Die gaan gillend naar buiten omdat het te druk voor ze isquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neem ik wel de Jumbo mensen mee, kunnen ze weer gezellig gaan zitten met zn allen
Echte aanraders niet echt.. Gewoon ergens naar binnen lopen en kijken of het gezellig is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef maen het volgende:
[..]
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dus
[..]
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.
Maar er zijn dus geen echte aanraders?
Jao inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaan gillend naar buiten omdat het te druk voor ze is![]()
Niet echt neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef maen het volgende:
[..]
uhm nee. Lijkt me duidelijk dat we daar niet heen gaan dus
[..]
we willen gewoon ergens naartoe, waar niet onze eigen groepen zijn. Want dan blijven we niet de hele avond bij elkaar en voor een keertje moet dan kunnen. Aangezien we 's avonds van Beesel naar Helden moeten, en het veer dan waarschijnlijk niet meer gaat, moeten we zo ongeveer wel via Venlo en het leek ons leuk om dan daar even te gaan kijken wat er te doen is.
Maar er zijn dus geen echte aanraders?
Dat is op de normale Deja Vu's wel anders... Dan staat er van pakweg 23.30 tot 2.00 een rij om binnen te komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jao inderdaad
Terwijl er de vorige keer geen ruk te doen was binnen
toch jammer. Ik dacht in Venlo is altijd wel wat te doen, valt tegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet echt nee. Zoals ik al zei, Loco kun je eens kijken, Motown misschien, en anders eens de Parade oplopen en zelf kijken waar het gezellig is...
Die ene midden op de parade is ook wel eens gezellig, zo'n smalle kroeg.. kom niet op de naam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet echt nee. Zoals ik al zei, Loco kun je eens kijken, Motown misschien, en anders eens de Parade oplopen en zelf kijken waar het gezellig is...
Parade zijn allemaal smalle kroegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die ene midden op de parade is ook wel eens gezellig, zo'n smalle kroeg.. kom niet op de naam.
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef maen het volgende:
[..]
toch jammer. Ik dacht in Venlo is altijd wel wat te doen, valt tegen
Misschien moeten we toch maar doorrijden naar Helden, kan ik tenminste een biertje drinken!
ja dat is wel waar. Maar de sfeer eromheen is toch ook wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijn. Als je met een beetje groep bent, is het altijd wel ergens gezellig
ja gouv!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Parade zijn allemaal smalle kroegen![]()
Keulse Kar?
Gouverneur?
Ja dat dus, elke keer heb ik weinig zin om te gaan omdat er toch niks te doen is.. maar dan toch elke keer weer de kroeg uit worden geveegd omdat het stiekem wel gezellig is..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden het zo tegenvallen dat we bijna elke week weer op zoek gaan, en de hele avond in de stad zijn. Als je met een beetje groep bent, is het altijd wel ergens gezellig
En die is dus van te voren niet echt te voorspellen. Tenminste, waar die te vinden is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat is wel waar. Maar de sfeer eromheen is toch ook wel leuk
hmm we zullen wel zien danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En die is dus van te voren niet echt te voorspellen. Tenminste, waar die te vinden is.
Wij beginnen meestal in de Loco, omdat daar voor 12 uur al volk is, en daarna zien we wel waar we uitkomen
.
We zien jullie wel verschijnenquote:
Nog nietquote:
Wie? Ik?quote:
quote:
Die heeft het vast veel te druk met zijn kopvoddentax en andere maffe plannenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Laat de grote blanke leider het niet horen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Laat de grote blanke leider het niet horen
omdat we daar iedere week al komen/kwamenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet in Helden uit? Daar heb je Palladio en Apollo. Beide discotheeks, de apollo trekt wel voornamelijk jonge jeugd (15 t/m 17 jarige ofzo) bij de palladio zijn ze wat ouder. Zaterdag is er in palladio trouwens 90's party met Gerard Ekdom....
Tis maar een idee...
Meeten met fratsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef fratsman het volgende:
Houden jullie een meet?Ik heb een verjaardag waar ik de ballen zin in heb.
Mwah, ander keertje. Ik kan hier niet onderuit. Gelukkig zijn T. en P. er ook, dat maakt het al een stuk draaglijker. En bier natuurlijk.quote:
T. en P. en bier is altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah, ander keertje. Ik kan hier niet onderuit. Gelukkig zijn T. en P. er ook, dat maakt het al een stuk draaglijker. En bier natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |