Dat kun je ook op een terrasquote:
Dan GA jequote:
Ik zal de auto wel voorrijdenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef maen het volgende:
Station Blerick was wel weer te bereikennu genieten van het avondzonnetje vanuit de trein.
Omdat vanwege die kut-Venloop de hele stad opgesloten was, ben ik daadwerkelijk over een hekje geklommen die stomme Venloop doorkruist om op mijn werk te komen. Veel schreeuwende mensen, maar jah boeide me voor geen meter, moest toch wat om op mijn werk te komenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En dan vanavond bij Studio Sport!
Ik zeg; doen!
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef Ruder het volgende:
Vanavond ben ik on air van 20.00 t/m 21.00 uur op Omroep Venlo
Dus iedereen ff luisteren vanavond
Een hoop gewazel over Euregio... en nu weer Duitse herrie.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef fratsman het volgende:
Ik hoor niks.Een bak duitse teringherrie, maar geen Ruder.
Nounou, dat valt ook nog wel meequote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hoop gewazel over Euregio... en nu weer Duitse herrie.
Ik heb lekker een weekje vrijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef fratsman het volgende:
Geen klap te doen in de stad, alleen maar Roerpotpruuse, Polen, Mocros en autochtoon werkeloos gajes.Venlo... af en toe.
![]()
Ben de afgelopen week 2x bij de Jumbo geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die tientallen overuren die je gemaakt hebt, moeten op?
Ik had er 60 staan hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die tientallen overuren die je gemaakt hebt, moeten op?
Ik begin het een beetje eng te vinden. Er zal toch iets moeten gebeuren, want anders gaan er voor het einde van dit jaar koppen rollen. 3W (toch?) zal echt geen bescheiden huur vragen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ben de afgelopen week 2x bij de Jumbo geweest.
1x 3 klanten en 1x hooguit 10
Ze doen goede zaken daar!![]()
Ben trouwens benieuwd wanneer de eerste zaken weggaan bij de Maasboulevard.
Nu het nieuwe er al vanaf is, is het eigenlijk nooit druk daar in die nieuwe straat. En aangezien het op de Jumbo, The Sting, Saturn, Newyorker, H&M en Perrysport na allemaal hele standaard saaie zaken, waarin ik het nog nooit druk heb gezien. Vraag ik me af of ze hun huur wel fatsoenlijk kunnen betalen van hun opbrengsten daar.
en ook bij de reedsegenoemde 'toppers' is het nou niet echt superdruk ofzo.
Ja idd, je maakt me niet wijs dat een schoenenzaak (ik noem een Ecco) of een of andere vage goedkope horlogeszaak, waarin ik nog nooit echt volk heb gezien, daar winst kan maken. Is dit meer een prestigestrijd of hoe zit dit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje eng te vinden. Er zal toch iets moeten gebeuren, want anders gaan er voor het einde van dit jaar koppen rollen. 3W (toch?) zal echt geen bescheiden huur vragen...
Dus na gratis Nivea, nu 10% korting?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
Wil er iemand van hier dinsdag 5 april tussen 20u en 22u boodschappen doen bij de Jumbo met 10% korting?
Ik heb uitnodigingen, maar zou niet weten aan wie ik ze moet geven
Als je ze allemaalaan mij geeft, krijg ik dan 50%? Want dan loont het zich misschien wat meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Joysa het volgende:
Wil er iemand van hier dinsdag 5 april tussen 20u en 22u boodschappen doen bij de Jumbo met 10% korting?
Ik heb uitnodigingen, maar zou niet weten aan wie ik ze moet geven
Neequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ze allemaalaan mij geeft, krijg ik dan 50%? Want dan loont het zich misschien wat meer.
PM!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Ruder het volgende:
Ik wil ze wel hoor, mijn moeder is een vaste klant bij jullie
Het is dan ook onze buurtsuper geworden
Die Nivea ja, waar slaat dat opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus na gratis Nivea, nu 10% korting?
Ze moeten welquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah, ze doen er in ieder geval wel alles aan om volk over de vloer te krijgen.
Blijvend...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze moeten wel
En elke keer als we zulke acties hebben stijgt de week omzet weer
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstigquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, de week na de acties daalt ie weer ernstig
Geen idee, bedankt trouwens nog voor de kortingsbonnen! Dat wordt voor ons geen halfvasten dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Joysa het volgende:
Word er in Venlo eigenlijk iets aan halfvasten gedaan?
Dan kan het pand nu gerestaureerd wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef fratsman het volgende:
Lelijke turkenklerenwinkel in het oude Tijgerpand is alweer weg!![]()
Dit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan het pand nu gerestaureerd worden.
Dit is wel heel erg zonde. Ik snap dat een leeg pand geld kost, maar om een *ooit* schitterende kroeg nou helemaal te verne*ken voor een winkeltje dat er maar een paar maanden in bleef zitten, is wel heel erg zonde. Had het dan nog ff leeg gelaten in de hoop dat er een horecaondernemer op af komt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit!En dan te bedenken dat er 150 jaar historie uit geragd is alleen voor zo'n schmoerk die het maar een paar maanden volhoud!
(rustig Frats, rustig... 1...2...3...4...)
Whut?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef fratsman het volgende:
Club 6 per direct dicht. What the fuck is er aan de hand in Venlo?!?
Mja... Als het zo doorgaat blijft er straks niks meer over van de binnenstadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |