Dankje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb even wat gepaint:
Rabobank (Parkeren Peperstraat), moet je via Goltziusstraat / Mgr. Nolensplein / Maaskade naartoe rijden.
Parkeren bij de brug neem je bij de stoplichten op de brug de afslag naar de Prof. Gelissensingel, bij de eerste stolichten meteen linksaf, en dan weer meteen links, kan niet missen.
Rosarium kom je ook via Goltziusstraat.
Kaart:
[ afbeelding ]
Nee, ik grijp elke kans op SOG aan die ik tegenkomquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik grijp elke kans op SOG aan die ik tegenkom
Ik heb heerlijk gefietst, ver bij Venlo en Tegelen vandaag geblevenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Huize MPG is weer lekker onbereikbaar. Venloop hoera.
Ach, dat weten we nu al jaren, dat je op deze dag niks af hoeft te spreken met familie in Blerick ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Ja precies, ben maar meteen over de snelweg van blerick naar huis gereden.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach, dat weten we nu al jaren, dat je op deze dag niks af hoeft te spreken met familie in Blerick ofzo.Denk dat ik ff bij de Gasthuiskampstraat ga kijken, en dan vind ik het wel weer prima.
Ik zit ook ingeslotenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
Vergeet het maar, misschien na 16.00.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef maen het volgende:
Kan ik dan wel gewoon met de bus op het station komen vanmiddag?
Ik loop er gewoon doorheen, Ieder zijn hobby maar ik wil er geen last van ondervinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zit ook ingesloten
Dekenvanoppensingel....dicht
Gasthuiskamphuisstraat....dicht
Straelseweg.....dicht
Golziusstraat....dicht
Maar ik hoor hier niks van de Venloop.
Alleen als ik op balkon ga staan zie ik de Dekenvanoppensingel en straelseweg
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik loop er gewoon doorheen, Ieder zijn hobby maar ik wil er geen last van ondervinden.
Moet die pipo's al van friet voorzien vandaagMaarjah dan moet ik er wel goed zien te komen
Van mijn part loop ik een of andere hardelopende Ghanees omver, zal mij wat
Laat in de middag, denk ik... Hou maar rekening met grote drukte ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef maen het volgende:
Kan ik dan wel gewoon met de bus op het station komen vanmiddag?
Dit nummer geeft goed mijn mening over de hele Venloop weer:quote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En dan vanavond bij Studio Sport!
Ik zeg; doen!
Heb je geen ander voorbeeld dan die aandachts-schmoerk?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dit nummer geeft goed mijn mening over de hele Venloop weer:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je geen ander voorbeeld dan die aandachts-schmoerk?
Centraal ofzo zal toch wel open zijn?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:27 schreef ganzenherder het volgende:
Is er nog ergens in Venlo een terrasje open waar je met venlonaerkes kan betalen?
Ze moeten vandaag op en daarom willen we vanavond nog ergens gaan zitten
Was dat terras niet weggehaald ivm venloop?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Centraal ofzo zal toch wel open zijn?
Ik heb ook zin om op een terrasje te gaan hangen
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat terras niet weggehaald ivm venloop?
Enne, waarom ga je vanavond niet uit eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |