Ik zag laatst dat zelfs in een 'wereldstad' als Amsterdam de Jumbo blijkbaar heel faschinerend is. Dus daar is Belfeld op zich niet uniek inquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, als alle huisvrouwtjes gewend zijn dan gaat het vast wel rustiger worden
Whehe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
Die nieuwe in a'dam is een heeeele kleine met aangepast assortiment, daarom was die zo fascinerend
Was op de Westerstraat in de Jordaan. Grootte was gewoon normaal volgens mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Zeker omdat er niks te krijgen is wat men zoekt...
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Ruder het volgende:
[..]
Was op de Westerstraat in de Jordaan. Grootte was gewoon normaal volgens mij.
Ik denk dat het faschinerend voor de Amsterdammers/Jordanezen was, omdat ze voornamelijk Albert Heijns en Dirk van der Broeks kennen in a'dam
Tadaa!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf 'fascinerend' eens 1 keer goed?
Volgende week is er volgens mij niet veel bijzonders te doen in Venloquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef maen het volgende:
ok, ik ga het nogmaals vragen.
Volgende week willen wij met 9 meiden in Venlo op stap. Maar ik heb geen idee wat er waar te doen is. Kan wel googlen maar dan weet ik nog niet waar het echt leuk is.Is er iets van een feestcafe ofzo (feestcafe klinkt wel fout, maar dan weten jullie iig wat ik zoek), of hebben jullie andere tips? Ik kan ook niet echt een agenda vinden met wat er verder te doen is..
Bedankt~!
bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week is er volgens mij niet veel bijzonders te doen in Venlo.
En een feestcafé.. Hmmm... ik kan zo 1,2,3 niet bedenken welke kroeg ik onder die noemer zou scharen... Plekken waar waarschijnlijk wel wat te doen is: Loco, Motown, Club Zes, ???
Ik denk dat wij, als we de stad in gaan dan, er wel weer een kroegentocht van gaan maken.
Dat probleem hebben wij ook + een paar figuren die als de dood zijn een kroeg in te gaan die ze niet goed kennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef maen het volgende:
[..]
bedankt
kroegentocht zijn we/ze niet zo goed in ''waarom verder gaan als het hier gezellig is?''...
nou het scheelt dat we het volgende week allemaal niet kennen, maar dan nog. De hele groep moet bij elkaar blijven, dus dan moet het wel leuk zijn in de kroeg anders wordt het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij ook + een paar figuren die als de dood zijn een kroeg in te gaan die ze niet goed kennen...
Kost altijd weer de nodige overtuigingskracht.
Tapperie is de meeste zaterdagen ook maar zozo, de laatste tijd.... (muv vastelaovend, toen was het erquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef Joysa het volgende:
Tapperie
Sla Club 6 en Baer de woers in elk geval maar over
Je zegt net dat ze naar club zes moetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tapperie is de meeste zaterdagen ook maar zozo, de laatste tijd....
Wat betreft Club Zes en BdW geef ik je gelijk.
Wie weet vinden zij er wel wat aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze naar club zes moeten
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet vinden zij er wel wat aan. Mij zul je er niet tegenkomen iig
Mja...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..
Sowieso uitgaan in Venlo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...... Ik denk dat ik mijn advies maar moet herzien.... Hmmm, dan wordt t wel een erg mager advies...
Het heeft maar een voordeel.... Naar huis kruipenquote:
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heeft maar een voordeel.... Naar huis kruipen...
En de maandelijkse Deja Vu in Central, das ook altijd wel weer OK.
Das de enige zaterdag in de maand dat daar wat te doen is, en dan is het ook meteen stampvolquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog nooit geweest![]()
![]()
Ik kom eigenlijk nooit in Central.. buiten vastelaovesdinsdaag om
Hm, daar ga ik wel een keer heen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Das de enige zaterdag in de maand dat daar wat te doen is, en dan is het ook meteen stampvol. 90's en 00's disco
. Jeugdsentiment
.
Nou, dat was en prima voorproefje van wat zo'n Deja Vu avond inhoudt.
Wij gaan bijna elke keer, dus je komt maar meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, daar ga ik wel een keer heen dan
Woef !quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan bijna elke keer, dus je komt maar mee.
Neem ik wel de Jumbo mensen mee, kunnen ze weer gezellig gaan zitten met zn allenquote:
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ze het type slet zijn kunnen ze er idd wel heen..
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |