Niet dat ik me kan herinneren...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je mijn schoonbroer nog gespot? Die zou naar de Tap komen, maar bleef vervolgens ook in Splinter hangen.
Was jij vrijdag ook daarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Juist.
Daarom heb ik er vrijdag ook een besteld
Jawel heb je wel gezien. Heb ik nog een tijd mee staan praten, en hij ging daarna dood op de bank zitten daarquote:
Whehehe! Volgens mij hebben alle users in dit topic het er goed van genomen gisteren!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel heb je wel gezien. Heb ik nog een tijd mee staan praten, en hij ging daarna dood op de bank zitten daar
En ohmygod what a night![]()
Whisky
Ik had het nog nooit gehad, gisteren geproefd.. en dan alleen op mn lippen gesmeerd.. maar die lucht alleen alquote:Op zondag 20 maart 2011 18:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe! Volgens mij hebben alle users in dit topic het er goed van genomen gisteren!En inderdaad Whisky.
Ik vroeg laatst aan een vriend of ie me een cola kon halen omdat ik dorst had. Had die lul een Whisky-cola gehaald. Dus ik at dat glas in een keer, gadverdamme.
En zoals altijd bij sterke drank had Fratsman de hele zondag helse koppijn.
Nogal jaquote:
Heeft niks met oud te maken, dat had ik al toen ik 18 was. Ik kan slecht tegen sterke drank.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad, gisteren geproefd.. en dan alleen op mn lippen gesmeerd.. maar die lucht alleen al
En opa wordt oud, dan krijg je koppijn er van
Dat is wel sexy jaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft niks met oud te maken, dat had ik al toen ik 18 was. Ik kan slecht tegen sterke drank.Wijn trouwens ook, als ik een paar glazen rode wijn op heb krijg ik een paarse kop.
Haha dat zal ik zeker doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee dat is het absoluut niet. Vraag maar eens aan T. als je dr weer ziet.![]()
Regel maar een fotoquote:
Jao, D'n Haan!quote:
Misschien heeft P. wel een fotoquote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jao, D'n Haan!Dat gebeurt me meestal 1x per jaar met 1e kerstdag, als mijn moeder bij haar 8-gangenmenu ook passende wijnen heeft.
![]()
Nou nog?!?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien heeft P. wel een foto
Gisteren trouwens de raaf in de loco, maar jij was er natuurlijk weer niet
Ik ben er nog niet klaar meequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou nog?!?Ik ben ff helemaal klaar met Vastelaovesmuziek. Vanaf oktober weer ofzo.
ik ook niet, nu ik weer zo blij en vrolijk ben de laatste tijd zijn dat meestal de liedjes die in me opkomen en die ik dus ga zingenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar meeMaar hij werd echt gedraaid ja
Herkenbaarquote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook niet, nu ik weer zo blij en vrolijk ben de laatste tijd zijn dat meestal de liedjes die in me opkomen en die ik dus ga zingen
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman wasquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar meeMaar hij werd echt gedraaid ja
Oh dat herinner je je toch nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman was.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg je zelfs nog waar fratsman was.
Toen was ik nog niet bezopenquote:
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kans is dus zeer groot dat ik fokkers heb gezien zonder dat iemand het doorhad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |