SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef fratsman het volgende:
En wat was het weer druk bij de Jumbo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Ik heb geen idee tot hoe laat het betaald parkeren in de binnenstad is... Volgens mij kun je op zaterdagavond wel bij het Rosarium staan, daar heb ik op vrijdagavond iig weleens gestaan als ik te lui was om die 200 meter naar huis te rijden en terug te lopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef maen het volgende:
aahh..
nog een vraagje voor zaterdag: waar kun je parkeren in Venlo, het liefst gratis en zo dichtbij mogelijk?sinds mn rijlessen ben ik er niet meer met de auto geweest, dus ik heb geen idee

hmm, dat zegt me eigenlijk niets. Is die laatste waar ook wel eens een circus staat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tot hoe laat het betaald parkeren in de binnenstad is... Volgens mij kun je op zaterdagavond wel bij het Rosarium staan, daar heb ik op vrijdagavond iig weleens gestaan als ik te lui was om die 200 meter naar huis te rijden en terug te lopen...
Parkeerterrein tussen stadsbrug en Nedinsco is trouwens ook een optie, en 's avonds gratis, voor zover ik weet.

Stond, ja. Circus, kermis, etc. staat tegenwoordig altijd op kazerneterrein.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, dat zegt me eigenlijk niets. Is die laatste waar ook wel eens een circus staat?

ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Stond, ja. Circus, kermis, etc. staat tegenwoordig altijd op kazerneterrein.

Ywquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeld
bedankt!

Bij de Rabobank op dat braakliggende terrein kun je ook gratis parkeren, en midden in de stad!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee waar dat is, maar dan heb ik denk ik wel een idee van welke parkeerplaats je bedoeld
bedankt!

Ja, das ook een goede, indd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Rabobank op dat braakliggende terrein kun je ook gratis parkeren, en midden in de stad!

Ik heb even wat gepaintquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef maen het volgende:
Bedankt! Al heb ik weer geen idee waar dat is

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Joysa het volgende:
Wat een paint kunsten
Het is maar goed dat ik ga fietsen

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ja, heb jij ff pech dat de bus niet beschikbaar is![]()

Ach, dan kan ie tenminste meezuipenquote:

En naar Blerick fietsen ipv dat andere gatquote:

Moetie uitkijken dattie niet van de brug de maas in flikkert, ipv in een tuinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
En naar Blerick fietsen ipv dat andere gat

quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Moetie uitkijken dattie niet van de brug de maas in flikkert, ipv in een tuin![]()
.

Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij fietste vorige keer meer in de gootjes tussen stoep en fietspad dan op het fietspad.. ook knap.

Oh dat gebeurde al, toen ik mijn fiets van het slot aan het halen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
.
In slaap vallen op de fiets is ook zo'n welbekende / beruchte actie

Whehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat gebeurde al, toen ik mijn fiets van het slot aan het halen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |