kunnen ze weer gezellig gaan zitten met zn allen
Echte aanraders niet echt.. Gewoon ergens naar binnen lopen en kijken of het gezellig is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef maen het volgende:
[..]
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dus
[..]
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.
Maar er zijn dus geen echte aanraders?
Jao inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaan gillend naar buiten omdat het te druk voor ze is![]()
Niet echt neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef maen het volgende:
[..]
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dus
[..]
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.
Maar er zijn dus geen echte aanraders?
Dat is op de normale Deja Vu's wel anders... Dan staat er van pakweg 23.30 tot 2.00 een rij om binnen te komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jao inderdaad
Terwijl er de vorige keer geen ruk te doen was binnen
toch jammer. Ik dacht in Venlo is altijd wel wat te doen, valt tegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet echt nee. Zoals ik al zei, Loco kun je eens kijken, Motown misschien, en anders eens de Parade oplopen en zelf kijken waar het gezellig is...
Die ene midden op de parade is ook wel eens gezellig, zo'n smalle kroeg.. kom niet op de naam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet echt nee. Zoals ik al zei, Loco kun je eens kijken, Motown misschien, en anders eens de Parade oplopen en zelf kijken waar het gezellig is...
Parade zijn allemaal smalle kroegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die ene midden op de parade is ook wel eens gezellig, zo'n smalle kroeg.. kom niet op de naam.
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef maen het volgende:
[..]
toch jammer. Ik dacht in Venlo is altijd wel wat te doen, valt tegen
Misschien moeten we toch maar doorrijden naar Helden, kan ik tenminste een biertje drinken!
ja dat is wel waar. Maar de sfeer eromheen is toch ook wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijn. Als je met een beetje groep bent, is het altijd wel ergens gezellig
ja gouv!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Parade zijn allemaal smalle kroegen![]()
Keulse Kar?
Gouverneur?
Ja dat dus, elke keer heb ik weinig zin om te gaan omdat er toch niks te doen is.. maar dan toch elke keer weer de kroeg uit worden geveegd omdat het stiekem wel gezellig is..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijn. Als je met een beetje groep bent, is het altijd wel ergens gezellig
En die is dus van te voren niet echt te voorspellen. Tenminste, waar die te vinden is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat is wel waar. Maar de sfeer eromheen is toch ook wel leuk
hmm we zullen wel zien danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En die is dus van te voren niet echt te voorspellen. Tenminste, waar die te vinden is.
Wij beginnen meestal in de Loco, omdat daar voor 12 uur al volk is, en daarna zien we wel waar we uitkomen
.
We zien jullie wel verschijnenquote:
Nog nietquote:
Wie? Ik?quote:
quote:
Die heeft het vast veel te druk met zijn kopvoddentax en andere maffe plannenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Laat de grote blanke leider het niet horen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Laat de grote blanke leider het niet horen
omdat we daar iedere week al komen/kwamenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet in Helden uit? Daar heb je Palladio en Apollo. Beide discotheeks, de apollo trekt wel voornamelijk jonge jeugd (15 t/m 17 jarige ofzo) bij de palladio zijn ze wat ouder. Zaterdag is er in palladio trouwens 90's party met Gerard Ekdom....
Tis maar een idee...
Meeten met fratsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef fratsman het volgende:
Houden jullie een meet?Ik heb een verjaardag waar ik de ballen zin in heb.
Mwah, ander keertje. Ik kan hier niet onderuit. Gelukkig zijn T. en P. er ook, dat maakt het al een stuk draaglijker. En bier natuurlijk.quote:
T. en P. en bier is altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah, ander keertje. Ik kan hier niet onderuit. Gelukkig zijn T. en P. er ook, dat maakt het al een stuk draaglijker. En bier natuurlijk.
QFTquote:
Maar daar kan ik geen uitspraken over doen, toch?quote:
Je hebt ze allebei gezien dacht ik..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar daar kan ik geen uitspraken over doen, toch?
Voelde 'm niet trillenquote:
Dat wel... Maar dan ken ik ze nog niet echt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt ze allebei gezien dacht ik..
[..]
Voelde 'm niet trillen
Nee joh voor 'onbekenden' in Venlo is dat juist altijd een van de leukere tentenquote:
Hee we zijn geen duitsers he, we komen maar uit Helden :p maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nee joh voor 'onbekenden' in Venlo is dat juist altijd een van de leukere tenten
Ik ga er zaterdag weer met Duitse vrienden naar toe, die vinden het daar echt geweldig![]()
Ook de Loco en de Motown zijn wel leuk voor 'onbekenden in Venlo'.
Ik denk dat deze 3 voor mensen die nog nooit, of bijna nooit in Venlo geweest zijn, wel de leukste zijn omdat hier er meestal wel iets te doen is en ze wel een redelijke uitstraling hebben.
Bear de Woers is de grootste afrader, anders denken ze dadelijk dat Venlo een of ander vaag platvoers dorp is![]()
Ow sorry...dat wist kniet. Veel pLezier in venlo....maar dat zal wel lukke toch???quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef maen het volgende:
[..]
omdat we daar iedere week al komen/kwamen
Niet alleen Duitsers vonden het daar wel leuk maar ook Boschenaren, Amsterdammers, Weertenaren, Achterhoekers etcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:21 schreef maen het volgende:
[..]
Hee we zijn geen duitsers he, we komen maar uit Helden :p maar bedankt voor de tip!
Hahaha dan laat ik het gewoon nog even onduidelijk waar we naartoe gaan :pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
MPG wil er hoe dan ook zeker van zijn, dat hij een van de dames kan scoren![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
MPG wil er hoe dan ook zeker van zijn, dat hij een van de dames kan scoren![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:39 schreef Klonk het volgende:
Ik mag nu zeker geen grapjes maken over de hogeweg een jaar of 15 geleden?
Ja, echt welquote:
Whehe. Ik krijg vandaag ook echt niks uit mijn handenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef maen het volgende:
Gisteravond uit bed geplukt om toch mee Wageningen in te gaan. Het was een mooie avond, maar dat essay wil niet zo vlotten vandaag...
beter! ik moest het met gewone biertjes doenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik krijg vandaag ook echt niks uit mijn handen.
Speciaalbieren in de loco gevolgd door whisky in de splinter tot we eruit geveegd werden... Mooi avondje wel
Heb je mijn schoonbroer nog gespot? Die zou naar de Tap komen, maar bleef vervolgens ook in Splinter hangen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik krijg vandaag ook echt niks uit mijn handen.
Speciaalbieren in de loco gevolgd door whisky in de splinter tot we eruit geveegd werden... Mooi avondje wel
Das alleen op vrijdagavond toch?quote:
Niet dat ik me kan herinneren...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je mijn schoonbroer nog gespot? Die zou naar de Tap komen, maar bleef vervolgens ook in Splinter hangen.
Was jij vrijdag ook daarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Juist.
Daarom heb ik er vrijdag ook een besteld
Jawel heb je wel gezien. Heb ik nog een tijd mee staan praten, en hij ging daarna dood op de bank zitten daarquote:
Whehehe! Volgens mij hebben alle users in dit topic het er goed van genomen gisteren!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel heb je wel gezien. Heb ik nog een tijd mee staan praten, en hij ging daarna dood op de bank zitten daar
En ohmygod what a night![]()
Whisky
Ik had het nog nooit gehad, gisteren geproefd.. en dan alleen op mn lippen gesmeerd.. maar die lucht alleen alquote:Op zondag 20 maart 2011 18:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe! Volgens mij hebben alle users in dit topic het er goed van genomen gisteren!En inderdaad Whisky.
Ik vroeg laatst aan een vriend of ie me een cola kon halen omdat ik dorst had. Had die lul een Whisky-cola gehaald. Dus ik at dat glas in een keer, gadverdamme.
En zoals altijd bij sterke drank had Fratsman de hele zondag helse koppijn.
Nogal jaquote:
Heeft niks met oud te maken, dat had ik al toen ik 18 was. Ik kan slecht tegen sterke drank.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad, gisteren geproefd.. en dan alleen op mn lippen gesmeerd.. maar die lucht alleen al
En opa wordt oud, dan krijg je koppijn er van
Dat is wel sexy jaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft niks met oud te maken, dat had ik al toen ik 18 was. Ik kan slecht tegen sterke drank.Wijn trouwens ook, als ik een paar glazen rode wijn op heb krijg ik een paarse kop.
Haha dat zal ik zeker doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee dat is het absoluut niet. Vraag maar eens aan T. als je dr weer ziet.![]()
Regel maar een fotoquote:
Jao, D'n Haan!quote:
Misschien heeft P. wel een fotoquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jao, D'n Haan!Dat gebeurt me meestal 1x per jaar met 1e kerstdag, als mijn moeder bij haar 8-gangenmenu ook passende wijnen heeft.
![]()
Nou nog?!?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien heeft P. wel een foto
Gisteren trouwens de raaf in de loco, maar jij was er natuurlijk weer niet
Ik ben er nog niet klaar meequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou nog?!?Ik ben ff helemaal klaar met Vastelaovesmuziek. Vanaf oktober weer ofzo.
ik ook niet, nu ik weer zo blij en vrolijk ben de laatste tijd zijn dat meestal de liedjes die in me opkomen en die ik dus ga zingenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar meeMaar hij werd echt gedraaid ja
Herkenbaarquote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook niet, nu ik weer zo blij en vrolijk ben de laatste tijd zijn dat meestal de liedjes die in me opkomen en die ik dus ga zingen
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman wasquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar meeMaar hij werd echt gedraaid ja
Oh dat herinner je je toch nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman was.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman was.
Toen was ik nog niet bezopenquote:
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kans is dus zeer groot dat ik fokkers heb gezien zonder dat iemand het doorhad
nah, dat is me net iets te ver...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Joysa het volgende:
Kom eens allemaal naar de Jumbo.. Het is weer eens heel rustig
hebben we in Belfeld geen last van, winkel doet het prima volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Joysa het volgende:
Kom eens allemaal naar de Jumbo.. Het is weer eens heel rustig
hahah, ik geloof dat ik dat nog niet eens haal... met mijn tempoquote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Morgen is het ook nog rustig.. Als je nu aanloopt
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Morgen is het ook nog rustig.. Als je nu aanloopt
we hebben het over waar je woont en niet waar je dagbesteding is, nu eerst lekker verven en plakken, vanavond als het busje geweest is, die afstand moet je nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Volgens Google Maps zijn het 95 km en loop je daar 13 uur over. Moet je wel stevig doorstappen.
hahaha, dat ga ik nooit halen. Die winkel is allang dich tegen de tijd dat ik aan zou komenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Volgens Google Maps zijn het 95 km en loop je daar 13 uur over. Moet je wel stevig doorstappen.
huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben het over waar je woont en niet waar je dagbesteding is, nu eerst lekker verven en plakken, vanavond als het busje geweest is, die afstand moet je nemen
Preciesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha, dat ga ik nooit halen. Die winkel is allang dich tegen de tijd dat ik aan zou komen
Ome Klonk heeft wat last van beroepsdeformatie. Hij vergeet even dat niet iedereen met een busje naar zijn dagbesteding gaat. Wij kunnen prima reizen zonder aan het raam te likkenquote:[..]
huh?
ik kan nu nog een slecht grapje maken over een busje zonder ramen, maar ook dat klinkt in mijn hoofd weer leukerquote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies![]()
. Kun je hooguit op de stoep gaan liggen, wachten tot ie weer open gaat
![]()
.
[..]
Ome Klonk heeft wat last van beroepsdeformatie. Hij vergeet even dat niet iedereen met een busje naar zijn dagbesteding gaat. Wij kunnen prima reizen zonder aan het raam te likken...
Whehehehequote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu nog een slecht grapje maken over een busje zonder ramen, maar ook dat klinkt in mijn hoofd weer leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef fratsman het volgende:
En wat was het weer druk bij de Jumbo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb geen idee tot hoe laat het betaald parkeren in de binnenstad is... Volgens mij kun je op zaterdagavond wel bij het Rosarium staan, daar heb ik op vrijdagavond iig weleens gestaan als ik te lui was om die 200 meter naar huis te rijden en terug te lopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef maen het volgende:
aahh..
nog een vraagje voor zaterdag: waar kun je parkeren in Venlo, het liefst gratis en zo dichtbij mogelijk?sinds mn rijlessen ben ik er niet meer met de auto geweest, dus ik heb geen idee
hmm, dat zegt me eigenlijk niets. Is die laatste waar ook wel eens een circus staat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tot hoe laat het betaald parkeren in de binnenstad is... Volgens mij kun je op zaterdagavond wel bij het Rosarium staan, daar heb ik op vrijdagavond iig weleens gestaan als ik te lui was om die 200 meter naar huis te rijden en terug te lopen...
Parkeerterrein tussen stadsbrug en Nedinsco is trouwens ook een optie, en 's avonds gratis, voor zover ik weet.
Stond, ja. Circus, kermis, etc. staat tegenwoordig altijd op kazerneterrein.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, dat zegt me eigenlijk niets. Is die laatste waar ook wel eens een circus staat?
ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Stond, ja. Circus, kermis, etc. staat tegenwoordig altijd op kazerneterrein.
Ywquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeld
bedankt!
Bij de Rabobank op dat braakliggende terrein kun je ook gratis parkeren, en midden in de stad!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeld
bedankt!
Ja, das ook een goede, indd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Rabobank op dat braakliggende terrein kun je ook gratis parkeren, en midden in de stad!
Ik heb even wat gepaintquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef maen het volgende:
Bedankt! Al heb ik weer geen idee waar dat is
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Joysa het volgende:
Wat een paint kunsten
Het is maar goed dat ik ga fietsen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ja, heb jij ff pech dat de bus niet beschikbaar is![]()
Ach, dan kan ie tenminste meezuipenquote:
En naar Blerick fietsen ipv dat andere gatquote:
Moetie uitkijken dattie niet van de brug de maas in flikkert, ipv in een tuinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
En naar Blerick fietsen ipv dat andere gat
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Moetie uitkijken dattie niet van de brug de maas in flikkert, ipv in een tuin![]()
.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij fietste vorige keer meer in de gootjes tussen stoep en fietspad dan op het fietspad.. ook knap.
Oh dat gebeurde al, toen ik mijn fiets van het slot aan het halen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
.
In slaap vallen op de fiets is ook zo'n welbekende / beruchte actie
Whehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat gebeurde al, toen ik mijn fiets van het slot aan het halen was
Dankje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb even wat gepaint:
Rabobank (Parkeren Peperstraat), moet je via Goltziusstraat / Mgr. Nolensplein / Maaskade naartoe rijden.
Parkeren bij de brug neem je bij de stoplichten op de brug de afslag naar de Prof. Gelissensingel, bij de eerste stolichten meteen linksaf, en dan weer meteen links, kan niet missen.
Rosarium kom je ook via Goltziusstraat.
Kaart:
[ afbeelding ]
Nee, ik grijp elke kans op SOG aan die ik tegenkomquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik grijp elke kans op SOG aan die ik tegenkom
Ik heb heerlijk gefietst, ver bij Venlo en Tegelen vandaag geblevenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Huize MPG is weer lekker onbereikbaar. Venloop hoera.
Ach, dat weten we nu al jaren, dat je op deze dag niks af hoeft te spreken met familie in Blerick ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Ja precies, ben maar meteen over de snelweg van blerick naar huis gereden.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach, dat weten we nu al jaren, dat je op deze dag niks af hoeft te spreken met familie in Blerick ofzo.Denk dat ik ff bij de Gasthuiskampstraat ga kijken, en dan vind ik het wel weer prima.
Ik zit ook ingeslotenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Vergeet het maar, misschien na 16.00.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef maen het volgende:
Kan ik dan wel gewoon met de bus op het station komen vanmiddag?
Ik loop er gewoon doorheen, Ieder zijn hobby maar ik wil er geen last van ondervinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zit ook ingesloten
Dekenvanoppensingel....dicht
Gasthuiskamphuisstraat....dicht
Straelseweg.....dicht
Golziusstraat....dicht
Maar ik hoor hier niks van de Venloop.
Alleen als ik op balkon ga staan zie ik de Dekenvanoppensingel en straelseweg
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik loop er gewoon doorheen, Ieder zijn hobby maar ik wil er geen last van ondervinden.
Moet die pipo's al van friet voorzien vandaagMaarjah dan moet ik er wel goed zien te komen
Van mijn part loop ik een of andere hardelopende Ghanees omver, zal mij wat
Laat in de middag, denk ik... Hou maar rekening met grote drukte ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef maen het volgende:
Kan ik dan wel gewoon met de bus op het station komen vanmiddag?
Dit nummer geeft goed mijn mening over de hele Venloop weer:quote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En dan vanavond bij Studio Sport!
Ik zeg; doen!
Heb je geen ander voorbeeld dan die aandachts-schmoerk?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dit nummer geeft goed mijn mening over de hele Venloop weer:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je geen ander voorbeeld dan die aandachts-schmoerk?
Centraal ofzo zal toch wel open zijn?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:27 schreef ganzenherder het volgende:
Is er nog ergens in Venlo een terrasje open waar je met venlonaerkes kan betalen?
Ze moeten vandaag op en daarom willen we vanavond nog ergens gaan zitten
Was dat terras niet weggehaald ivm venloop?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Centraal ofzo zal toch wel open zijn?
Ik heb ook zin om op een terrasje te gaan hangen
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat terras niet weggehaald ivm venloop?
Enne, waarom ga je vanavond niet uit eten?
Dat kun je ook op een terrasquote:
Dan GA jequote:
Ik zal de auto wel voorrijdenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef maen het volgende:
Station Blerick was wel weer te bereikennu genieten van het avondzonnetje vanuit de trein.
Omdat vanwege die kut-Venloop de hele stad opgesloten was, ben ik daadwerkelijk over een hekje geklommen die stomme Venloop doorkruist om op mijn werk te komen. Veel schreeuwende mensen, maar jah boeide me voor geen meter, moest toch wat om op mijn werk te komenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En dan vanavond bij Studio Sport!
Ik zeg; doen!
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef Ruder het volgende:
Vanavond ben ik on air van 20.00 t/m 21.00 uur op Omroep Venlo
Dus iedereen ff luisteren vanavond
Een hoop gewazel over Euregio... en nu weer Duitse herrie.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef fratsman het volgende:
Ik hoor niks.Een bak duitse teringherrie, maar geen Ruder.
Nounou, dat valt ook nog wel meequote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hoop gewazel over Euregio... en nu weer Duitse herrie.
Ik heb lekker een weekje vrijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef fratsman het volgende:
Geen klap te doen in de stad, alleen maar Roerpotpruuse, Polen, Mocros en autochtoon werkeloos gajes.Venlo... af en toe.
![]()
Ben de afgelopen week 2x bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die tientallen overuren die je gemaakt hebt, moeten op?
Ik had er 60 staan hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die tientallen overuren die je gemaakt hebt, moeten op?
Ik begin het een beetje eng te vinden. Er zal toch iets moeten gebeuren, want anders gaan er voor het einde van dit jaar koppen rollen. 3W (toch?) zal echt geen bescheiden huur vragen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ben de afgelopen week 2x bij de Jumbo geweest.
1x 3 klanten en 1x hooguit 10
Ze doen goede zaken daar!![]()
Ben trouwens benieuwd wanneer de eerste zaken weggaan bij de Maasboulevard.
Nu het nieuwe er al vanaf is, is het eigenlijk nooit druk daar in die nieuwe straat. En aangezien het op de Jumbo, The Sting, Saturn, Newyorker, H&M en Perrysport na allemaal hele standaard saaie zaken, waarin ik het nog nooit druk heb gezien. Vraag ik me af of ze hun huur wel fatsoenlijk kunnen betalen van hun opbrengsten daar.
en ook bij de reedsegenoemde 'toppers' is het nou niet echt superdruk ofzo.
Ja idd, je maakt me niet wijs dat een schoenenzaak (ik noem een Ecco) of een of andere vage goedkope horlogeszaak, waarin ik nog nooit echt volk heb gezien, daar winst kan maken. Is dit meer een prestigestrijd of hoe zit dit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje eng te vinden. Er zal toch iets moeten gebeuren, want anders gaan er voor het einde van dit jaar koppen rollen. 3W (toch?) zal echt geen bescheiden huur vragen...
Dus na gratis Nivea, nu 10% korting?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
Wil er iemand van hier dinsdag 5 april tussen 20u en 22u boodschappen doen bij de Jumbo met 10% korting?
Ik heb uitnodigingen, maar zou niet weten aan wie ik ze moet geven
Als je ze allemaalaan mij geeft, krijg ik dan 50%? Want dan loont het zich misschien wat meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
Wil er iemand van hier dinsdag 5 april tussen 20u en 22u boodschappen doen bij de Jumbo met 10% korting?
Ik heb uitnodigingen, maar zou niet weten aan wie ik ze moet geven
Neequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ze allemaalaan mij geeft, krijg ik dan 50%? Want dan loont het zich misschien wat meer.
PM!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Ruder het volgende:
Ik wil ze wel hoor, mijn moeder is een vaste klant bij jullie
Het is dan ook onze buurtsuper geworden
Die Nivea ja, waar slaat dat opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus na gratis Nivea, nu 10% korting?
Ze moeten welquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah, ze doen er in ieder geval wel alles aan om volk over de vloer te krijgen.
Blijvend...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze moeten wel
En elke keer als we zulke acties hebben stijgt de week omzet weer
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstigquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstig
Geen idee, bedankt trouwens nog voor de kortingsbonnen! Dat wordt voor ons geen halfvasten dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Joysa het volgende:
Word er in Venlo eigenlijk iets aan halfvasten gedaan?
Dan kan het pand nu gerestaureerd wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef fratsman het volgende:
Lelijke turkenklerenwinkel in het oude Tijgerpand is alweer weg!![]()
Dit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan het pand nu gerestaureerd worden.
Dit is wel heel erg zonde. Ik snap dat een leeg pand geld kost, maar om een *ooit* schitterende kroeg nou helemaal te verne*ken voor een winkeltje dat er maar een paar maanden in bleef zitten, is wel heel erg zonde. Had het dan nog ff leeg gelaten in de hoop dat er een horecaondernemer op af komt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit!En dan te bedenken dat er 150 jaar historie uit geragd is alleen voor zo'n schmoerk die het maar een paar maanden volhoud!
(rustig Frats, rustig... 1...2...3...4...)
Whut?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef fratsman het volgende:
Club 6 per direct dicht. What the fuck is er aan de hand in Venlo?!?
Mja... Als het zo doorgaat blijft er straks niks meer over van de binnenstadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |